Τρίτη, Οκτωβρίου 24, 2006

Τα λέμε.

Σήμερα μου ήρθε η γεύση από το παγωτό φιστίκι. Αυτό με το μπαγιάτικο χωνάκι που τρεχάτες πηγαίναμε να αγοράσουμε στο πρώτο κουδούνι. Και μετά μου ήρθαν εικόνες από τα νυχτωμένα απογεύματα. Τότε που το ύψος μας δε ξεπερνούσε το ένα σαράντα και κάναμε δήθεν ότι φοβόμασταν όταν γυρνάγαμε από το σχολείο. Και τότε που είχανε συνέλευση οι γονείς και παίζαμε κλέφτες και αστυνόμους. Θυμάσαι? Και γυρνούσαμε πάντα με το ίδιο τρόπο. Με το αυτοκίνητο που σήμερα οδηγώ. Και σου άρεσε να κάθεσαι πάντα στο βαθούλωμα. Και τώρα σου αρέσει! Κάθεσαι ακόμα εκεί , πίσω, γιατί οι καπνιστές πάντα θέλουν να καταλαμβάνουν τη θέση του συνοδηγού. Και τη Κάντι Κάντι θυμάμαι. Αυτή την έκανες εσύ και εγώ πάντα ήμουνα η Άννη. Θυμάσαι τα Σάββατα που παίζαμε με εκείνα τα χοντρουλά πλαστικά παιδάκια και εκείνες τις ξενέρωτες καχεκτικές ξανθίες κούκλες με τα τροχόσπιτα και με τα πολυτελή σαλέ.? Παραπονιόσουνα ότι μόλις έστηνα τα σπίτια βαριόμουνα και ήθελα να παίξουμε κάτι άλλο. Και τώρα γι αυτό παραπονιέσαι ακόμα. Μόνο που τώρα τα τροχόσπιτα και τα σαλέ είναι αληθινά.
Και τώρα κοιτάω τα γόνατα μου που έχουνε ακόμα το σημάδι από το επεισοδιακό πέσιμο που είχα από το δικό σου ποδήλατο. Ναι, τα φρένα του ήταν χαλασμένα αν και ποτέ δε το παραδέχτηκες!
Και πιο μετά θυμάμαι. Τότε που μετράγαμε τις τρίχες που βγάζαμε μία μία για να δούμε πια μεγαλώνει πιο γρήγορα. Και τις ατελείωτες ώρες που μιλάγαμε στη γωνία για αγόρια. Το πόδι σου που ήταν μόνιμα σπασμένο και εγώ έγραφα αφιέρωση πάντα στη καλύτερη θέση του γύψου.

Και τα όνειρα θυμάμαι. Τότε που πιστεύαμε ότι μόλις πάμε δεκαοχτώ θα πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας. Τους ουρανούς που κοιτάγαμε και σκεφτόμασταν ήλιους και φωτεινά αστέρια. Θυμάμαι και το σκυλί σου κουτάβι και τα ατελείωτα απογεύματα που παίζαμε μαζί του. Και τώρα το βλέπω να γαυγίζει από μακριά όταν ακούει τον ήχο του αυτοκινήτου μου. Με κορόιδευες για την φοβία μου για τις αρρώστιες και εγώ για το πώς κοιμόσουνα πάντα στον καναπέ όταν βλέπαμε τηλεόραση. Και τους πρώτους έρωτες θυμάμαι. Τα κοιτάγματα που αναφέραμε η μία στην άλλη πριν καν συμβούν. Όταν κάπνισα πρώτη φορά ντρεπόμουνα να στο πω. Τώρα δυσανασχετείς όταν ο καπνός μου έρχεται πάνω σου γιατί τα μαλλιά σου θα μυρίζουν τσιγαρίλα. Θυμάσαι το σοκολατιένο σαλάμι μου τσακίζαμε ολόκληρο μέσα σε μία νύχτα? Ακούγαμε μουσική από τα cd που μου ζητούσες να σου γράφω και δεν έκανα. Και τώρα ζητάς αλλά μάλλον έχεις καταλάβει πια ότι βαριέμαι να το κάνω.

Θυμάμαι και τις βάσεις των πανελληνίων. Μαζί τις είδαμε και αυτές. Και μας χώρισαν για λίγο ζώντας όμως πάντα παράλληλα. Και το τηλέφωνο ήταν πάντα εκεί για τις αναφορές μας και το εικονικό άγγιγμα στον ώμο που πάντα χρειαζόμασταν. Και τους μεγάλους έρωτες θυμάμαι που αντικατέστησαν τους πρώτους. Από εκείνους που ξορκίζουμε ακόμα ελπίζοντας τώρα πια στους αληθινούς.

Και δε μπορώ να σκεφτώ κάποιον που να με ξέρει περισσότερο. Και ξέρεις ότι είσαι ο μόνος άνθρωπος που δε με εκνευρίζει όταν με λέει κακομαθημένο μοναχοπαίδι. Και ο μόνος που με ένα βλέμμα μπορώ να καταλάβω τη σκέφτεται.

Πολλά θυμάμαι. Τόσα πολλά που στροβιλίζουν όλα μαζί στο μυαλό μου και με κάνουν να μπερδεύω το παρόν με τις αναμνήσεις. Και νιώθω και είμαι τυχερή για όλα αυτά τα δεκαοχτώ χρόνια που σε ξέρω. Και εύχομαι τώρα που χωριζόμαστε, δε ξέρω για πόσο, οι επιλογές μας να είναι ικανές να μας γεμίζουν με τα ίδια συναισθήματα που είχαμε και τότε που παίζαμε κυνηγητό στη πλατεία. Και επειδή ξέρεις καλύτερα από τον καθένα πόσο σιχαίνομαι τους αποχαιρετισμούς δε έχω να σου πω πολλά. Τα λέμε…

24 σχόλια:

Τη 9:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger weirdo είπε...

Πόσες αναμνήσεις έφερες και στο δικό μου μυαλό.. Θα τα πείτε ξανά, είμαι σίγουρη..
Καλημέρα:

 
Τη 9:49 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lex_Luthor06 είπε...

Νοσταλγικό και πανέμορφο.
:-)

Oταν γράφεις λιγότερο αφαιρετικά από ότι συνηθίζεις μου αρεσεις περισσοτερο (γουστα ειναι αυτά).

Το σοκολατενιο σαλάμι τι ειναι;

 
Τη 11:07 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Pablito είπε...

Τα ταξίδια στις μνήμες είναι σχεδόν πάντα έτσι, μελαγχολικά και νοσταλγικά... ειδικά αν πρόκειται για αποχαιρετισμό...

 
Τη 3:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

καλησπερα,

θα συμφωνησω σε ολα με τον λεξ :-))

φιλια

 
Τη 10:37 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Θα χωριστείτε πραγματικά, μόνο αν το αφήσετε εσείς να γίνει. :)

@lex το σαλάμι είναι γλυκό με σοκολάτα, κομματάκια μπισκότα πτι-μπερ ή μιράντα (δεν θυμάμαι ακριβώς), ζάχαρη, βούτηρο και λικέρ, τα κάνεις ρολό, το βάζεις στο ψυγείο να δέσει και μετά του αλλάζεις τον αδόξαστο ;)

 
Τη 12:04 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Γλυκο ποστ, με εκανε να σκεφτω με νοσταλγια ολα μου τα παιδικα καλοκαιρια..:)

 
Τη 12:09 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

Συμφωνω κι εγω. Ομορφα φορτισμενο κειμενο. Μη σου πω δακρυσα και λιγο στα κρυφα. Δε θα χωριστειτε παντως στ'αληθεια

 
Τη 9:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#περίεργη- αυτό είναι σίγουρο. :-)
#λεξ- θύμησε μου να σου φίαξω ένα αφαιρετικό σαλάμι.
#παβλίτο-κάτι τέτοια πετάς και γίνεσαι σοβαρός και μυστηριώδης.
#αύρα-ούτε εσύ ξέρεις το σαλάμι ε?
#φουρτουνιασμένη-μη γίνεσαι τόσο περιγραφική, είναι και δύσκολη ώρα. :-P
#νονε-είπες τι λέξη που κάνει τζιζ. καλοκαίρι.
#φάιτ μπακ-υπερβολικό σε βρίσκω. ευχαριστώ πολύ γι αυτό πάντως.

 
Τη 11:52 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τι γλυκό ποστ...
Με γύρισες πίσω στα παιδικά μου χρόνια
Μόνο που εγώ ήμουν η Καντυ Κάντυ και η φίλη μου η Άννη.

Κολοκυθάκι μου γλυκό
καλημέρα

 
Τη 1:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

Πόνεσε αυτό
Μάτωσε λίγο τα ακροδάχτυλα της μνήμης.
Έχω και γω μια τέτοια ιστορίας με το ίδιο "τα λέμε" φινάλε και είμαι τόσο πολύ πληγωμένη που μου την θύμισες που θα επικαλεστώ την κουβέντα του Χατζιδάκι για να με κάνει να νιώσω λίγο παραπάνω από όσο είμαι.
Γιατί είμαι πεσμένη στο πάτωμα πάλι, όπως τότε που η Β. μου έριχνε πασιέντζες για τους υποψήφιους έρωτες....


"«Κύριοι, σκοτώστε τη μνήμη. Ξεκινήστε από την αρχή. Μονάχα έτσι μπορούμε να ελπίζουμε σε μια θαρραλέα ένταξή μας στους χρόνους τους μελλοντικούς ενός κόσμου, που θα γελάει κάποτε μαζί μας, γιατί μας συγκινούσαν ιδιαίτερα οι νεκροί, οι μουσικές και τ' άστρα».
Μάνος Χατζιδάκις

 
Τη 1:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Godot είπε...

agapame tetoio salami kai to tsakizoume mexri na poume mpliax-denmporwallo.

i Kandy kai oi files tis otan megalwsane den kanane to Sex & the City ?

(simera s anakalypsa. wraia.)

 
Τη 2:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger angeliki marinou είπε...

Πανέμορφο. Μου θύμησε την κολλητή μου. Πρώην κολλητή μου, αφού έχουμε να μιλήσουμε έντεκα χρόνια.

Πόσο εκτιμάς (ηλίθια λέξη, σα να ναι κανά κολλιέ) κάποιον όταν τον χάνεις...

Thanks για το ταξίδι.

 
Τη 3:34 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μην ξεχνάς να θυμάσαι :)

 
Τη 3:51 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
Τη 4:08 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Απ'ό,τι κατάλαβα αυτό είναι το "αντίο μας", πάντα ήταν ιδιαίτερος ο αποχωρισμός μας..και ξέχασες να επισημάνεις το πόσο συγγινούμε,τα κατάφερες..Ξέρω ότι το απόγευμα που θα σε δω ,δε θα πούμε τίποτα..τι κι αν φευγω τη Τρίτη θα τα πούμε τη Τετάρτη.Δε θα είμαστε ποτέ "μακριά",
πάντα(όσο μεγαλή λέξη κι αν είναι)θα είσαι ίσως η μόνη τόσο μέσα στη ζωή μου!!!
Σου έχω πει πόσο πολύ σ'αγαπώ?Νιώθω τυχερή..
ΤΑ ΛΕΜΕ..

***τα φρένα δεν ήταν χαλασμένα..τελείως..

 
Τη 4:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#αργυρένια- άστα. Και εγώ κατά βάθος η πρωταγωνίστρια ήθελα να είμαι αλλά η χαρχάλο μου έπαιρνε τη θέση.
#κάντιμπλου- με έριξες πάρα πολύ βρε κάντι μου. Αλλά ανταμείφθηκα με τους στίχους.
#godot- σεξ εντ δε σίτι? Αι ντοντ νόου δις γουερντς. (τώρα που με ανακάλυψες κράτα γερά)
#ρεντον μου–και τα 11 χρόνια κάποιο λόγο θα έχουν . Έχουμε δίπλα μας αυτούς που πρέπει να έχουμε, που αξίζουμε και μας αξίζουν. Κατά τα άλλα κανείς αναντικατάστατος.
#σεξ- πυρ- άραξε εσύ και έχω εγώ να θυμάμαι ουυυυυυ.
#άσχετη από ίντερνετ φιλενάδα μου- ποιος είπε ότι θα σε δω το απόγευμα? Έχω να πάω για αποτρίχωση. Επίσης άστα αυτά τα σάπια, στο αεροδρόμιο δεν έρχομαι. Τα γαμημένα τα φρένα ήταν ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ. Επίσης πολύ γουτσουνίστικο έχει βγει αυτό το κειμενάκι και θα χάσω και το άγριο προφίλ μου. Τα λέμε!

 
Τη 10:09 π.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Για κάποιο λόγο όσο διάβαζα το κείμενό σου σιγοτραγουδούσα αυτό το ρεφραίν.. μόνο με πιάνο.. θυμάσαι..? ;-)

Here is a plea from my heart to you
Nobody knows me as well as you do
You know how hard it is for me to shake the disease
That takes hold of my tongue in situations like these

Understand me

Κολοκυθάκι γλυκό!!

 
Τη 1:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#satya- μόνο με πιάνο. θυμάμαι! θυμάμαι! understand me μαιμουδάκι.
:-)

 
Τη 6:43 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ένα τραγούδι λέει πως χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια, που θυμάσαι και θυμάμαι, τίποτα δε χάθηκε ακόμα.
Κάτι θα ξέρει παραπάνω.

 
Τη 9:31 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Νίκος Παργινός είπε...

Καλημέρα. Όμορφο το ποστάκι σου.

 
Τη 11:21 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τυχερός εκείνος που έχει τέτοιους φίλους. Κι ας χωρίζει μαζί τους κάπου κάπου.

 
Τη 6:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#παπαρούνα-πολύ ωραίο το άτιμο το τραγουδάκι.
#νικος παργινός- ευχαριστώ
#δόκτορ-πραγματικά. πολύ, πολύ, πολύ. :-)

 
Τη 10:11 π.μ. , Ο χρήστης Blogger allmylife είπε...

Να τα λέτε για να μας τα λέτε κι΄εμάς.
Καλημέρα-Καλόμήνα!

 
Τη 10:44 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

και στο επανειδείν...και σύντομα...

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!