Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 13, 2006

Μου το έκοψες στη μέση.

Είμαι από εκείνους τους ανθρώπους που η αναισθησία τους χτυπάει κόκκινο και κάνει τα νεύρα να παίζουν μαντολίνο. Λίγα πράγματα με ταρακουνάνε και λίγα είναι αυτά που μπορούν να με βγάλουν από τον κόσμο που έχει κατασκευάσει το κεφάλι μου. Είμαι έτοιμη να σου αποκαλύψω τον τρόπο που μπορείς να με εκδικηθείς. Αν σου έχω φάει τη θέση στο λεωφορείο, τον γκόμενο ή το φαΐ. Αν σε έχω παρατήσει μέσα στο κρύο με τιγρέ φανελάκι, αν με έχεις πάρει τηλέφωνο και δε το έχω σηκώσει, αν σε κοροϊδεύω φάτσα φόρα ή πίσω από τη πλάτη σου ( ναι , το κάνω και αυτό), αν με θεωρείς φίδι κολοβό , αδίστακτη και αιμοβόρα, κάτσε αναπαυτικά στη καρέκλα σου και σκάσε χαμόγελο αστραφτερό γιατί σήμερα είναι η μέρα σου. Το λέω εμπιστευτικά και μόνο σε σένα και αν σε πιάσω να το ξερνάς πουθενά να ξέρεις την έχεις βάψει.


Η Μαρία: 2 ποιντς
Τη Μαρία είχα να τη δω πολύ καιρό. Ήταν στη Κρήτη και θα ερχόταν για μία βδομάδα. Την είχα πεθυμήσει. Αποφάσισα να τις χαρίσω ένα σαββατοκύριακο. Ακύρωσα τα πάντα και έγραψα τους πάντες για να είμαι με τη Μαρία. Θα πηγαίναμε στην Ύδρα να γκομενίσουμε, να γελάσουμε και να θυμηθούμε τα παλιά. Τρελό κέφι η δικιά σου. Είχα να το κάνω πολύ καιρό αυτό. Δύο μέρες πριν μου ανακοινώνει ότι το Σάββατο παντρεύεται η ξαδέρφη της κουνιάδας της μαμάς της και είναι απαραίτητο να παρεβρεθεί και αυτή στο γάμο.
Όλο το σαββατοκύριακο έσπαγα καρύδια από τα νεύρα μου.

Η μαμά μου: 4 πόιντς
Δέκα παρά τέταρτο σκάει τηλέφωνο:
- Εεεεεελα καρδούλα μου.
- Έλα μαμά.
- Θες όταν τελειώσεις τη δουλεία να πάμε για ψώνια. Θέλω να σου πάρω και ένα δώρο.
- Φυσικά!!!! Θέλω πολύ να περάσουμε μαζί ένα απόγευμα!

Τέσσερις και μισή σκάει ανησυχητικό τηλέφωνο:
- Ευάκι μου τελικά δε μπορώ. Να το κάνουμε μια άλλη φόρα. Θα πάω να παίξω Μπιρίμπα.
- ΕΧΩ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ?
Τέλος τηλεφωνήματος. Της το έχω κλείσει στα μούτρα.

Ο Γιάννης : 6 ποιντς
Έπρεπε να μείνω Χαλκίδα ένα βράδυ. Την επόμενη 7 το πρωί είχα δουλεία. Καταχαρούμενος ο Γιάννης που θα με φιλοξενήσει με ρώτησε και τι φαγητό θέλω να μου μαγειρέψει, τι σεντόνια θέλω να μου στρώσει, τι έχω όρεξη να κάνουμε το βράδυ , μέχρι και να ξυπνήσει πουρνό πουρνό προθυμοποιήθηκε για να με πάει στη δουλεία μου.
Εκεί λοιπόν που είχα καταβολευτεί με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι τελικά θα είναι Αθήνα.
Το επόμενο πρωί ξύπνησα στις τέσσερις.


Ο Γιώργος: 8 πόιντς
Προχθές το βράδυ είχαμε κοριτσίστικη βραδιά. Βλέπαμε 48 επεισόδια του sex and the city , διαβάζαμε κοσμοπόλιταν και βάφαμε τα νύχια μας. Και εκεί που βρισκόμουνα στο μεγαλύτερο δίλημμα της ζωής μου ( κόκκινο νύχι ή όχι) με παίρνει τηλέφωνο ο Γιώργος. Ο Γιώργος είναι φαντάρος στον Έβρο και είχε έρθει για τέσσερις μέρες. Η ώρα ήταν 12 και μέσα σε ένα πανικό μου λέει «χώρισα, δεν είμαι καλά» . Κατά βάθος είμαι πού καλός άνθρωπος. Εκεί λοιπόν που φόραγα την άσπρη μου τη φόρμα, το πράσινο ριγέ μπλουζάκι μου και τις λαχανί παντόφλες μου τα μαζεύω και πάω να τον συναντήσω…
Ο χωρισμός ήταν ένα μπινελίκι που του έριξε επειδή όταν γύρισε δεν τη συνάντησε την ίδια μέρα.
Όπως όλοι πολύ καλά καταλάβατε έφυγα στη μέση που η τύπισσα αποφάσιζε να γίνει μονογαμική και από το τιμόνι μου χάλασε και το νύχι.


O Μπάμπης: 10 πόιντς.
Μεγάλο κόλλημα ο Μπάμπης. Κόλλημα του λυκείου. Δύο χρόνια έρωτας. Βγαίναμε ένα χρόνο. Δεν είχαμε τίποτα σοβαρό και κανείς δεν είχε πρόβλημα. Όλοι καλά και όλοι ευχαριστημένοι μέχρι που ο Μπάμπης μου σκάει το παραμύθι για σχέση. Για μένα σχέση σε ηλικία κάτω τον 18 δεν υφίσταται. Μη σας πω και πάνω των 18. Συνεχίσαμε στο έτσι και πάνω που είμαι έτοιμη να αλλάξω γνώμη τα φτιάχνει με την Ειρήνη. Ακόμα να το ξεπεράσω.

Εγώ: 12 πόιντς
Ήμουνα στη Πλάκα. Μια καλοκαιρινή υπέροχη βράδια. Είχα τη καλύτερη παρέα και πέρναγα υπέροχα. Από τις λίγες φορές που έχω νιώσει πως είμαι τη κατάλληλη στιγμή, στο κατάλληλο μέρος , με τα κατάλληλα άτομα. Εκεί που περπατούσα περνάμε έξω από μία κρεπερί και θυμάμαι ότι πριν φύγω από το σπίτι είχα φτιάξει τηγανιτά αυγά. Τα είχα φτιάξει στο μάτι της κουζίνας. Το δεύτερο αριστερά. Το είχα κλείσει? Δε θυμόμουν την κίνηση. Λες να γίνουμε μπουρλότο? Μήπως πρέπει να γυρίσω να δω? Ήμουν σίγουρη. Τελικά γύρισα. Το μάτι ήταν κλειστό.


Την έβαψα. Δεν έπρεπε να το πω. Αλλά τώρα που στο είπα θα είμαι υποψιασμένη ότι ξέρεις και το κάνεις επίτηδες. :-)

11 σχόλια:

Τη 1:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Matron Maya είπε...

μάτια ?

καλησπέρα σας!

 
Τη 2:09 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Είσαι εκείνη που χτες παρήγγειλε την τελευταία μερίδα γεμιστών κολοκυθακίων και με άφησες με τα σάλια να τρέχουν?!

Είσαι εκείνη με το άσπρο σορτσάκι που τον είδαν να περπατάει χέρι χέρι στο Κολωνάκι?

Αν ναι, θα παίξω ανελέητα με τους ψυχαναγκασμούς σου, τώρα αν είσαι στη δουλειά, σκέψου ότι μάλλον δεν έκλεισες ποτέ τον θερμοσίφωνα, αν είσαι στο σπίτι, μάθε ότι ίσως να ξέχασες να στείλεις εκείνο το σημαντικό e-mail.

Χα! και που είσαι ακόμα...

: D

 
Τη 2:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lex_Luthor06 είπε...

Ξέρεις με τη βλέμα με κοιτούσε ο ταξιτζής ενώ έτρεμα από το κρύο με το τιγρε φανελακι;

Ραντεβού στην Πλάκα στις 7.45 αυριο να σου πω.

 
Τη 7:36 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Εεεε συγνώμη, αλλά αντέχεις να δεις 48 επεισόδια sex and the city μονοκοπανιά? :-o
Στα τρία θέλω να σπάσω την TV :-P

 
Τη 2:07 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vromogato είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
Τη 2:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vromogato είπε...

θα το θυμάμαι
έχω μνήμη γκαμήλας εγω :)

 
Τη 12:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Καλά κι εσύ μαρή, με τον Μπάμπη? Μα με τον Μπάμπη??? Χάθηκε ένας Αγαμέμνονας, ένας Αναξίμανδρος, ένας Λυκούργος έστω? Με τον Μπάμπη??

 
Τη 3:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Pablito είπε...

Να πω τι μου 'κανες εμένα κακούργα??? 12 πόιντς από μένα

 
Τη 11:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#matron maya-φάτε μάτια ψάρια
#argyrenia- εγώ φόρουσα κίτρινο. η άλλη με το άσπρο ήταν το νάμπερ θρι. :-P
#lexluthor-περίμενα 1 ώρα. την έπομενη φορά μαζί με το τιγρέ φανελάκι θα έχει και αυτιά γαιδάρου.
#confused-δώσμου 2160 λεπτά ελεύθερου χρόνου και σου υπόσχομαι ότι θα κάτσω να τα δω με τη μία.
#vromogato-πουλάω τευτέρι πρώτο για τη συγκεκριμένη χρήση
#satya- κοπελία ο Αναξίμανδρος ήταν παιδί τζιμάνι, για τον Λυκούργο το καθίκι ετοιμάζω νουβέλα.
#pablito- αν είναι κάθε φορά να μου δίνεις 12 πόιντς πες ότι θες. δε με φοβερίζεις εμένα.

 
Τη 12:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Ο Καλος Λυκος είπε...

Και που σίσαι ακόμα... :P

 
Τη 8:43 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

'Ασχετο: Γουστάρω πολύ τα κολοκυθάκια με τους εξής τρόπους μεγειρεμένα:
1. Σαλάτα βραστά ή στον ατμό, με λαδόξυδο.
2. Με μοσχάρι κοκκινιστό, με συνοδεία μελιτζάνες και τηγανισμένες, χοντοκομένες πατάτες.
3. Μουσακά, εναλλακτικά των μελιτζάνων ή και με τις μελιτζάνες.
4. Μαγειρεμένα μαζί με τους κορφάδες

Να δούμε πόσα points θα πάρω που σου χάλασα το θέμα...

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!