Τρίτη, Φεβρουαρίου 27, 2007

Hire purchase

Αγαπημένο μου ημερολόγιο ,

Σήμερα η μέρα μου πέρασε πολύ ήσυχα. Το πρωί σηκώθηκα, έπλυνα τα δόντια μου έφαγα κορν φλέιξ ( αυτά με τον αρκούδο) και μετά ξεκίνησα για τα διάφορα που κάνω κάθε μέρα. Το απόγευμα που γυρνούσα στο μπροστινό αυτοκίνητο ήταν ένα κοριτσάκι στο πίσω κάθισμα, γυρισμένο με τη μάπα του προς τα εμένα. Είχε ένα τετράδιο και ζωγράφιζε ενώ ο μπαμπάς του οδηγούσε πολύ άτσαλα. Μέσα στο σπινάρισμα και στο απότομο φρένο ήταν. Ενώ επικοινωνούσα με το παιδάκι μέσο του τζαμιού, ( για έναν ανεξήγητο λόγο όλα τα παιδάκια με συμπαθούν πολύ) κρατούσα χρονόμετρο για το πότε θα ξεράσει. Μετά από ένα τέταρτο το κοριτσάκι άρχισε να σκουντάει τη μαμά του και να ωρύεται, εκείνη το έβαλε να κάτσει ίσια με το κεφάλι προς τα πάνω και έβγαλε και ένα κομμάτι τυρί φέτα και του έδωσε για να ισιώσει. ( όχι σα κάτι άλλους που έχουνε στο ντουλαπάκι κρακεράκια και μας το παίζουν έξυπνοι) . Γέλαγα μόνη μου μέχρι να φτάσω σπίτι και παρολίγον να στουκάρω και σε μία νταλίκα και όχι και τίποτα άλλο αλλά από το φρενάρισμα πήγε η καρδιά μου στη κούλουρη ( όπως Κίμων Κουλούρης γυμνός) γιατί είχα και ένα καφέ που θα μου λέρωνε τη ταπετσαρία.

Αν έβαζα ένα τίτλο στη ζωή μου αυτός χωρίς δεύτερη σκέψη θα ήταν σουρεάλ . Έχω υπάρξει πολύ τυχερή. Δεν έχω οικογενειακά προβλήματα, ούτε οικονομικά. Έχω καλή δουλειά χωρίς να προσπαθήσω καθόλου, πραγματικούς φίλους και καλό μεταβολισμό. Το μόνο μου πρόβλημα είναι η φοβία που έχω για το τι μπορεί να γίνει αν όλα αυτά χαθούν. ( για τη δουλειά δε με νοιάζει και πολύ – μπορώ να γίνω παρουσιάστρια τηλεμάρκετινγκ ή να ασχοληθώ με τη φόρτωση – εκφόρτωση κατεψυγμένων ψαριών ) .

Προχθές λοιπόν είχα πάει με τη φίλη μου τη ξανθιά στο ΙΚΕΑ . ( χαζή ξανθιά αν και τώρα δεν αφήσεις ένα μήνυμα στο κειμενάκι μου θα σε κουρέψω). Όταν γυρνάγαμε της άναψε η μηχανή. Σταματάμε στη μέση της Βάρης Κορωπίου. ( κάποιος μας έδωσε την ευχή του και περάσαμε την αττική οδό) , ανοίγουμε το καπό και από μέσα βγήκε καπνός όσος βγαίνει μόνο σε δεκάωρο ρέιβ πάρτυ ινδιάνων με μπάφους. Το ψυγείο ήταν άδειο, περπατήσαμε ένα χιλιόμετρο μέχρι να βρούμε βενζινάδικο, δεν αφήσαμε τον βενζινά να έρθει να μας βοηθήσει ( ακόμα δε ξέρω γιατί ) , το ψυγείο τελικά είχε τρυπήσει , καλέσαμε την οδική βοήθεια να έρθει, τη περιμέναμε μία ώρα, μπήκαμε μέσα στο φορτηγό ( αξιώθηκα να το ζήσω και αυτό) και μέσα σε όλα ξέχασα να αναφέρω ότι είχαμε και ένα τραπεζάκι 1, 20 x 70 το οποίο μετά κόπων και βασάνων προσπαθούσαμε να μεταφέρουμε από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Πέρασα πολύ καλά εκείνη την ημέρα. Πραγματικά αν μπορούσα θα το έκανα κάθε μέρα αγαπημένο μου ημερολόγιο. Δε βαρέθηκα ούτε λεπτό. ( έτσι και αλλιώς τα 300 € για το ψυγείο δε τα έδωσα εγώ)

Ο άνωθεν φορτηγατζής ήταν ξανθωπός και θυμήθηκα που στο γυμνάσιο μου άρεσαν οι ξανθοί. Το όνειρο μου ήταν να βρω σκανδιναβό , κάτι σα τον τύπο από τους ace of base ένα πράγμα.. Αργότερα ξεπέρασα αυτά τα ταμπού εφόσον συνειδητοποίησα ότι αυτό που μετράει σε έναν άνθρωπο είναι η μόρφωση, η καλλιέργεια, η κλάση , η προσωπικότητα , η επικοινωνία , το μυαλό και τα κοινά ενδιαφέροντα. Γι αυτό λοιπόν μετά από αυτό όλοι όσοι μου αρέσανε ξέρανε καλό σκουός.

Επίσης αναπολώντας θυμήθηκα ότι μια φορά που ήμουν στη νονά μου, μου είχε δώσει λεφτά για να πάρω 30 φακελάκια γκάρφιλντ ( για τα πουρά τύπου τανίλα που δε θυμούνται μιλάω για τα αυτοκόλλητα που συμπληρώναμε τα άλμπουμ) και από τη χαρά μου πέρασα το δρόμο χωρίς να κοιτάω και έπεσε πάνω μου ένα αυτοκίνητο. ( κόκκινο ίμπιζα ήταν). Εγώ βεβαίως δεν έπαθα τίποτα , ο οδηγός όμως και η μάνα μου που άκουσε το φρενάρισμα γλυτώσανε το εγκεφαλικό στο τσακ. Αφού λοιπόν με πήγανε οικογενειακός στο νοσοκομείο και μου κάνανε ακτινογραφίες μέχρι και στα δάχτυλα των ποδιών και αφού επιβεβαιωθήκανε ότι δεν έχω τίποτα. ( έσκουζα η δόλια ότι δε με είχε χτυπήσει αλλά κανείς δε με άκουγε) εκμεταλλευτικά το γεγονός και μετά μου αγοράσανε άλλα 30 φακελάκια γκάρφιλντ, τη μπάρμπι αμαζόνα, μία ζιπ κιλότ με ασορτί ροζ μπλουζάκι , μία καινούρια κασετίνα και μία κασσέτα της Ευρυδίκης ( « και ένας ζηλιάρης ουρανός να με ρωτάει που ξενυχτάω») .

Τώρα που είπα Ευρυδίκη θυμήθηκα τους sonic youth ( ο συνειρμός αυτός συμβαίνει μόνο σε μένα) που τους ακούγαμε το καλοκαίρι στη Κρήτη που αναμφισβήτητα ήταν οι πιο σουρεάλ διακοπές που θα μπορούσα ποτέ να περάσω όντας μαζί με τρία αδέρφια ( τα δύο από αυτά να τσακώνονται 20 ωρες το εικοσιτετράωρο) , μια κρητικοπούλα , έναν Φουντουκάκη, μια γιαγιά που έλεγε μαντινάδες, μια καμμένη ψιλικαζτού , έναν Κρητικό που ήθελε να μου βρει κοπέλι να με παντρέψει , κοκκινίλες στη πλάτη, ρακί που δε μου αρέσει, ένα γαμημένο τηλέφωνο που δε χτυπούσε, πολύ φαγητό, ένα ψάθινο καπέλο που μου το έπαιρνε ο αέρας , τη γκρίνια μου , μια ατελείωτη ανηφόρα περπάτημα και πολλά πολλά άλλα διασκεδαστηκά.

Αγαπημένο μου ημερολόγιο είμαι πολύ χαρούμενη. Πρώτον γιατί ένας φίλος μου βρήκε γκόμενα και θα σταματήσει να με παρενοχλεί, δεύτερον γιατί η Ευρυδίκη θα πάει με αυτό το υπέροχο και τεραστίων διαστάσεων τραγούδι κομσί κομσά να εκπροσωπήσει τη Κύπρο, τρίτον γιατί ο Χατζηνικολάου βρήκε δουλειά, τέταρτων γιατί συμμάζεψα το δωμάτιο μου και δεν έχει πια βρακιά και κάλτσες στο πάτωμα , πέμπτων γιατί πήρα το 2 του Κωνσταντίνου Βήτα, έκτων γιατί έβγαλα τα φρύδια μου ίσια , έβδομων γιατί έγραψα ένα cd στην Ελένη και θα της το στείλω, όγδοων γιατί έφτιαξα μακαρόνια και δε κωλύσανε, ένατων γιατί τώρα ακούω το « νιώσε με, σώσε με και ότι θες το προσφέρω» που πολύ μου αρέσει και δέκατων γιατί περνάω καλά βρε αδερφέ και επιτέλους επανήλθα στη παλιά μου και ολ τάιμ κλάσικ κατάσταση. Ποια είναι αυτή?????



Risin' up, back on the street
Did my time, took my chance
Went the distance now I'm back on my feet
Just a man and his will to survive
So many times it happens too fast
You trade your passion for glory
Don't lose your grip on the dreams of the past
You must fight just to keep them alive




It's the eye of the tiger
It`s the thrill of the fight
Rising up to the challenge of our rival
And the last known survivor
Stalks his prey in the night
And he's watching us all
With the eye of the tiger

Face to face, out in the heat
Hangin' tough, stayin' hungry
They stack the odds still we take to the street
For the kill, with the skill to survive

It's the eye of the tiger
It`s the thrill of the fight
Rising up to the challenge of our rival
And the last known survivor
Stalks his prey in the night
And he's watching us all
With the eye of the tiger

Risin' up, straight to the top
Had the guts, got the glory
Went the distance, now I'm not gonna stop
Just a man and his will to survive

It's the eye of the tiger
It's the thrill of the fight
Rising up to the challenge of our rival
And the last known survivor
Stalks his prey in the night
And he's watching us all
With the eye of the tiger


Το παντοτινά δικό σου κολοκύθι.

31 σχόλια:

Τη 12:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Παπαρούνα είπε...

σου στέλνω το πιο σουρεαλ, τσαχπινογαργαλιάρικο φιλί..:Ρ

 
Τη 1:34 π.μ. , Ο χρήστης Blogger αυτη είπε...

μια χορταστική μέρα, από ορεκτικό ίσα με επιδόρπιο.
το ψυγείο εντάξει;

 
Τη 8:35 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Κάποιος έχει πει για μένα: «Καλή κοπέλα η Α. Όμορφη, περιποιημένη και με ΜΙΑ κακή κουβέντα για τον καθένα.». Κολοκύθα σήμερα χτύπησες χρυσό τζακποτ.
1. Τα παιδάκια φυσικά και σε συμπαθούν. Έχετε τον ίδιο εγκέφαλο.
2. Το τραπεζάκι τι ΙΚΕΑ-όνομα έχει; Είναι διαθέσιμο;
3. Όντως δεν έχω ιδέα περί τέτοιων αηδιών τύπου αυτοκόλλητα σε άλμπουμ. Δεν είχα χρόνο. Κυνηγούσα γκόμενους από μακριά που δε μου καθόντουσαν.
4. Πρέπει να σου άρεσε πολύ αυτή η ροζ-ζιπ-κιλότ-με-ασσορτί-μπλουζάκι, γιατί τη φοράς ακόμα.
5. Βρήκε γκόμενα ο Παύλος;
6. Έχεις χοντρή μέση.

 
Τη 9:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lex_Luthor06 είπε...

βρηκε δουλεια ο Χατζηνικολάου; Ποτε; Που;

 
Τη 10:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger sorry_girl είπε...

Και Ευριδίκη και Ace of Base και σουρεάλ!
Αυτά είναι ρε κολοκύθι!
Αυτά είναι!
Νοστιμιές όχι αηδίες!
χιχιχ

 
Τη 2:19 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ωραία περνάς εσύ στο αυτοκίνητο. Πέρναγες και πριν κανα 2μηνο ωραία στο αυτοκίνητο ή από τότε που ανακάλυψες το πράσινο τσάι περνάς καλύτερα;
ποτέ μην λες όχι στην παρενόχληση ακόμα κι από φίλο. Κάντον fuckbuddy σου

 
Τη 2:32 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΜΟΥ ...ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ! ΜΕ ΜΕΝΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΣΟΥΡΕΑΛ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ...
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΙΚΕΑ ...?

 
Τη 4:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger numb είπε...

Tι ζώδιο είσαι;

 
Τη 4:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

ρωταω με απογνωση το ιδιο που ρωταει ο λεξ πιο πανω. Τι ξερεις για τον Νικο?

 
Τη 4:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger tiranoulis είπε...

egw lipame ta 300euro...

 
Τη 4:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#παπαρούνα- σουρεαλιστικό ευχαριστώ. :-)
#αυτή , αυτός και τα μυστήρια- το ψυγείο μια χαρά. Τόσο καλά που μάλλον θα το καταργήσει. Μετά τη τέταρτη φορά που της χάλασε την βλέπω να έχει και φορητό ανεμιστηράκι σε περίπτωση ανάγκης.
#τανίλα- εντάξει , το ξέρω ότι αυτή η ροζ ζιπ κιλότ δε μου πάει τόσο πολύ αλλά μου αρέσει ρε γαμώτο. Άσε που μου κόβει τη χοντρή μέση. Επίσης είσαι ένα σκισμένο κεντημένο τραπεζομάντιλο σκονισμένου μπιουφέ.
#λέξο και καμπαμαρού- ο Νίκος βρήκε δουλειά στο alter ανενημέρωτα όντα. Οι πληροφορίες μου λένε ότι δε θα είναι διευθυντής είδησεων ,όμως το μεροκάματο μεροκάματο.
#σόρυ γκιρλ- λέω να κάνω ένα μιξ του νο νο νο νο νο δερς νο λίμιτς με το πόσο λίγο με ξέρεις. Ψήνεσαι?
#νεόφιτε κουφαλίτσα το πράσινο τσάι σίγουρα βοήθησε τη κατάσταση αλλά τις στιγμές που έχω ζήσει στο Πέδρο δύσκολα θα της αντικαταστήσω. Φάκινγκ μπάντις? Απαπαπαπαπα. Για όνομα το θεού! :-P
#ανώνυμη ξανθιά- στο ικέα να πάμε και να φάμε και σουηδικούς κιοφτέδες και το άλλο το γλυκο με το πράσινο γύρω γύρω. Οκ το καταλάβατε όλοι ότι είμαστε χοντρές.
#νάμπ – είμαι τοξότης με ωροσκόπο δίδυμο. Σε τι σε βοήθησε αυτή η πληροφορία? Μήπως ξέρεις να μου βρεις και τη σελήνη?
#καμπαμαρού- πηγαίνετε στην απάντηση 4.

 
Τη 10:25 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

πολυ αστειο και πολυ προσωπικο
τελικά εσυ τα λες ωραια!!
να γινουμε φιλεναδες, ταιριαζουμε.

 
Τη 8:28 π.μ. , Ο χρήστης Blogger angeliki marinou είπε...

Μου έφτιαξε τη χθεσινή μέρα και μου ξανάφτιαξε και τη σημερινή.

Θα το ξαναδιαβάσω κι αύριο.

 
Τη 8:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

Αυτό το γραπτό μοιάζει σαν αναπόληση αναμνήσεων με οδηγό ένα παλιό άλμπουμ με φωτογραφίες! Ιδιαίτερα ευχάριστο!

Μέχρι χθές δεν είχα δεί ουτε ένα τραγούδι Eurovision. Σήμερα λοιπον όλα ξεκαθάρισαν και αντιλήφθηκα τον συνειρμό σου Ευριδίκη-Sonic Youth...Είναι τόσο άκυρος όσο ο τύπος με την κιθάρα που χτυπιέται στο κομψί κομψά!!!!

 
Τη 10:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

Καλημερα και καλο μηνα!

πολυ χαιρομαι δια εσε....(βαλε κανα ματακι μην σε ζηλεψουν για την καλη σου διαθεση!)

φιλια!

 
Τη 11:21 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ποιος παντρεύει τώρα Ευρυδίκη (αυτό να το κοιτάξεις) με Sonic Youth (συμβουλή: μείνε εκεί) και Κωνσταντίνο Β (θεός), μόνο ένα τεράαααστιο κολοκύθι μπορεί!

 
Τη 12:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#τυρανούλα – και εγώ τα λυπάμαι, αλλά είχε πλάκα.
#αδερφή- να σαι καλά . Είσαι πολύ γλυκομίλητο κορίτσι. Να έρθεις να σε κεράσω κανά τσάι.
#ρέντον- κείμενο αντιβίωση. Ευχαριστώ κοπελιά!
#κατωπλαγια- αυτός που χτυπιέται είναι ο κοργιαλάς άσχετε. Το παθαίνω αυτό με τους άκυρους συνδυασμούς αλλά τείνω να το διορθώσω.
#αύρα- η καλή διάθεση είναι εύκολο πράγμα , είναι στο μυαλό μας αύρα. Έτσι απλά. Έβαλες Μάρτη για να μη σε κάψει ο ήλιος?
#σεξπυρ- μέγα λάθος κάνεις. Οι μελιτζάνες συνδυάζουν και Μαρτάκη με sisters of mercy.
:-p

 
Τη 2:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

Τον Κοργιαλά δεν θα ήξερα??? Just checking...(και καλά...)

 
Τη 3:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ..αγγελόσκονη.. είπε...

κολοκυθακι αγόρασε ματάκι....τύλιξε στον λαιμό σου σκόρδα...βαλε ανάποδα τις κάλτσες σου...κι όλα αυτά για να μην σε ζηλεύουμε :)
γιατί είμαι σίγουρη πως αυτά σκεφτόσουν όταν το ψυγείο του αυτοκινήτου επαναστάτησε :)
τα φιλιά μου!!

 
Τη 1:01 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Ωραία φωτό, άλλαξες το χρώμα των μαλλιών σου η μου φαίνεται, σου πάνε έτσι πάντως ;)

(γαμάτο post ως συνήθως :)

 
Τη 12:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

Testing Testing 1,2 - 1,2


tessssssera

tesssera

a
A

Aaa_a_a_A_A_AA

akoygomai??

 
Τη 12:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

XAXA!
petyxe!


τελος στο ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΟΜΕΝΤ ΜΟΝΤΕΡΑΤΙΟΝ στο κολοκύθι!!

Ζήτω η εποχή της αναρχίας!!!!

 
Τη 3:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

Ποιός ζηλιάρης ουράνος, το "Τέρμα/ αρρωστημένη σχέση, τέρμα/ φεύγω μακριά από σένα, τέρμα/ τέρμα, ως εδώ" είναι η τραγουδάρα της Ευριδίκης.

 
Τη 3:37 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω κατι να πω, απλα να εκφρασω τη χαρα μου για την απελευθερωση των σχολιων.
Διαβασα και τα πρωτα ποστς σου κολοκυθι. Πολυ καλα, μπραβο.

 
Τη 11:08 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ .....

 
Τη 1:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger billzouk είπε...

Παναγια μου δεν αισθανομαι καθολου καλα...
Θελω να γραψω οτι σ' αγαπω!!!
Εγω δεν ειμαι εγω, που λεει και ο Πανταζης. Τι μου συμβαινει γιατρε μου;
Μονο η Τανιλα εμεινε να κραταει τα μποσικα & να κραζει!
Καψτε το κολοκυθι! Μου εκανε μαγια!

 
Τη 8:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#αγγελοσκονισμένη- που το ήξερες ότι μπερδεύομαι και φοράω ανάποδα τις κάλτσες μου???? Φοβερό!:-P
#άγνωστη- τΑ έχω σκουρίνει , εδώ και ένα χρόνο! Θενκ γιου ντίαρ.:-)
#κατωπλαγιά x 3- λειτουργεί τελικά το σύστημα ε?? πάμε όλοι μαζί. Κομσί κομσά λα βι πας λα λα λα λα λα. Χαιρετίσματα στη Βάνα.
#switchblade- με μπλόκαρες τώρα. Δε το ξέρω αυτό! Από ποιο δίσκο είναι?? Αμαν αμαν,
#αδερφή – πολύ χαρά εκφράζεις, χαρούμενο κορίτσι. Χαιρετίσματα στη Βάνα.
#ανόνυμους- όταν λέμε αντιβίωση το εννοούμε ντε.
#μπιλιζούκα- εσύ σίγουρα θες εξορκισμό. Αν όχι πρέπει να βγεις στην Έμυ Λιβανίου να δηλώσεις την ακαταμάχητη αγάπη που νιώθεις για μένα.
ΥΓ: ΜΗΠΩΣ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?

 
Τη 12:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Dark_Maiden είπε...

Πάντα τέτοια κολοκυθάκι μου!
Άντε, να σε βλέπω χαρούμενο, να χαίρομαι κι εγώ!

 
Τη 2:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Ναι τώρα που τα κοιτάω ξανά όντως... αυτά πίσω από το λαιμό φαίνονται πιο σκούρα από τα μπροστινά, και στο στήθος που εχεις.. ακομα πιο ανοιχτα :)

 
Τη 2:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger insomnia#3 είπε...

Hi,

πραγματικά μου έφτιαξες το κέφι . Πρέπει να είσαι τελείως βλαμμένο ,αλλά αυτό κανέναν δεν πειράζει.Σίγουρα όμως καθόλου βαρετή !!!

Γιάννης
Τελείως γέρος ...lol

 
Τη 1:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Kwlogria είπε...

Πραγματικά! Αυτό σημαίνει ήσυχη μέρα!!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!