Τρίτη, Νοεμβρίου 21, 2006

Σωβρακοφανέλα

Κάποια πράγματα απλά δε γίνονται. Κάποια άλλα δε γίνονται. Αυτή είναι μια μεγάλη φιλοσοφία που μόλις ξεστόμησα αλλά το πράμα δεν είναι τόσο απλό σας λέω. Εχθές έστειλα μέιλ σε μία μπλόγκερ. Σε άντρες δε στέλνω γιατί φοβαμαι τον αιμοσταγή δολοφόνο με το πτυοσκάπανο. Με τα πολλά έστειλα στη ΜΙΣΙΡΛΟΥ και της ζητούσα λίτρα για την απαγωγή 5 φυστικόδεντρων. Και εκείνη δε, μου απάντησε. Δεν έχω δικαίωμα να αποκαλύψω το περιεχόμενο του εμαιλ της γι αυτό θα σιωπήσω για πάντα. Με τα πολλά καταλήξαμε σε ένα φοβερό και κοσμοϊστορικό γεγονός. Ναι λοιπόν , είμαστε ξαδέλφες. Και πρώτες ξαδέλφες βεβαίως βεβαίως. Δηλαδής ο μπαμπάς μου με τον μπαμπά της είναι αδέρφια. (αν θυμάμαι καλά βεβαίως βεβαίως). Με τα πολλά επειδή είμαστε και αργόστροφο σόι μας πήρε λίγη ώρα να συνειδητοποιήσουμε ότι έχουμε το ίδιο επίθετο αλλά ο θεός μεγάλος είναι και τη βρήκαμε την άκρη.

Με τη μισιρλού – ξαδέλφη έχουμε γαμώ τις σχέσεις. Βρισκόμαστε σε γάμους, βαφτίσια και κηδείες και είναι η μόνη που καταλαβαίνει τη βαρεμάρα μου. Επίσης επειδή όλα αυτά τα κοινωνικά γεγονότα γίνονται πάντα κοντά στην οικία της και ποτέ στη δική μου εκείνη τη κοπανάει πάντα πρώτη και εγώ μένω σα τη καλαμιά στο κάμπο μαζί με την αθηναϊκή κομπανία να σπάω πιάτα και να φιλάω όλο το αιμοσταγές σόι. Και τώρα που άρχισα θα πω και άλλα. Τα καλοκαίρια στο χωριό που ήμουνα παιδούλα αυτή και οι άλλες ξαδέλφες ποτέ δε με παίζανε και αυτό είχε ως συνέπεια να γίνω σνομπ και αντικοινωνική και όλο αυτό να μου έχει δημιουργήσει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα τα οποία τώρα είναι εμφανή. Επίσης στα βαφτίσια του ανιψιού της, δηλαδή στα βαφτίσια του γιου του αδερφού της, δηλαδή στα βαφτίσια του γιου του ξαδέρφου μου έφαγε όλο το δεξί χοιρομέρι γιατί εμένα δε μου αρέσει. Αλλά εκείνη δεν έπρεπε να το φάει . Μια φορά επίσης είχε φέρει ένα αναπτήρα που ξεπεταγόταν από μέσα ένα πουλί, όχι μπεκάτσα – από το άλλο ντε, και το έβαζε στη μύτη της γιαγιάς μας και εκείνη πάθαινε υστερία. Τώρα αυτή θα κάνει ότι δε θυμάται τίποτα αλλά ολά αυτά έχουν χαραχθεί ανεξίτηλα στο παιδικό και αθώο μυαλουδάκι μου.

Πάραυτα επειδή πολύ έχω σοκαριστεί από το γεγονός δηλώνω ευθαρσώς ότι επειδή τα έχω δει όλα αν ξαφνικά ανακαλύψω ότι ο fight back είναι πρώην γκόμενος εγώ θα μεταναστεύσω στη Κούβα και θα κάθομαι ολημερής να καπνίζω πούρο κάνοντας ημικικλυκές κινήσεις πάνω στην αιώρα.

Εμείς δεν είμαστε σόι, είμαστε δυναστεία ολόκληρη. Και επειδή βγάζουμε και καλό κρασί έχουμε βγει έτσι κουνημένοι από τη φύση μας.
Αυτά τα ολίγα είχα να δηλώσω και όπως καταλάβαμε ο τίτλος είναι άσχετος για εφέ. Πάω να δω τόλμη και γοητεία που έχω γράψει στο βίντεο.

Υγ: Όποιος από αυτούς που κυκλοφορούν σε αυτό το μπλογκ και με γνωρίζει προσωπικά νομίζει ότι του θυμίζω τη θεία του την Ευτέρπη παρακαλείται την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε να έχει μαζί του πιστοποιητικό γέννησης. Άνθρωποι είμαστε, μην έχουμε και άλλα.

32 σχόλια:

Τη 9:27 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

Καλα, εγω το ειχα καταλαβει απο καιρο οτι υπαρχει διαστροφικη συγγενεια.
Στις οικογενειακες συνευρεσεις πλεον θα μιλατε συνθηματικα και θα δινετε η μια στην αλλη λινκς.
Επισης, ειπαμε, οικογενεια η μπλογκοσφαιρα, αλλα οχι κι ετσι ρε παιδια.

 
Τη 9:43 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lex_Luthor06 είπε...

χα

καταρχάς μπορώ να περηφανευτώ ότι ήμουν ο καταλύτης της γνωριμίας σας.
Αν δεν είχα τα ταπεινάς σας links στο υπερblog μου δεν θα διάβαζε η μία την άλλη.

Γι αυτό ως δείγμα ευγνωμωσύνης προτείνω να χωρίσετε επιτέλους εκεινο το οικοπεδάκι στο Κιάτο και να μου δόσετε από έρνα στρέμμα.

 
Τη 9:45 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
Τη 9:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Misirlou Oubliez είπε...

Αυτο που μου την εσπαγε ειναι που σου καναν ολα τα χατηρια και η γιαγια και οι θειοι και μια γειτονισσα κακια που ειχε τριχες στη μυτη.

Και το τοπ του σπασιματος ηταν τοτε που σου ειχαν παρει τα γιαλια ηλιου της sindy που ηταν ροζ καρδουλες και εγω μετα ειπα στη θεια σου και στη μαμα μου (το ιδιο προσωπο ειναι μην μπερδευεσαι) να μου παρει κι εμενα και μετα μου ειπε οχι, εγω τοτε (μετα) αρχισα να κλαιω και να τσιριζω και το κακο δεν ηταν οτι εκλαιγα και τσιριζα, αλλα οτι εκλαιγα και τσιριζα στα βαφτισια που αναφερεις στο κειμενο και μας κοιτουσε ολο το χωριο. Και μας κοιτουσε και το διπλα χωριο γιατι η μαμα του μωρου που βαφτιζοταν ηταν απο το αλλο χωριο.

Και μετα γιναμε ρεζιλι και μετα η μαμα μου με κοιταξε με αυτο το βλεμμα που με κοιταζε οταν ηταν να φαω ξυλο στο σπιτι και μετα εγω εκλαιγα σιωπηλα και δαγκωνα το χειλος μου και εσυ γελουσες φοροντας τα γυαλια της sindy και μετα ανακαλυψα το φαγητο ως ψυχολογικη βακτηρια και εφαγα το χοιρομερι.

Παντως ενταξει, την αλλη μερα που εκανες βολτα με το ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ποδηλατο σου επεσες και εσπασες τα γυαλια και ολα τα μπροστινα δοντια, μπορεσα να σε αγαπησω. Και επισης σου απαγορευσαν να ξανακανεις ποδηλατο και μετα εκανα βολτες εγω.

Α, και που σαι φουλα (απο το ξαδερφουλα), με τους πρωτους δεκα που εχεις στα links, ειχαμε κατι πολυ καλο και δυνατο αλλα προτιμησαμε να μεινουμε bloggers.

 
Τη 9:55 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Καλά λένε για τον κόσμο που είναι μια σταλιά, πόσο μάλλον η Ελλάδα και ειδικά τα blog ή τα fora της :P

μάκια

 
Τη 12:04 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Που να δεις εγώ τι έπαθα όταν ανακάλυψα οτι ο Παύλος είναι ο αδερφός της πρώην του κουμπάρου της αδερφής της κολλητής μου....

 
Τη 12:29 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger polikarpos είπε...

Κι εγώ είμαι η θεία σας από Αμερική...

(κ μια ερώτηση κρίσεως: επειδή η άλλη το'χει κάνει θέμα, μήπως έχετε και το ίδιο -μυθικό- μπούστο?)

 
Τη 12:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Misirlou Oubliez είπε...

polikarpe προσεξε!
μυθικα ηταν και τα τερατα.
Εισαι σιγουρος οτι θες να γνωρισεις τα κοριτσια? (αριστερα η Σκυλλα, δεξια η Χαρυβδης)

 
Τη 1:07 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ποιό μπούστο; Της κολοκύθας πάντως αυτό ακριβώς είναι: μυθικό. ;)
Για την μισιρλού δεν ξέρω, μπορεί και να υφίσταται στην πραγματικότητα.

 
Τη 1:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#φαιτ-δε φταίμε εμείς, φταίνε οι μπαμπάδες μας που δεν μείνανε εργένηδες. Ρε γαμώτο καιρό έχουμε να κάνουμε γαμοβαπτισοπανήγυρο και να βρεθούμε. Ξαδέρφη πότε με το καλό?
#λεξ-Εκκλησία κλέβεις.Μήπως θες κάτι σε αμπέλι να βγάζεις και το κατιτίς σου?
#μισιρλού- ξέρεις ποσα έσκασα στον οδοντίατρο για να αναστυλώσω τη μασέλα?Θέλω ποδήλατο. :-(
#θαλασσοανακατεμένη-άλλο ένα τέτοιο και πάω για εξορκισμό.
#λεξοτανίλα-καμία συγκένεις εξ αίματος δηλαδή. ζήλια- ψόρα.
#πολυκαρπε-η ξαδέρφη έγραψε
#ξαδέρφη- να είμαι η Σκύλλα. πλιζζζζζζζζζζζζζζζζ
#λεξοτανίλα- η μυθική μου ιδιοσυγκρασία σε ευχαριστεί και ανταποδίδει. μπρρρρρρ αγελαδομαμή.

 
Τη 2:25 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αμα ειχα συγγενεια εξ'αιματος, πηγαινα κατ'ευθειαν για ευθανασια.

 
Τη 5:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zabelos είπε...

Φοβερό! Δύο τρελά γραφο-πιπινάκια ξέρω στο internet και είναι συγγενείς? Μιλάμε ότι ξεπερνάει ακόμα και τη φαντασίωση με τις δίδυμες λεσβίες!!!!!!!!!

Άντε, αρχίστε μπλογκο-πόλεμο και αμολήστε το ταλέντο σας να γουστάρουμε!

 
Τη 7:31 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Έχει κι άλλες σαν εσένα δηλαδή???

 
Τη 9:14 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#λεξοτανίλα-σταμάτα να μου βεβηλώνεις το θέμα κοντοπίθαρη ποντικομούρα .
#ζάμπελε-τόσο κείμενα έχω γράψει η δόλια και το κώλο σου δε τον εχεις σηκώσει να αφήσεις ένα σχολιάκι. τώρα σου ρθε?Α στο καλό εκνευρίστηκα.
#παβλίτο- ουυυυυυυυυυυυυ.υπομονή να χει κανείς και ατελείωτες είμαστε.

 
Τη 12:02 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ευκαιρία να αρχίσω να τη διαβάζω, αν μοιράζεστε τα ίδια γονίδια, τότε θα μου φτιάχνει τη διάθεση κι εκείνη.

Μικρός που είναι ο κόσμος ε?!

 
Τη 8:08 π.μ. , Ο χρήστης Blogger alzap είπε...

Καλημέρα.
Αυτό το πτυοσκάπανο τι είναι ρε παιδιά;
:-)

 
Τη 8:46 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Πρωτον η ξαδελφη σου σε ζηλευει & λεει ψεμματα! Εχοντας στα λινκ τον αριθμο #10, δηλωνω υπευθυνα οτι δεν ειχαμε ποτε τιποτα μεταξυ μας! Επιτηδες το λεει, γιατι ξερει πως με θες σαν κολασμενη!!!
Και δευτερον αυτο το ποστ, μου ελυσε πολλες αποριες! Τωρα ξερω ποιοι ευθυνονται & θα ειμαι στο πλευρο σου, βασανισμενο μικρο μου κολοκυθι!!!

 
Τη 11:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#αργυρένια- να τη διαβάζεις τη ξαδέρφη αλλά να προτιμάς εμένα ναι??????Μη θυμώσω. :-P
#alzap-βρήκα ένα καλό στα 17,5 € . Άκου:Από ανοξείδωτο ατσάλι κατάλληλο για υπαίθριες δραστηριότητες. Εκτός από φτυάρι είναι και τσεκούρι, πριόνι, αξίνα. Στη λαβή του περιλαμβάνει αποσπώμενη πυξίδα. Συνοδεύεται από NYLON θήκη μεταφοράς.
Άντε καλη μέρα να χουμε
#μπιλιζούκα- Κρύβε λόγια βρε.

 
Τη 1:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Misirlou Oubliez είπε...

@billzouk
Egw ftaiw pou se diavazw krifa. Gia na ma8eis 8a arxisw na afinw sxolia na gelaei mazi sou oli i plasi (oxi me ta sxolia, me to oti asxoli8ika).

 
Τη 3:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

λοιπόν θα σου απαγαγω πεντε κολοκυθακια και θα περιμενω email.

 
Τη 10:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Απολλώνια είπε...

μισό να ψαχτούμε.

η μάνα μου έχει 8 αδέρφια ο πατέρας μου 4.
απο τους παραπάνω 12 μια τουλάχιστον οικογένεια είναι κρασο-οικογένεια.

παρακαλώ πείτε μου μόνο αυτό: μιλάμε για κάτου απο τ αυλάκι;
καλησπέρες!
:)

 
Τη 10:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

κοίτα πράγματα που συμβαίνουν. μικρός ο κόσμος. κι εγώ που θεωρούσα εξωφρενικό που βρήκα εδωμεσα μια παλιά μου συμφοιτήτρια και που ο σνικόλας είναι φίλος κολλητού μου (ως εκεί έχω φθάσει)

 
Τη 11:14 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

..επειδη ολα ειναι πιθανα..αν υποπτευθεις ποτε πως μη γνωριζεις..μη μου το αποκαλυψεις..θελω να συνεχισω να γραφω αυθορμητα..φιλια..καληνυχτα!!
:-))))

 
Τη 9:30 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#padrazo-με τα κολοκυθια δε γίνεται δουλεια.
#απολλωνια- εγώ κάτου από τ αυλάκι ναι!για τη ξαδέρφη δε ξέρω!
#γελιαλ-θύμησε μου να σου πω κάτι ιστορίες καμιά μέρα. :-P
#φεγγαροσφυχτρα- οκ κουνιάδα.

 
Τη 1:14 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Πάλι τελευταίος μπήκα? τρελή δουλειά κολοκυθάκι, άστα να πάνε. Τι να πω, τα είπαν όλα. Α, αν παίζει οικοπεδάκι στο Κιάτο θέλω διπλανό δωμάτιο με Lex, να μου λέει τις ιστορίες που γράφει από το διπλανό τοίχο το βράδυ να κοιμάμαι ήρεμος!

 
Τη 6:21 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Ο Καλος Λυκος είπε...

έλα ρε ξαδέλφη!!!!

 
Τη 11:45 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ένα είναι το κολοκυθάκι.

 
Τη 10:25 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#συνεδεμένη- είναι αυτό που λέμε βράζει και χύνεται.
#σεξπυρ- και άλλο λαμόγιο που θέλει να βγάλει. ε ρε θα γένει χαμός.
#καλέ λύκε- και εσύ της δυναστείας?
#αργυρένια- :-)
#μυαλομένη-με έπιασε το στομάχι μου!

 
Τη 2:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

ρε συ λες?

 
Τη 6:25 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ή μεγάλο σόι είστε ή μικρός είναι ο κόσμος.

Αν με ρωτήσεις θα πω το δεύτερο γιατί έχω διε κι έχω δει :)

 
Τη 7:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Alexandra είπε...

small world!!!

 
Τη 2:33 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Απίστευτο φαινόμενο βρε παιδιά! το είπατε στους γονείς σας ακόμα?

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!