Τρίτη, Μαΐου 01, 2007

Πολλαπλές χρήσεις

( ένα ποστ 100% αυτοβιογραφικό)

Είναι αποδεκτό σχεδόν από το 99 % των ανθρώπων ότι όλα τα αντικείμενα έχουν πολλαπλές χρήσεις.

Παραδείγματος χάρη:

• Με ένα κουτάλι μπορείς να ανακατέψεις το φαγητό , να φας τη σούπα σου, να αλείψεις τη χαλάουα, να το χρησιμοποιήσεις ως σφεντόνα, να παίξεις κρουστά, να κάνεις διάφορα ερωτικά παιχνίδια για τους πιο progressive τύπους , να σπρώξεις το παπούτσι που σε στενεύει και πάει λέγοντας.
• Με έναν φελλό μπορείς να ταπώσεις ένα μπουκάλι ή ένα στόμα, να κάνεις μαθήματα ορθοφωνίας, να περάσεις την ώρα σου ξεφλουδίζοντας τον, να κάνεις χειροτεχνίες και πάει λέγοντας.
• Με ένα μαντήλι μπορείς να χορέψεις καραγκούνα, μπορείς να σταματήσεις μια αιμοραγία, μπορείς να ντυθείς γιαγιά, χωριάτισα ή νίντζα, μπορείς να σκουπήσεις τον ιδρώτα σου , να παίξεις τυφλόμυγα ή απλά να κάθεσαι να τα κοιτάς κάνοντας συλλογή.
• Με τις λέξεις μπορείς να πεις μαλακίες, μπορείς να δώσεις στον άλλον να καταλάβει, μπορεί και όχι. Μπορείς να τραγουδήσεις ή μπορείς να γράψεις ένα κείμενο που αντιστοιχεί στη πραγματικότητα ή όχι με τη προοπτική η διαφορά αυτή να γίνει αντιληπτή. Λέμε τώρα.


Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι, λίγο πιο έξυπνοι από τους υπόλοιπους που αντιλήφθηκαν αυτή τη διαφορά και εκμεταλλευτήκανε αυτό ακριβώς το γεγονός ανακαλύπτοντας τα πολυμηχανήματα και κολυμπήσανε στο χρήμα.



Πάνω στη κατάλληλη στιγμή λοιπόν και αφού είχα κουραστεί από το συνεχόμενο σεξ με τον Αναξίμανδρο έρχεται η Μαντάλο που μου τα έχει κάνει τσουρέκια με τις προσκλήσεις και με ρωτάει. Βασικά δεν ήθελα να απαντήσω γιατί φοβάμαι αυτή τη λεπτή γραμμή του πολυμηχανήματος που ανέφερα παραπάνω αλλά επειδή τη συμπαθώ θα το κάνω. Φώτα, μακιγιάζ , πάμε.


1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να έχω μπροστά μου ένα πιάτο χωριάτικη σαλάτα και να παίζω με το λάδι κάνοντας κυκλάκια με το πιρούνι μου.

2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η ενοχλητική δόνηση του κινητού και η περιέργεια για το τι καιρό έχει έξω.

3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Μπορώ να το κάνω συνέχεια.Αρκεί να φέρω κάτι στο μυαλό μου.

4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Πράσινη, μεγάλη και σκληρή.

5)Το βασικό ελάττωμά σας;
Σκαλίζω τη μύτη μου συνέχεια αλλά ποτέ κανείς δε με έχει δει να το κάνω.

6)Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα δικά μου.

7)Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον σούπερ γκούφι.

8)Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ο Μπάτμαν.

9)Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Ο γύρος την Ευρώπης με το αυτοκίνητο.

10)Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Διαβάζω πλέον ελάχιστα.

11)Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το να τσαλακώνεται και να κυνηγάει.

12)... και σε μια γυναίκα;
Το να καταλαβαίνει και να ξεχωρίζει.

13)Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ο Μανος Λοιζος.

14)Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Συνήθως επειδή με αντικρίζω γυμνή τραγουδάω το « δε χωράς πουθενά, παντού περισσεύεις , δε χωράς πουθενά»

15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Κανένα.

16)Η ταινία που σας σημάδεψε;
Καμιά.

17)Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Δεν έχω ιδέα.

18)Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το κίτρινο.

19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το δέκα στα μαθηματικά στη Τρίτη δημοτικού.

20)Το αγαπημένο σας ποτό;
Το γάλα.

21)Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το ότι φεύγω αμέσως όταν είμαι κλεισμένη κάπου που δεν έχει παράθυρα.

22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Το να είμαι κλεισμένη κάπου που να μην έχει παράθυρα.

23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να φτιάχνω φούσκες από χαρτί, να κάνω κοτσιδάκια τα μαλλιά μου, να τρώω τα πετσάκια από τα δάχτυλα και να παίζω με τη κοιλιά μου.

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ότι κάποια στιγμή θα με πάρουνε χαμπάρι.

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Σε οποιαδήποτε περίπτωση μου κάνει τα πράγματα πιο εύκολα.

26)Ποιο είναι το μότο σας;
Δεν έχω.

27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Δε το θέλω και δε το σκέφτομαι.

28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Πόσο πάει το μαλλί.

29)Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Στη συνηθισμένη.

Σημείωση:

Οι παραπάνω απαντήσεις είναι 100% προσωπικές και αφορούν 100% τις συνήθειες του κολοκυθιού το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε προσωπικό τετ α τετ με ένα τσούρμο μπάμιες. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο υπουργείο γεωργίας στο email : astonapaeinagamithei @gmail.com


Επίσης έχω να σας προσκαλέσω στο πιο in πάρτυ όλων τον εποχών που θα διεξαχθεί στη Καστοριά το επόμενο Σάββατο στο οποίο όπως έχω αναφέρει θα είμαι ντυμένη μπαλαντέζα.



Ένα ξεκάθαρο μήνυμα ως conclusion:

"Το παν δεν είναι να αγοράσεις το πολυμηχάνημα αλλά να ξέρεις πότε πρέπει να χρησιμοποιείς τη κάθε λειτουργία του."




Εγώ ( το μακρύ δίπλα στο κίτρινο φύλο) παρέα με τα φιλαράκια μου εξουθενωμένη από την εξάσκηση μπιρίμπας και την επεξήγηση των κανόνων.



- Μη με κοιτάς εμένα με αυτό το βλέμμα γιατί θα γίνει εδώ μέσα του ολοκαυτώματος.


Σας αγαπώ ( μερικούς λίγο περισσότερο)
Κολοκύθι

22 σχόλια:

Τη 11:34 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

dn pisteuw oti yparxei kapoios pou na thelei na se anakalypsei, tha xalasei h olh entypwsh k dn to lew epikritika

 
Τη 9:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Να μου πεις το dress code για το πάρτι στη Καστορια. Να ξέρω τι πρέπει να φορέσω κι εγώ :p

 
Τη 10:27 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

Θα σε πατήσω χάμω που θα μου πεις ότι στσ έχω κάνει τσουρέκια, κολοκυθοσυμφορά.

MantalenoΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

"Σκαλίζω τη μύτη μου συνέχεια αλλά ποτέ κανείς δε με έχει δει να το κάνω"

Παντού υπάρχει ένα μύθος.


Το να ταυτίζεσαι με τον σούπερ γκούφυ και τον Μπάτμαν σημαίνει ότι είσαι ένα ιπτάμενο κολοκύθι;


Σιγά και σε πιστέψαμε ότι έχεις κάνει τον γύρο της Ευρώπης με αυτόκίνητο. Από τη Μάγχη πώς περάσατε, ε;
Δεν μας λες kaλύτερα ότι έχεις φάει την Ευρώπη ολόκληρη σε γύρο τόσο που δε σε χωράει το αυτοκίνητο;


Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
-Διαβάζω πλέον ελάχιστα.


ΔΕΝ ΣΕ ΡΩΤΑΕΙ ΠΟΣΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ, αλλά ΤΙ.


Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το να τσαλακώνεται και να κυνηγάει.


-Επιτέλους, μια λογική απάντηση. Μια απορία μόνο: Να κυνηγάει τι; Μπεκάτσες; Γκομενίδια; Πιπίνια; ΤΣίχλες και τσαλαπετεινούς; Ροφούς και συναγρίδες;


12)... και σε μια γυναίκα;
Το να καταλαβαίνει και να ξεχωρίζει.


-¨ΑΛΛΗ ΜΙΑ απορία: να ξεχωρίζει ΤΙ; Την ήρα από το ξύδι; Το λάδι από το νερό; Τη θάλασσα στα τρία; Τις κωλοφωτιές από τις σκέτες φωτιές; Τις σφαλιάρες από τις φάπες;



14)Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Συνήθως επειδή με αντικρίζω γυμνή τραγουδάω το « δε χωράς πουθενά, παντού περισσεύεις , δε χωράς πουθενά»


-Τρύπες. Δεν το 'ξεραμε ότι κάνεις και ντους.



15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Κανένα.


-Κι όμως! Κοτζάμ κολοκύθι, κάποιο θα σε πέτυχε, δεν μπορεί.


16)Η ταινία που σας σημάδεψε;
Καμιά.


-Θα καθόσασταν μάλλον σε πολύ αναπαυτικά καθίσματα.



19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το δέκα στα μαθηματικά στη Τρίτη δημοτικού.


-Πάλι καλά. Θα μπορούσες να θεωρείς ως μεγάλη επιτυχία σου το ΤΡΙΑ στα μαθηματικά , την ΔΕΚΑΤΗ χρονιά σου στο Δημοτικό.


20)Το αγαπημένο σας ποτό;
Το γάλα.


-Το γάλα , δεν είναι ποτό, αστοιχείωτη, αλλά συμπλήρωμα διατροφής όπως το ουίσκι, η μπίρα και τα μοχίτο.



23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να φτιάχνω φούσκες από χαρτί, να κάνω κοτσιδάκια τα μαλλιά μου, να τρώω τα πετσάκια από τα δάχτυλα και να παίζω με τη κοιλιά μου.


-Τι ακριβώς παίζεις με την κοιλιά σου; Ντόμινο; Μποξ; Κικ Μποξ; Παίζεις DJ και κάνεις σκρατσάκια; Παίζεις τούμπανο; Σκουώς; Χαστούκια; Και είναι ομαδικό ή ατομικό σπορ;

 
Τη 10:35 π.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

oi apantiseis sou stin sinenteuksi tis mantalenas parianos einai efamiles mias avant garde star pou de fovatai na tsalakwsei tin eikona tis...euge, Mpravo kai eis anwtera!!
Episis mi skalizeis tin miti sou giati tha matwsei!!

 
Τη 11:09 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ψυχασθενή χοντρή

 
Τη 12:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger BeBe είπε...

Απολαυστικό το post σου. Πολύ καλό το blog. Γέλασα όπως έχεις καταχωρήσει τους bloggers.
Να μου πεις, κολοκύθι είσαι!
Καλημέρες και καλό μήνα :)

 
Τη 12:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

μην παραπλανεις τον κοσμο λεγοντας πως το παρτυ ειναι στην Καστορια αφου σου ειπα πως την τελευταια στιγμη εντελως απροειδοποιητα η τοποθεσια θα αλλαξει με σημαντικοτερες υποψηφιες πολεις την Νεαπολη Λακωνιας, την Ικαρια και το ποντικονήσι Κέρκυρας.

επι του τεστ τα σχολιασε ολα η Μανταλενα, δεν αφησε τιποτα για τους υπολοιπους. unfair τουλαχιστο

 
Τη 1:59 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μετά από 5 ώρες στη καρέκλα νομίζω ότι έχω τσαλακωθεί αρκετά και αφού έχω κυνηγήσει καμιά 10αριά πιστωτές εκτιμώ ότι έχω ανέβει πολύ στην εκτίμησή σου ως άντρας.

ΥΓ: Θεϊκό το ποστ κολοκύθι darling.

 
Τη 2:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

τι ωραιο ποστ!

 
Τη 3:21 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ότι δεν πας καλά είναι το μόνο σίγουρο αλλά μου άρεσε. Πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις.

 
Τη 4:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

κολοκυθακι μου δεν εχω λογια...καθε φορα που σε διαβαζω το απολαμβανω και περισσοτερο!

 
Τη 4:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#singleornot- με αποσυντόνισε αυτή σου η απάντηση. Στην αρχή ένιωσα σα την Αμερική αλλά μετά χάρηκα πολύ που με γνωρίζω. Εσένα δε σε βλέπω καλά. :-P
#άγνωστη- περαιτέρω πληροφορίες στο μπλογκ του φάιτ μπακ. Πάντως αν θες να είσαι μέσα στο κλίμα και με μια στολή πολύφωτο καλά είσαι. :-)
#μανταλενομανταλάκι- αν νομίζεις ότι θα κάτσω να σου απαντήσω σε όλες τις μανταλενοπαρατηρήσεις είσαι γελασμένη ξεκουρκουτιασμένη. Το μόνο που θα σου πω είναι να μη πιάνεις στο στόμα σου τον Σούπερ Γκούφι γιατί θα σε ρουκιετιάσω με τα σούπερ φιστίκια μου.
Α! Και λέει αγαπημένο ταξίδι γενικά, όχι αυτό που έχουμε κάνει, γκαβούλιασμένη.
Χι
#καμπαμαρού- νομίζω ότι με περιέγραψες τέλεια!! Σε ευχαριστώ πολύ! Για δώρο δε θα σκαλίζω ποτέ τη μύτη μου μπροστά σου. ( και καλά)
#τανίλα- έχεις πρόβλημα σκουριασμένη ταβανόπροκα πατημένη από ελέφαντα?
#μπεμπε- καλως ήρθες και άλλο κακό να μη σε βρεις. Καλό μήνα, λουλουδάτο.
#φάιτ- όλο παρατηρήσεις είσαι. Εγώ φταίω που θέλω να φέρω κόσμο στο πάρτυ σου. Για τιμωρία θα σε εξετάσω στις ερωτήσεις εφ όλης της ύλης κρατώντας στο χέρι ένα πολύπριζο. ( βάζε με το νου σου)
#σεξ-πυρ- και τι το πέρασες εδώ, σιδερωτήριο? Χι. Πλάκα έχεις. Α! ξέχασα να σου πω ότι πιστωτής = 5 πόιντς!
#μιτσάκο- σε ευχαριστώ πολύ. ( έχεις ωραιο νικ)
#νεόφιτε- έλα τώρα λες και δε ξέρεις τι σοβαρότητα της κατάστασης μου. Και είπαμε πίνω γάλα. Χι

 
Τη 12:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Δεν μπορώ τίποτα έξυπνο να σκεφτώ γιατί πονάει το απο κάτω μου. Μόνο ότι σε αγαπώ που είσαι τόσο μπόνιο!!!

 
Τη 12:41 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Molis anakalupsa to blog sou k exasa kana duwro apo th douleia! Polu kalo!

 
Τη 2:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger lazinio είπε...

kai egw nomiza oti o megaluteros fovos tou kolokuthiou einai na to gemisoun me ruzi.

 
Τη 3:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

ενα τεράστιο ερωτηματικό γυρίζει πάνω απο το κεφάλι μου, πως θα ντυθεις μπαλαντέζα;
Κατα τα αλλα, ολα τα άλλα είναι κατανοητά!

 
Τη 11:36 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

κολοκυθάκι, σε λιγουρεύομαι με αυγολέμονο.

mercedes

εσύ, εκεί

κι ας σκαλίζεις και τη μύτη σου, θα κάνουμε ότι δεν σε βλέπουμε.

 
Τη 5:36 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ένα ποστ 100% απολαυστικό. Να 'σαι καλά!

 
Τη 5:36 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Με το φελλό μπορείς να ταπώσεις κι άλλα πράγματα... ;) :P:P

 
Τη 9:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

Καλά όλα τα άλλα τα παραβλέπω και δεν τα σχολιάζω καθώς θέλω να εστιάσω στην φράση: "Με ένα κουτάλι μπορείς να ανακατέψεις το φαγητό , να φας τη σούπα σου, να αλείψεις τη χαλάουα, να το χρησιμοποιήσεις ως σφεντόνα, να παίξεις κρουστά, να κάνεις διάφορα ερωτικά παιχνίδια?????!!!!?!?!??!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!! ."

εδώ ειναι που κολλάει η φάτσα MONTY PYTHONS "WITH A MELLON"????

 
Τη 7:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#satya-το από κάτω έιναι πάνω από το απο το άλλο απο κάτω άρα όλα γιατρεύονται. σμουτς
#colpocoquette- σκέτο δρόμα. καλωςηρθες :-)
#lazinio- μαγειρεύομαι μόνο τηγανιτό με τα λάδια να τρεχούν. χι
#xipaki - ήμουν σίγουρη ότι εσύ θα καταλάβαινες.
#αργυρούλα- μάλλον το έχασα. :-)
#δοκτορ- καλά να μαστε γενικώς και αορίστος.
#θαλασσοσακατεμένη- φυσικά. αλλά το μικρά πράγματα είναι για τους μικρούς. :-P
#κατωπλαγια- σε παρακαλώ νεαρέ- say no more

 
Τη 9:30 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

εξαιρετική θέση ιστοσελίδα. Εγώ θα σελιδοδείκτη και να ελέγξετε έξω πολύ πιο συχνά. Μου αρέσει πολύ το πρότυπο δικτυακό τόπο

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!