Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

Πέντε άχρηστες πληροφορίες

Η μαντάλο με τάγκαρε και δε μπορούσα να αντισταθώ.

1. Όταν ήμουνα μικρή μου άρεσε πολύ η Ευρυδίκη . Έχω όλες της τις κασέτες μέχρι το 95 και ακόμα θυμάμαι όλα τα τραγούδια της απ έξω. Επίσης υπάρχει ηχητικό ντοκουμέντο που τραγουδάω τα γνωστά άσματα « τρελαίνεις τη πυξίδα μου» και «μίσησε με δε με νοιάζει» με περισσή ερμηνευτικότητα και πάθος.
2. Βαριέμαι γρήγορα. Οτιδήποτε σταθερό με κουράζει και οτιδήποτε φαίνεται ως μόνιμο με αγχώνει. Από το να κάθομαι πάνω από μία ώρα σε μία καφετέρια μέχρι το να σκέφτομαι τον εαυτό μου στην ίδια δουλεία για πολλά χρόνια.
3. Είμαι κρυόκωλη και σνομπ όταν γνωρίζω καινούριους ανθρώπους. Πιθανόν να έχω πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου και από εκεί να πηγάζουν όλα αυτά. Κρατάω τα μπόσικα, φοβάμαι μη μου πάρουν τον αέρα και χειρίζομαι τις καταστάσεις με διπλωματία.
4. Έχω πλάκα και αυτοσαρκασμό. Είμαι συνήθως χαρούμενη και πολλές φορές κάνω τον καραγκιόζη για να ελαφρύνω το κλίμα. Είμαι ατσούμπαλη και σίγουρα αν ήμουν αγγλίδα θα έμοιαζα στον μίστερ Μπιν.
5, Έχω ένα σκίουρο που τον λένε Τομπρούλα που αυτή τη στιγμή είναι σε χειμερία νάρκη. Ξυπνάει κάθε 3 μέρες πίνει νερό, τρώει , χέζει και ξανακοιμάται. Του αρέσει να τρώει φυστίκια, μπανάνες , μανταρίνια και καρύδια και στις 25 Μαρτίου γίνεται 2 χρονών


Καταπιέζω τους Satya , Λέξλούθορ , Φάιτ Μπάκ, και Κατωπλαγιά να γράψουν επίσης πέντε άχρηστα πράγματα για εκείνους.

19 σχόλια:

Τη 12:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Πουτάνα κοινωνία!!! Όταν νυστάζω με χώνουν όλοι!! Αμάν!!!!
Και δε μοιάζεις με τον μιστερ Μπιν!!
Και σε μένα δεν έγινες σνομπ!
Τίγκα στην ανακρίβεια είσαι!

 
Τη 12:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger sorry_girl είπε...

Χαχαχα αυτό με την Ευριδίκη το είχα κι εγώ!
Αυτό που με έχει αφήσει κάγκελο όμως είναι ο σκίουρος!

 
Τη 1:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

Οπως ειπα και στη gogo που με προκαλεσε πρωτη (νια νια νιααα νια ηρθεεεες δευτερη), αρνουμαι να συμμετεχω σ'αυτη τη φαση γιατι μου θυμιζει τα φοργουορντ μειλς.

Παρολαυτα θα σου πω πριβε καποιες αχρηστες λεπτομερειες.

1. Μισω τα φοργουορντ μειλς που πρεπει να τα στειλεις σε αλλους
2. Για να κοιμηθω φανταζομαι οτι παιζω βασικος στο Ριβερ - Μποκα και συνηθως με παιρνει ο υπνος μετα το 2-0
3. Πιστευω οτι οι μετεωολογοι ειναι σε εντεταλμενη υπηρεσια να κρατουν σε καταστολη τον κοσμο με την απειλη κακοκαιριας οποτε εχει τριημερο
4. Εχω παιξει μπασκετ με τον Πυροβολακη. Του εριξα και ταπα
5. Μ'αρεσουν τα κρακερς Παπαδοπουλου σικαλεως

Υγ. οταν λεγαμε εμεις τα χριστουγεννα να γραψουν ολοι παραμυθια μας γραψατε σε ink free περιοχες. οποτε δε θα παιξω στο παιχνιδακι σας ΚΥΡΙΑ Κολοκυθι

 
Τη 2:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger billzouk είπε...

ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΚΑΣΣΕΤΑ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΤΩΡΑ! ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΣΟ ΟΣΟ!!!
Επισης αν εξαιρεσεις αυτο (με την Ευριδικη) & τον σκιουρο, τρομαζω. Τελικα εχουμε πολλα κοινα!
(οχι, ανοητη, δεν σου την πεφτω! λολ)

 
Τη 4:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

Κρυόκωλη και σνομπ, μια ατσούμπαλη σε καφετέρια, κάνει τον καραγκιόζη.

Scary, though, θέλω να σε γνωρίσω!
(και ναι, στην πέφτω καθαρά και ξάστερα με μια συρματόσκουπα)

 
Τη 8:12 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κλέφτρα...

 
Τη 9:22 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

κι εγώ σε κάλεσα, αλλα με πρόλαβαν άλλοι, αχ! ;)
καλά είσαι σοβαρή, έχεις σκίουρο;;;; που τον λένε Τομπρούλα;;;;

έχω μια φίλη που όταν γνωρίζει ανθρώπους για πρώτη φορά ειναι τοσο ψυχρή και επιθετική που τα κάνεις πάνω σου απο το φόβο σου.. μετά όμως παθαίνει μετάλλαξη (ή μάλλον, μετά της φεύγει η μετάλλαξη) και γίνεται ο πιο καλόψυχος και γλυκός άνθρωπος του κόσμου.. δεν μας φοβίζεις λοιπόν, λίγη σνομπαρία δεν ει΄ναι τίποτα ;) :)
φιλάκια..

 
Τη 1:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lost είπε...

Τρε-λαίνειςτην πυ-ξίδαμου καιδεί-χνειοπουπάς, μακάριμό-νονάξερά-εμέναναγαπάς!
Γιούχου, καλό τριήμερο με τη συρματόσκουπα(και μένα με λένε σνομπ. πριν και αφότου με γνωρίσουν. γιατί έχω τεράστια ιδέα για τον εαυτό μου)!!!

 
Τη 7:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Alitovios είπε...

Αυτό με τον σκίουρο πολύ μ' άρεσε.

 
Τη 11:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger MeetTheClown είπε...

πωπωω!

με ξεσήκωσες με την Ευριδίκη.

Μίσησε μεεε δε με νοιάαααζειι μου φτάνει που θα ξέρωωω πως νιώωθεις και για μεεεεναααα κάααατι

μισησεεε μεεε δε με νοιαααζειι
εγωωω θα καταφεεερωωωω το μισσοοο σουυυ να κααανωωω αγααααπη


(όπως βλέπεις, παίρναμε και άλλοι ναρκωτικά από μικροί)

 
Τη 1:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#satya- μάλλον θα έχεις ξεχάσει τη τηγανιτή πατάτα που σου είχα πετάξει στο μάτι.
#σόρρυ γκιρλ- που να σου περιγράψω και τα ακροβατικά που κάνει όταν έχει τα κέφια του. Γλύκας είναι ο άτιμος.
#φάιτ- είσαι από αυτούς τους σπαστικούς τύπους που το παίζουν υπεράνω και δε συμμετέχουν στις ομαδικές επιδρομές επειδή θεωρούν ότι υποστηρίζουν τη μαζοποίηση και καταστρέφουν τη διαφορετικότητα. Κλασική συμπεριφορά ανθρώπου που βλέπει τις αποδείξεις του Νίκου Ευαγγελάτου και είναι ένθερμος υποστιρικτής του Γιώργου Τράγκα. Να με σύγχυσες τώρα .
Υγ: ο Πυροβολάκης είναι τάπα από μόνος του. Η τάπα σου δε μετράει. Ν ι α ν ι α ν ια

#μπιλζουκ- παραδέξου επιτέλους πόσο πολύ με γουστάρεις!!!
#μανταλο- αν έβαζα και άλλο χαρακτηριστικό θα ήταν:
6. ξέρω να προβάλομαι.
Υγ: η λεμονόσκουπα ελπίζω να είναι από αυτές του μπαλκονιού και όχι ηλεκτρική.
#κασσιόπη- δώρο μου τον φέρανε το σκίουρο κακιασμένη.
#βαθυμυαλούσα-και εγώ παθαίνω μεταλλάξεις. Καμιά φορά νομίζω ότι είμαι και βάτραχος.
#λοστ
#αλητόβιε και
#MeetTheClown σας το αφιερώνω . (για όσους θυμούνται)
« το μόνο που θυμάμαι, το μόνο που θυμάμαι είναι που μύριζε άνοιξη το πρώτο σου φιλίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
Το μόνο που θυμάμαι , το μόνο που θυμάμαι είναι που μες απ΄ τα χείλη σου γνώρισα τη ζωήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη»

 
Τη 1:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger billzouk είπε...

Ενταξει λοιπον! Το πολεμησα απο εδω, το πολεμησα απο εκει, δεν παει αλλο. Παραδινομαι!
ΣΕ ΘΕΛΩ ΚΟΛΑΣΜΕΝΑ!
Θελω να το κανουμε πανω στα μπιφτεκια που μετα θα σερβιρουμε να τα φαει η κοντη κατσικα τανιλα!!!

 
Τη 6:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Χρίστε μου τι μπανάλ που είσαι!'Ακου εκεί πάνω στα μπιφτέκια!Ούτε καν ένα φιλέτο γάλακτος!
πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

 
Τη 10:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

Με όλα αυτά που μου είπες μου άνοιξες την όρεξη

Είσαι πολύ πιο ενδιαφέρον απο οτι πίστευα
και αυτό -Τζάνις- είναι πολύ κακό για σένα.

 
Τη 10:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Να το κάνετε πάνω σε χοιρινές μπριζόλες λαιμού τηγανητές σε σιγανή φωτιά και σβησμένες με μαυροδάφνη παίζει;

 
Τη 2:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

ρε συ οταν μιλουσε για φυστικια για το σκιουρακι σου ελεγες?

 
Τη 12:49 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μπορείς να παντρευτείς τον Mister Bean και να είστε το τέλειο ζευγάρι.

 
Τη 1:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger loretta είπε...

Κι εμένα μου άρεσε η Ευρυδίκη! Και - ακόμα χειρότερα - μου άρεσε και το στυλ που είχε τότε με τα κόκκινα και μαύρα λέδερ. Έχω κασέτες της (αγορασμένες παρακαλώ, όχι γραμμένες) και εννοείται οτι γούσταρα τρελά το "Μίσησε με" - κλαπ κλαπ στην Κλόουν.

 
Τη 1:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Kwlogria είπε...

Εκτός από την Ευρυδίκη και το Σκίουρο, δεν ξέρεις πόοοοοσο μοιάζουμε:)

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!