Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006

Συν 1

Πάλι ξεπέρασα τα ντεσιμπέλ μου. Κουκουλώνομαι κάτω από δίχτυα τρύπια κρατώντας πάντα το καλύτερο για το τέλος. Οι αντιστάσεις έχουν μπλοκάρει καθώς η είσοδος φρακάρεται με μονωτικό υλικό. Καλυμμένη πίσω από ισορροπίες, αντικρούω τον ακροβάτη μου που κάνει καραγκιοζιλίκια για να βγάλει το μεροκάματο και κάπου εκεί ξυπνάει το ξωτικό που μου λέει έλα λίγο ακόμα, λίγο ακόμα.

Είναι φορές όταν περπατάω που νιώθω ένα άγγιγμα δίπλα μου ξεχωριστό από όλα τα υπόλοιπα, που με κάνει να πιστεύω ότι το πιο όμορφο χέρι είναι αυτό που θα εφάπτεται τέλεια στο μπράτσο μου όταν πια αυτό θα έχει ωριμάσει. Σα τακούνι που σκαλώνει ανάμεσα στις πέτρες και στιγμιαία εύχεται να ήταν σπορτέξ με πολύχρωμα σχέδια.

Μετά κάθομαι και μετράω τα δικά μου πράγματα ένα ένα .Και προσπερνάω με περίτεχνο τρόπο τα δώρα και τις μυστικές συμφωνίες που έχω κάνει όπως ένας νονός της νύχτας τρώει καλαμπόκι σα παιδί στα σκοτεινά δρομάκια. Ύστερα, μην έχοντας το θάρρος να ορμίσω βουτάω πάλι τη μύτη μου στη ζάχαρη του κουραμπιέ για να στάξει η γεύση μέχρι το στόμα μου. Και τότε θυμάμαι τον καιρό που είχα ξεβάψει. Ήμουν άοσμη και άγευστη κοιτάζοντας σαστισμένη τον τροχό να κάνει τη δουλειά του.

Και σταθεροποιώ το βλέμμα μου που ποτέ δε με έχει προδώσει και ψάχνω χέρια. Και θέλω να κάνω τα χέρια δικά μου αυτή τη φορά χωρίς να εξηγήσω τους σκοπούς μου. Και να μπλεχτούν τα δάχτυλα και όλα μαζί να με κινήσουν σε ρυθμούς που μόνο διαφορετικά πόδια από τα δικά μου μπορούν να εμπνευστούν.

Ποτέ δε μου έλειψε η σταθερότητα γι αυτό πάντα την απομάκρυνα σα να ήταν ο χειρότερος εχθρός μου. Η εφευρετικότητα μου έβρισκε δικούς της τρόπους να περνάω καλά και χωρίς αυτή. Πίσω από την ασφάλεια μου έπαιζα μόνο με τα αεροπλάνα που ήθελα σα σπαστικό κωλόπαιδο που δε τρώει το φαΐ του.

Η συγκαλυμμένη επιφάνεια μου γυαλίζεται ρουθουνίζοντας λέξεις που ακούει καιρό τώρα και ταξινομεί τα χρονικά μου περιθώρια με περισσή ελαστικότητα περιμένοντας το κάτι μοναδικό.

Διακρίνω τις φλόγες που έρχονται κατά πάνω μου και χαμογελάω ξέροντας πια ότι θα με επαναφέρουν στη θερμοκρασία στην οποία έχω μάθει να ζω και γεμίζω όλη μου την αυταπάτη με νότες για να τις υποδεχτώ γεμάτη εκπλήξεις και να απολαύσω το τσουρούφλισμα μέχρι το τέλος. Γιατί έτσι ξέρω, έτσι έχω μάθει.

Τα αγαπάω τα λάθη μου. Τα αγαπάω τόσο πολύ που τα κάνω ξανά και ξανά. Αναθεωρώ σήμερα, μόνο για σήμερα μετρώντας τα ένα ένα και μετά θα γίνω πάλι μόνιμη κάτοικος του εαυτού μου για να βρω και τα υπόλοιπα. Και εκεί που λέω ότι κάτι έμαθα, πάλι μου λαμπυρίζουνε πράγματα και τρέχω προς τα εκεί. Αλλά πια με ξέρω καλά και δε σκοτίζομαι. Όσο βλέπω αντικείμενα που γυαλίζουνε, εγώ θα πέφτω με τα μούτρα.

Και για τον κόσμο που μισείς δεν είμαι άλλος
Και για τον κόσμο που αγαπάς δεν είμαι αυτός
Άλλοι νομίζανε πως ήμουνα μεγάλος
κι από σπουργίτι θα γινόμουνα αετός.

24 σχόλια:

Τη 12:26 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Αγαπαμε τα λαθη μας και χαρη σε αυτα παμε παρακατω...

 
Τη 12:29 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Όσο βλέπω αντικείμενα που γυαλίζουνε, εγώ θα πέφτω με τα μούτρα.

και να πέφτεις
και να ξαναπέφτεις,
αλλά τουλάχιστον...
ας είναι διαφορετικά αντικείμενα κάθε φορά...;)

 
Τη 5:27 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

"Aγαπάω τα λάθη μου και τα κάνω ξανά και ξανά". Δεν είσαι η μόνη :)

 
Τη 9:37 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Summertime είπε...

Kαλημέρα Κολοκυθίτσα

από τα πιο υπέροχα (και προσωπικά) που έχεις γράψει. Συνήθως δεν αφήνω comment αν δεν έχω κάτι να γράψω, αλλά τώρα το καταστρατηγώ: και ο μόνος λόγος είναι ότι θέλω απλώς να σου πω ότι είναι τόσο όμορφα βαλμένες οι λέξεις σου, που δεν έχω να γράψω τίποτα.
Και είναι και ωραία αυτά που γράφεις...
Ότι καλύτερο για να ξεκινήσω την εβδομάδα

καλή βδομάδα λοιπόν
:)

 
Τη 10:43 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τα αγαπάω τα λάθη μου. Τα αγαπάω τόσο πολύ που τα κάνω ξανά και ξανά. Αναθεωρώ σήμερα, μόνο για σήμερα μετρώντας τα ένα ένα και μετά θα γίνω πάλι μόνιμη κάτοικος του εαυτού μου για να βρω και τα υπόλοιπα. Και εκεί που λέω ότι κάτι έμαθα, πάλι μου λαμπυρίζουνε πράγματα και τρέχω προς τα εκεί. Αλλά πια με ξέρω καλά και δε σκοτίζομαι. Όσο βλέπω αντικείμενα που γυαλίζουνε, εγώ θα πέφτω με τα μούτρα.

Oh yes! ;)

 
Τη 10:53 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μικρό σοφό κολοκυθάκι μου δυο αγκαλιές σου χρωστάω....


... και ένα γυαλιστερό πετραδάκι να πέσεις με τα μούτρα πάνω του!!!

 
Τη 11:06 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zabelos είπε...

Η μικρή κολοκύθα άρχισε να ωριμάζει. Κι όσο ωριμάζει παίρνει και πιο γλυκιά γεύση...

 
Τη 12:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

Τι εκπληξη κι αυτη. Θα επανελθω αφου απομονωθω και προβληματιστω πανω στο κειμενο. Σκεφτομαι μηπως αυτομαστιγωθω κιολας.

 
Τη 1:26 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Έχω πάθει σοκ.
Πάω να φάω μία τυρόπιτα, ένα πεϊνιρλί και μία μπουγάτσα για να μη με θερίσει το στομάχι μου με το λεξοτανίλ που θα πάρω.

Κολοκυθάκι έχεις μία ενδοχώρα απίστευτη.

Καλή μας εξερεύνηση...

 
Τη 4:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#πρέζα-πιθανότατα. :-)
#παπαρούνα- όταν αλλάζουν οι χρονικές στιγμές αλλάζουν και τα αντικείμενα. (φάτσα που κλέινει το μάτι)
#μορταδέλλα-αν ήμουν η μόνη θα είχα κλείστει σε μοναστήρι. (συγκεκριμένα στο Αγιο όρος :-P)
#σαμπερμπόι-θενκ γιου γουάν οφ μάι φέιβοριτς. :-)
#ανακατεμένη-oh yes!
#satya-πέντε αγκαλιές θέλω μαιμού μου! ματς
#ζαμπελος- τώρα και σε νέα έκδοση χωρίς κουκούτσια. :-P
#φάιτ- άσε κάτω τα μαστίγια. σήμερα είμαστε σοφιστικέ λέμε.
#αργυρένια-όχι τόσο καλή όσο ακούγεται. άστα αυτά τώρα και φέρε τις πίτες κατά εδώ. :-P

 
Τη 9:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

Πολυ με προβληματισες. Πισω απο τις σουρεαλιστικες σου φρασεις και τους συνειρμους δεν καταφερα να βγαλω συμπερασμα αν σκοπος σου ειναι να γελασεις στα μουτρα μας, να περασεις την τελευταια παραγραφο με τα λαθη ή να κανεις απλα ένα όμορφο κειμενο.

Τα μονα πραγματα για τα οποια τελικα κανεις δε μετανιωνει ειναι για τα λαθη του.
Παντως εχω να πω οτι οπως το θετεις εδω,αμα εισαι αποφασισμενος να κανεις τα ιδια λαθη δεν κανεις πλεον λαθος αλλα το σωστο συμφωνα με τα θελω σου.

 
Τη 12:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

"Θα 'ρθει ο καιρός που θα σπάσω την πόρτα, και η καρδιά μου στο φώς θα χιμήξει θα φύγω μακριά, θα πετάξω ψηλά, θα πετάω σ' ασύλληπτα ύψη, και τότε πια δεν μπορεί Αυτή η χλωμή, αυτή η φτηνή η τιποτένια μου θλίψη, θα μείνει ορφανή, θα γυρνάει σαν τρελή
θα ζητάει να με βρει και δε θα με βρίσκει, Κι ούτε πρόκειται ελπίζω ποτέ να μου λείψει δεν πρόκειται ελπίζω ποτέ να μου λείψει"

 
Τη 11:05 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Πολυ ωραιο ειναι, παλιοκολοκυθα! Το διαβασα δις & θα το ξαναδιαβασω γιατι μου αρεσε παρα πολυ.

 
Τη 11:15 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#φάιτ- και εμένα με προβλημάτισες. Αυτό το γελάσεις στα μούτρα μας έκανε πολύ γκλιν αν και είχε μια δόση αλήθειας.Βασικά δεν ήθελα να περάσω σήμερα. Ήταν ένα προσωπικό κείμενο που όμως αφορούσε εμένα 70%. Το υπόλοιπο 30 είναι για άσχετα πράγματα που έχω στο κεφάλι μου. Θενκ γιου ένιγουει και με τη τελευταία σου παράγραφο συμφωνώ σε όλα.
#κάντυ- πολύ μελαγχολικό βρε κάντυ μου. Με προσπερνάει λίγο αλλά σε ευχαριστώ.
#μπιλις- είπες καλή κουβέντα. Πάω να φαρμακωθώ.

 
Τη 11:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω μία καταπληκτική μόρφωση..

Το έχω στο profile μου στο άλλο σαιτ (γιου νοου) απο εκει που σε γνωρίζω ;)

 
Τη 11:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

εδω εμεις εχουμε σπασει ξανα και ξανα τα μουτρα μας με τα ιδια λαμπυρισματα..που γνωριζαμε εκ των προτερων την συνεχεια..
και παλι νοιωθω το ιδιο λαμπυρισμα στο βαθος..ξανα..και αρχιζω να κανω βηματα..παλι κολοκυθακι μου..αξιζει??

 
Τη 12:36 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μα φημιζομαι για την καλοσυνη μου! Τωρα αν ειπαμε και μια κουβεντα παραπανω στα χρονια τα παλια...νερο και αλατι!!!

 
Τη 3:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger weirdo είπε...

Υπέροχο, βρε συ.. Απλά υπέροχο.. Να'σαι καλά...

 
Τη 12:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Ψυχής ανάγνωσμα...

Ζωή που μας διδάσκει πως δεν διδασκόμαστε απ' τα λάθη μας.
Και λοιπόν;
Η γνώση, ας μείνει από απουσίες.
Μαζί της και η πρωτοξαδέλφη, η σταθερότητα. "Άλλη" πλάνη!

Η καρδιά, σημαιοφόρος των καιρών.
Κι ας μείνουμε μια χούφτα άνθρωποι από δίπλα. Λιγότερο ώριμοι αλλά με φτερούγες που έστω μια σταλιά, μπορούν ν' ανοίξουν.

 
Τη 12:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#άγνωστη- η πολύ μόρφωση τρώει τον αφέντη.
#φεγγάρο- δε ξέρω, δεν απαντώ. :-)
#μπίλος- το αλάτι είμαι εγώ νερόβραστε. :-P
#περίεργη- σε ευχαριστώ. :-)
#κάπταιν-ψυχής ανάγνωσμα? μεγάλη κουβέντα. σε ευχαριστώ ποιήτρια.

 
Τη 11:11 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

pio poli nomizo oti agapo ta lathoi sou!!!!!!!!!!!!

 
Τη 4:02 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Το μεγαλύτερό μου λάθος είναι ότι πιστεύω ότι για τα λάθη μου την ευθύνη την έχουν πάντα οι άλλοι.

 
Τη 4:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

Το καλυτεροτερο που εχεις γραψει!!!!

φιλια

 
Τη 10:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#anonymi φιλενάδα μου βάλε λιγότερα θαυμαστικά. αμέσως σε κατάλαβα. :-P
#σεξυ πυρ- τζόιν δε κλαμπ. σόου σέλφις.
#άυρα- το γουρούνι μου κλαίει.
- σε ευχαριστώ :-) -

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!