Τετάρτη, Ιανουαρίου 24, 2007

Dental insurance

Αγαπητό ημερολόγιο,

Σήμερα συνειδητοποίησα ότι έχω πρηστεί. Έχω πρηστεί τόσο πολύ που έχουν αρχίσει και σκάνε οι γωνίες μου. Συνειδητοποιώ ότι δεν είμαι και τόσο καλά από την ορθογραφία μου. Προ ολίγου έγραψα τη λέξη συνειδητοποίησα σωστά με τη πρώτη. Πάταγα τον διορθωτήρα στο word και δε μου έβγαζε τη κόκκινη γραμμή. Και εγώ όταν δε βλέπω κόκκινες γραμμές αγχώνομαι. Τελικά δεν είμαι και τόσο άσχημα. Μόλις μου βγήκε η κόκκινη γραμμή στο αγχώνομαι. Οκ. Όλα καλά.

Εχθές αγαπημένο μου ημερολόγιο καθώς γύρναγα από τη δουλεία έβαλα στο ραδιόφωνο την εκκλησία της Ελλάδος για να ισιώσω. Αυτό το σύμπλεγμα το έπαθα μόλις συνειδητοποίησα ότι είμαι 23 ( πάλι λάθος το έγραψα, yeahhhhhhhhhhh) και ότι στα καλά του καθουμένου και χωρίς να το πάρω χαμπάρι έχω καταλήξει να δουλεύω 10 ώρες την ημέρα. Και μετά θυμήθηκα ότι εγώ όταν ήμουνα μικρή και τριανταφυλλένια και όχι μια κολοκύθα ήθελα να γίνω ακροβατίνα σε τσίρκο. Άλλα τελικά δεν έγινα. Και γι’ αυτό δε φταίει το ότι είμαι αθεράπευτα ατσούμπαλη αλλά το ότι δε δέχομαι να είμαι σε ένα τροχόσπιτο με 3 ελέφαντες και 10 εξωτικούς παπαγάλους. Με τις μαϊμούδες δεν έχω πρόβλημα, τις αγαπώ.

Μετά αγαπημένο μου ημερολόγιο κοίταξα στο κοντέρ του αυτοκινήτου και είδα ότι έκανα σε 3 μέρες 300 χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα χωρίς συγκεκριμένο λόγο και ανακάλυψα ότι ή είμαι βαρεμένη ή ότι ο Σουμάχερ είναι πολύ τυχερός που το οδηγητικό μου ταλέντο πήγε χαράμι. ( Ρε παιδιά στο Σουμάχερ βγάζει κόκκινη γραμμή- τι άχρηστο εργαλείο είναι αυτό?)

Μετά θυμήθηκα ότι όταν πήγαινα Τρίτη γυμνασίου με είχε πιάσει μια μανία με τα δόντια μου και τα έπλενα επτά φορές την ημέρα. Είχαν γίνει τόσο άσπρα που άνετα ο Αρναούτογλου ( καλή του ώρα) θα μπορούσε να με χρησιμοποιήσει για τη διαφήμιση του Αριέλ. Η επιπτώσεις της τότε μανίας μου είναι ορατές σήμερα σε αυτούς που με κοιτάνε στα δόντια και όχι στο βυζί ( τσα πρου καλέ μου γαιδαράκο) αφού λείπουν κανά δυο εκατοστά σμάλτο.

Και μετά από όλα αυτά πήγα στο σούπερ μάρκετ και πήρα ένα κουτί σοκολατάκια 200 γραμμάρια και το έφαγα σταδιακά μέσα σε δύο ώρες. Για να ξεπεράσω τις τύψεις μου και τις 1200 θερμίδες που πήρα έπιασα το μαλλί κοτσίδα και πήγα για τζόκιν αλλά στα 5 λεπτά σταμάτησα για τσιγάρο και μετά είπα να γυρίσω με το τραμ καλύτερα μη με πιάσει και ο τετρακέφαλος. ( έχω τέσσερις κέφαλους στα πόδια γι’ αυτό μου λείπει ένας κέφαλος από κάπου αλλού).

Όλη αυτή η ανασκόπηση με έκανε να θυμηθώ το πρώτο μου έρωτα. Κολοκύθι ετών 6. Αλέξανδρος ετών 13. Ο Αλέξανδρος σήμερα είναι 30 χρονών, παθολόγος και αδερφή. Όχι, όχι δε θέλω να με πάρει από κάτω αυτή μου η επιλογή για τη μετέπειτα πορεία που θα έχω.
Στην ίδια ηλικία χτύπησα τζακ ποτ όταν στη παιδική χαρά κόντεψα να πλακώσω ένα κοριτσάκι στο ξύλο επειδή είχε ένα ίδιο κουβαδάκι με το δικό μου και νόμιζα ότι μου το είχε κλέψει. Δε φταίω εγώ αγαπημένο μου ημερολόγιο, φταίει ο μπαμπάς μου που μου πήρε τόσο ωραίο κουβαδάκι.

Για να ξεπεράσω όλα αυτά είδα για εξηκοστή όγδοη φορά το trainspotting για να στανιάρω και αγάπησα ακόμα περισσότερο τον Spud , ενώ μετά από όλααα αυτά πήρα τηλέφωνο τον φίλο μου τον Αντώνη και τον άκουγα να μου λέει ιστορίες για τα μωράκια του. Το πιο χαλαρωτικό πράγμα στον κόσμο είναι να συμβουλεύεις έναν φίλο σου για το πια γκόμενα θα ήταν καλό να διαλέξει. Κάπου , κάπως , κάποτε κάποια καριόλα σα και μένα θα έκανε την ίδια δουλεία παίζοντας με το δικό μου κεφάλι.

Αγαπημένο μου ημερολόγιο τώρα σε αφήνω να πάω για ύπνο γιατί αύριο είναι μια πολύ δύσκολη μέρα. Θα τα πούμε αύριο εκτός και αν κλεφτώ με τον Κούρδο που μου καθαρίζει κάθε μέρα το τζάμι στα φανάρια. Σε αγαπώ.

Το παντοτινά δικό σου κολοκύθι




ΥΓ:Μετά από πιέσεις και συνεχόμενες απειλές που δέχθηκα έχω να ομολογήσω χωρίς φόβο και πάθος ότι: Η Satya παρέα με τους 23 θα ξεδιπλώσουν το μουσικό τους ταλέντο στις 4 και 11 Φεβρουαρίου και ώρα Ελλάδος 21.30 στο Βlue cafe (Πατησιων 99 & Χαμιλτον). Εκεί θα παρακολουθήσετε ένα φαντασμαγορικό πρόγραμμα το οποίο θα συμπεριλαμβάνει και στοιχεία σόου, ταχυδαχτυλουργικά και πολλά άλλα. Το κολοκύθι θα βρίσκεται εκεί αν και εφόσον δε κλεφτεί με τον από πάνω κούρδο.
Υγ: Σόνια πέσε το παρά.

31 σχόλια:

Τη 9:55 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Έχεις ήδη πετάξει δυο καριέρες:
α) ραλίστρια
β) μοντέλα για οδοντόκρεμες.
Αλλά είσαι μικρή ακόμα, για κυνήγατο. Κι αν σου κάαατσει...;

Καλημερούδια :))

 
Τη 10:06 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κατάλαβα. Δεν βρήκες κανέναν ωραίο μπρουτάλ οικοδόμο στη Λαμία να στανιάρεις, προς τούτο και τα υπαρξιακά.
Να κλεφτείς οπωσδήποτε με τον πακιστανό. Επειγόντως.

 
Τη 10:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger nassos είπε...

Αχ, και θα έβλεπα μια Ελληνίδα Michelle Mouton στο WRC... κρίμα, κρίμα...

 
Τη 11:28 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Το κολοκυθάκι εσύ το ζωγράφισες; Εκτός από Σουμαχερίνα, είσαι και καλλιτέχνιδα, λοιπόν!
:)

 
Τη 11:49 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τι ώρες κόβεις βόλτες με το αυτοκίνητο και σε ποιους δρόμους στην Αθήνα? Η αγαπημένη μου διαδρομή είναι προς Πέραμα και Κερατσίνι κατά τις 3 το βράδυ.

 
Τη 1:17 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Σου ευχομαι στο τριτο φαναρι του κερατσινιου και εν μεσω σοκολατοφαγιας να βρεις τον ολοδικο σου κουρδο Spud (αφου παρει το πακετο με τα λεφτα)

 
Τη 3:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger weirdo είπε...

Μόνο -30%..?? Μας ρίχνεις, φιλενάδα..:)

(Χαχαχαχαχα..! Τι παιδί είσαι συ, βρε..;; :p Να'σαι καλά....:)

 
Τη 5:42 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κολοκυθένια μου, τελικά να σου πω 'να ζήσετε'? Να βγάλω και ηχητικά εφέ με τη γλώσσα μόυ όπως γίνεται με τους γάμους στην Ανατολή (αν δεν ξέρεις όταν σε συναντήσω, θα σου δείξω).

Γράφε, γράφε κολοκυθάκι μου.
Σε διαβάζω και ανοίγει η καρδιά μου.

 
Τη 6:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Giorugosu είπε...

"τσα πρου καλέ μου γαιδαράκο!"
Πέθαινα στα γέλια...
Άγιος Πέτρος says Hi!

 
Τη 8:11 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

το -30% είναι για τις εκπτώσεις που ξεκίνησαν ή μονο εγώ ονειρεύομαι ρούχα;

 
Τη 9:33 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ρε γραφε πιο συχνα ημερολογιακα κειμενα.

Το διασκεδασα αφανταστα λεμε.

:-D

 
Τη 12:14 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Μπερδεμένη- αν μου κάτσει θα μεταναστεύσω στο Περού και θα κάνω καλλιέργεια μπαπμουίνων πουλώντας το χρυσό μου κύπελο και εξαργυρώνοντας τις προμήθειες από τις οδοντόκρεμες.
Τανίλα- όταν έλεγα μπαμπουίνους κάτι σα και σένα είχα στο μυαλό μου.
Νάσσο- το κρίμα πολύ ξεστόμισαν. Το πάλι καλά ακόμα περισσότεροι.
Βλαχάρα- το έκανα ολομόναχη αλλά πήγε απάτητο. Πιστεύω όμως ότι άμα το καλλιεργήσω το μέλλον θα είναι ελπιδοφόρο.
Σεξπυρ- το τρίγωνο μου συνήθως είναι Βάρκιζα – Φάληρο- κέντρο. Στις 3 το βράδυ βεβαίως βεβαίως τις περισσότερες φορές είμαι στον 18 ύπνο αγκαλιά με τον Μορφέα που με πάει κούρσες.
Φαιτ- μου αρέσει πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι. Λες να τον πατήσω με το αυτοκίνητο, να πάρω το σάκο με τα λεφτά και να αφήσω να φανεί σαν ατύχημα?
Περίεργη- ε όχι και σας ρίχνω. Κοψοχρονιά . Αχάριστη.
Αργυρένια- οπά. Ηχητικά εφέ ακούω. Δε τα ήξερα αυτά τα κόλπα. Ωραίες είναι οι ανοιχτές καρδιές. 
Giorugosu-μια που έπιασες τους αγίους φτιάξε και μία φανουρόπιτα μπας και βρω εκείνα τα 20 ευρώ που μου τσάκωσε μια γύφτησα. Ακόμα δε το έχω ξεπεράσει.
Παπαρούνα- και εγώ ονειρεύομαι ένα φορεματακι μούρλια. Κάνει 450. ψήνεσαι να μου το πάρεις? :-P
Λέξο- πιο συχνά 200 γραμμάρια σοκολατάκια? Τόσο πού λοιπόν με μισείς? :-P

 
Τη 1:28 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μα ξεκαρδιστικό. Και θα συμφωνήσω με Λούθορα. Καθιέρωσε το ημερολόγιο λέμε!

(στο "ΠΙΑ γκόμενα θα διαλέξει" ο διορθωτής σου σε έριξε, έχω να σφυρίξω όλο χαιρεκακία. Μου αρέσει να φτιάχνω τη μέρα των άλλων).

 
Τη 6:22 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι αλλά δεν θα κάνω καμία αναφορά στα όσα λες για τα παιδικά σου χρόνια γιατί δεν την καταβρίσκω με την αρχαία ιστορία :P (αγκαλίτσα και φιλάκι)

Ελπίζω ο πρώτος σου έρωτας να μη σε έχει ξενερώσει ως προς το εκπληκτικότατο όνομα (για το Αλέξνδρος λέω ρεεεε) που έχουμε ορισμένοι!

Τελειώνοντας να συμπληρώσω ότι ο "διορθωτήρας" δεν χρειάζεται... τα λάθη είναι για τους ανθρώπους και τα κολοκύθια! Άσε που δεν έχει νόημα αν δεν κάνεις τα λαθάκια σου!

Kisses

 
Τη 7:22 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Στα 23 σε πήρε απο κάτω;
:ο ντόινγκ
Θα μπορούσαν τα πράγματα να είναι χειρότερα...Το word να βγάζει πράσινες γραμμές και να σου κάνει auto-capitalization και ο Κούρδος σου να μην είναι εκεί όταν θα φτάσεις αποφασισμένη πια να φύγεις μαζί του.
Που έχεις και παράπονο.

 
Τη 8:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ο Καλος Λυκος είπε...

ποτέ δεν είναι αργά - αυτό έχω να πω... ούτε γιά να κάνεις τα όνειρα σου, ούτε γιά να ζητήσεις βοήθεια...

γειά σου κολοκυθάκι...

 
Τη 9:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#ρεντον- τη προηγούμενη φορά ζήταγες Βρασίδα, τώρα ημερολόγιο. Αχόρταγη είσαι πανάθεμα σε. Αυτη τη δουλεία θα κάνουμε? :-P
#αλεξ- Από τότε συνάντησα έναν Αλέξανδρο ακόμα στην 6 δημοτικού με τον οποίο θυμάμαι χορεύαμε και Ζορντι στα πάρτυ( για όποιον θυμάται). Από τότε έκοψα παρτίδες με ονόματα κατακτητών, πολεμιστών και μνηστήρων που αρχίζουν από Α. :-P
Φιλάκια πιθικόφατσα
#δόκτορ-Αυτό με τον Κούρδο που το παθαίνω συνέχεια. Πάλι είσαι 100% εύστοχος ρε γαμώτο.
Καλέ λύκε- εσένα πολύ σε πάω γιατί πάντα βρίσκεις κάτι δικό σου σε οποιαδήποτε κείμενο. Να σαι καλά. (και γράψε και τίποτις χαρούμενο πια)

 
Τη 10:37 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τελειωμένο κολοκυθόργιο!!! Το ήξερα ότι θα την πάθεις την κρισάρα στα 23 σου, για αυτό την έβγαλα την μπάντα 23, για να νιώσεις παρηγοριά!!!
Εκεί με το τσίρκουλο το έσωσες, παραλίγο να θυμώσω ως μαϊμού!!!

Άσε τον κούρδο κάτω μη σε κυνηγήσει καμιά περίεργη οργάνωση, έχω κρατήσει στοκ κάτι 25χρονα βαμμένα από την συναυλία των Cure!! Θα σου στείλω κανα δυο!

 
Τη 10:40 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Εγραψα ένα ολόκληρο σχόλιο και χάθηκε!!!!!!! Ε όχι!!!!!!

 
Τη 3:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#satya- ρε συ αυτοί οι τύποι καλοί ειναι αλλά ξεβάφουνε στο μαξιλάρι και δεν είμαστε για τέτοια τώρα.

Επίσης μαιμού μου έχεις το ίδιο πρόβλήμα με τον Αλεχάντρο. Μπερδεύεσται με τα σχόλια. Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή. :-P

 
Τη 11:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

εγω παλι ονειρο το ειχα να ημουν ακροβατρια σε τσιρκο..πολυ ομορφο..καλο σ/κ..

 
Τη 2:38 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αχχχχχ.... πόσο χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που έκανα αυτή τη μαλακίτσα!!!

:D :D :D :D


Το χειρότερο βέβαια σε μένα ήταν ότι καθόμουνα και ξαναέγραφα σαν "μπιπ" το σχόλιό μου, έστω και σε περίληψη.

:S :S :S

 
Τη 10:28 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Δεν νιωθω καθολου καλα! Θελω να γραψω παλι καλο σχολιο! Οποτε θα προσπερασω το καλο κειμενο & θα σου προτεινω, πρωτον να μην παρεις κατευθειαν τον κουρδο. Ελα απο την γειτονια μου πρωτα, να διαλεξεις τον καλυτερο! Δευτερον, συγνωμη, θα σε πληρωσει η satya για την διαφημιση;;; Θα την σκισω!!!

 
Τη 3:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#φεγγάρο- στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα. ξέρεις πόσα βγάζουν? :-P
#αλεχάντρο- είστε καμμένα σαλιγκάρια και οι δύο
#μπιλιζούκα- αν ξαναπείς καλή κουβέντα για το άτομο μου ξανά υπόσχομαι να έρθω στη γειτονιά σου και να κάνω κάστινγκ στους κούρδος έναν προς έναν. Μετά θα ζήσουμε μια τέλεια ζωή με τα λεφτά που θα μου έχει δώσει η satya. :-P

 
Τη 4:45 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Σοβαρά παίζετε και Peggy Xena όπως γράφεις στο blog σου, Satya;

Χμ.

Κολοκυθένια, οι Κούρδοι και οι Πακιστανοί είναι πολύ μισογύνηδες. Το σκέφτηκες καλά;

 
Τη 4:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger CrazyCow είπε...

Μετά απ'όλα αυτά κατάλαβα ότι τελικά δεν είμαι ο μόνος που βλέπει το trainspotting για να μη βαρέσει το κεφάλι του στον τοίχο (aka παρανοϊκός κατά κάποιους)! Καλώς σε βρήκα!

 
Τη 10:15 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ωραίες σκέψεις, από το πρήξιμο στο bluecaffe. Εϊναι από τις σκέψεις τις πιο απλές από τις πιο περίπλοκες.

Ωραίο ποστ.

 
Τη 12:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger liodara είπε...

Κολοκυθάκιμου μη τρελένεσαι! το πρήξιμο είναι επειδή σου βάλανε παραπάνω γέμιση....!Ε το ρυζάκι όσο βράζει φουσκώνει....Δε το ήξερες????

Για τον πρώτο σου γκόμενο δεν έχω να πω πολλά....!
Εμένα όλοι μου οι πρώην...μετά από μένα, εκτός του να γίνουν γκέυ, αυτοκτόνησαν, κλειδτηκαν σε μοναστήρια, πήγαν στην Αννίτα για να βρουν νύφη και τέτοια....!

Με τον Κούρδο μην το κάνεις το απονενοημένο διότι μπορεί στα καλά καθούμενα να σου αυτοπυρπολυθεί και μετά να μην ξέρεις τι να κάνεις....!!!!

Πάντως εγώ σε προτιμώ τηγανητό, με κουρκούτι!!!!

 
Τη 10:02 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ψηφίζω αβλεπί Κούρδο!
Θα κάνετε ένα ομορφοζεύγαρο μέσα στους άθλιους δρόμους της Αθήνας και θα καθαρίζετε εσύ το μπροστινό κι εκείνος το πίσω τζάμι!
Για σκέψου αυτή τη ριζική αλλαγή καριέρας ;)

Δε θα μπορέσω να είμαι κάτω, αλλά πολύ θα ήθελα να δω το Σονιάκι και την παρέα του..
Κρίμα..

 
Τη 2:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#μανταλενομανταλάκι- Μισογύνηδες? Που τα ξέρεις εσύ αυτά σουρλουλού?
κ ( όπως κορμός δέντρου)
#αγελάδα-αν χτυπούσα το κεφάλι μου στο τοίχο οσες φορές έχω δει τη ταινιά άυτή τη στιγμή θα βρισκόμουν μαζί με τις τρελές αγελάδες. καλή τους ώρα.
#πτώση- απλές και περίπλοκες. Ναι στις αντιφάσεις. (ευχαριστώ)
#λιοντάρα-Εσύ είσαι μεγάλη μούρη. Που βρισκόσουν τόσο καιρό? Αυτούς που στέλνεις στην αννίτα χτυπάς και κανένα ποσοστό ή τζάμπα πάει η δουλειά?
#μαυροπάρθενη- Ξέρεις πόσα λεφτά θα βγάζω από το μπροστινό τζάμι??Τελικά κάποιοι άνθρωποι είναι φιαγμένοι ο ένας για τον άλλον.

 
Τη 1:13 π.μ. , Ο χρήστης Blogger FuSmOKer είπε...

68 φορές το trainspotting...???????
Σου βγάζω το καπέλο (που λέει ο λόγος), με ξεπέρασες.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!