Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007

Φιστικοπόλεμος

-Είσαι σήμερα να πάμε για περπάτημα? Και μετά να φάμε φιστίκια και να πετάμε τα τσόφλια κάτω.
-Αφού δε τρως φιστίκια ρε χαζό.
-Τρώω!
-Δε τρως. Δε σε έχω δει ποτέ.
-Ψέματα σου έχω πει. Μου αρέσουν πολύ τα φιστίκια. Τα κρύβω στο μαξιλάρι μου και τα τρώω το βράδυ.
-Και γιατί δε μου το είχες πει τόσο καιρό?
-Να, γιατί ντρεπόμουνα.
-Εμένα?
-Ναι εσένα.
-Μα δεν είναι τόσο κακό.
-Δεν ήξερα πως θα το πάρεις.
-Βασικά το είχα καταλάβει.
-Από πού?
-Ένα πρωί είδα ένα πρασινωπό τσόφλι στο δόντι σου.
-Και γιατί δε μου το είπες?
-Γιατί δεν ήθελα να σε φέρω σε δύσκολη θέση.
-Μόλις με έφερες.
-Συγνώμη.
-Τουλάχιστον τώρα μπορώ να τρώω μπροστά σου.
-Τουλάχιστον τώρα μπορείς να τρως μπροστά μου.
-Έλα! Έλα! πάμε να φάμε.
-Εεεε τι κάνεις εκεί?
-Ψάχνω τις τσέπες σου. Έλα ρε. Δώστα μου!
-Μα δεν έχω μαζί μου σήμερα φιστίκια.

29 σχόλια:

Τη 10:33 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Γκαντεμιά!!! :P

 
Τη 10:41 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

to diavasa treis fores na dw ti thelete na peite me to fistikopolemo. Gia mia stigmi to vromiko mualo mou efere sunirmika tis pollaples emrineies tou rimatos fistikvnv, Telika mou anoikse h oreksh na faw kana fustiki...an thelate auto to kataferate...(giati milaw se pluthintiko eugeneias de kserw)

 
Τη 8:27 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Α γι'αυτό είναι τόσο λαδωμένα τα μαλλιά σου.
Λαδώει το μαξξιλάρι σου από τα φυστίκια.
Καλά, ένα μπολάκι δεν έχεις σπίτι σου;

 
Τη 1:39 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Εδώ τα καλά φυστίκιααααααα
10 ευρώ το πακέτοοοοο

(δεν βγαίνω ρε μάνα μου αλλιώς...)

:)
Καλησπέρες!

 
Τη 6:31 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

να προσφέρω φυστικάκια και κανένα ποτάκι;

 
Τη 11:37 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

εγώ πάλι το διάβασα μόνο μία (θα το ξαναδιαβάσω άλλη μία όμως γιατί κάτι έχασα στο τέλος). Τελικά φυστίκωσες??

 
Τη 12:35 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κάποιος απ'τους δύο είναι σίγουρα ο Σούπερ Γκούφυ!

Τα ντάχ!!!

 
Τη 7:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ο Καλος Λυκος είπε...

bwahahahahaha...κάνατε upgrade σέ blogger2; Περαστικά σας...

(καλώς ήρθες στο άλλο μαγαζί)

 
Τη 8:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Αχ, όλα τα ωραία στα κρυφά...
Κι όλα τις νύχτες!

Αυτά τα μαξιλάρια, αν ήτανε λέει να διηγηθούν...
Άσε τις τσέπες!

Φυστικοφιλιά!
Πάρ'τα!

 
Τη 10:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#ανώνυμη θαλασσομπερδεμένη- μη το συζητάς. Μεγάλο πακέτο.
#ανώνυμε καμπαμαρού- μου μιλάς στον πληθυντικό γιατί εμπνέω μια ωριμότητα και μία κλάση ( όχι κλάσει ρε). Απλά με σέβεσαι αγαπητέ. :-P
#τανίλα- τα μαλλιά μου είναι λιγδωμένα επειδή τα λούζω κάθε 15 μέρες. Στραβοχυμένο γλυκό νεράντζι.
#ανώνυμε κανονικέ- δε πίνω ουισκάκια από αγνώστους. Μπορεί να μου ρίξεις τίποτα στο ποτό και μετά να τραγουδάω πέγκυ ζήνα. ‘’ έναααααααααααααααα’ και τα λοιπά και τα λοιπά.
#ανώνυμη κατουριμένη ποδιά – ρε συ όταν το διαβάσεις και δεύτερη αν σου βρίσκεται φέρε μου και κανά αμύγδαλο.
#ανώνυμε dr uqbar- ρε συ τρελαίνομαι για τον σούπερ γκούφι! Μιλάμε με έφτιαξες πολύ που τον θυμήθηκες! (πάραυτα στη προκειμένη ταυτίζομαι με τον πλούτο)
#καλέ λύκε- την έκανα την αναβάθμιση και έχω στραβωθεί με τους ανώνυμους. Μιλάμε νιώθω λες και είμαι στη πλατεία ομονοίας.
#καπετάνισσα – και εσύ μουλωχτή είσαι κρητικοπούλα? Ξύλο. ( σου έπεσε ένα φιστίκι από τη τσέπη)

Ρε παιδιά το φιστίκι γράφετε με ι ή με υ? Βοηθήστε την ανορθόγραφη λέμε.
(επιμένω στο ι)

 
Τη 12:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

Μαλλον προκειται για τα φυστικια φελιξ αυτα που τα τρωει ο αλλος και ουρει απο αποσταση 4 μετρων.
Ισως και οχι ομως

 
Τη 9:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Παπαρούνα είπε...

καλέ φύγε απο δω κι αρχινίσαμε δίαιτα!

 
Τη 5:12 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μάλλον θες φυστικωμα.
Την άλλη κυριακή ροκιές,
κανονίστηκε, κρασί και για παρελκόμενα φυστίκια. Τώρα αν δεν τα βρεις με ύψιλον , εγώ δεν χαλιέμαι.

 
Τη 12:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#φαιτ- γαμώ τα φυστίκια είναι αυτά!Αλλά σε εμάς τα κοριτσάκια μάλλον δε λειτουργούνε και πολύ καλά. Εχώ ταλαιπωρηθεί πολύ από αυτό σου το σχόλιο. Εχθές είδα και όνειρο πάνω στο θέμα.
#παπαρούνα- εσύ και την άλλη φορά με το τσιζ κέικ για δίαιτες μου έλεγες. Ακόμα να τα χάσεις? :-P
#αργυρένια- τι είναι φυστίκωμα?

 
Τη 12:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ptwsh είπε...

Tα φυστίκια ή αλλιώς σουδάνια ανήκουν στην οικογένεια των ψυχανθών (κοινώς όσπρια) (Leguminosae) μαζί με άλλα φυτά της ίδιας κατηγορίας όπως τα μπιζέλια, τα φασόλια και οι φακές.

Αυτό που θεωρούμε ως φυστίκι είναι το ενδοκάρπιο του φυτού αραχίδα και αναπτύσσεται κάτω από την επιφάνεια της γης. Υπάρχει μια λανθασμένη αντίληψη ότι τα φυστίκια αναπτύσσονται σε δέντρα όπως άλλοι καρποί.

:)) είπα να δώσω μια επιστημονική άποψη ...

 
Τη 2:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

εγώ ξέρεις τι τρώω?
ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

 
Τη 4:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Παπαρούνα είπε...

χαχα!
τί να κάνω η έρμη που το φαί έμεινε η μόνη μας απόλαυση..:Ρ

 
Τη 8:31 π.μ. , Ο χρήστης Blogger weirdo είπε...

Κάτω απ'το μαξιλάρι, ε; Μου θύμισες το παραμύθι με την πριγκίπισα και το μπιζέλι..:))
(ελπίζω να μην ξυπνάς με πιασμένο σβέρκο το πρωί..:p)
Καλημέρα, κολοκυθάκι..:)

 
Τη 12:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

Γειά σου και καλωσήρθα στον πρωσοπικό σου χώρο να σε εξερευνήσω...

Εξήγηση πρώτη:
--------------
Ειμαστε σε ζωολογικό κήπο...οι συνομιλούντες είναι ελέφαντες


Εξήγηση 2ή:
-----------
Δέν είμαστε σε ζωολογικό κήπο...οι συνομιλούντες είναι ελέφαντες...


Εξήγηση 3ή:
-----------
Υποκατηγορία 1: Αν τα φυστίκια είναι Αιγίνης θα μπορούσαμε να είμασταν οπουδήποτε στον κόσμο γιατί είναι εξαγόμενο προϊόν και να μιλάμε για ελέφαντες σε κάποιον ζωωολογικό κήπο

Υποκατηγορία 2: Αν τα φυστίκια είναι Αιγίνης όμως οι ελέφαντες δέν βρίσκονται στον ζωωλογικό κήπο δεν θα μπορούσαμε να είμασταν οπουδήποτε στον κόσμο αλλά μόνο σε περιοχές οπου ζούν ελέφαντες..

Υποκατηγορία 3: Αν τα φυστίκια Δεν είναι Αιγίνης θα μπορούσαμε και πάλι να είμασταν οπουδήποτε στον κόσμο γιατί μπορεί η ελλάδα να μήν εξάγει απλά φυστικια όμως άλλες χώρες εξάγουν...Α! και μιλάμε για ελέφαντες σε κάποιον ζωωολογικό κήπο...

Υποκατηγορία 3: Αν τα φυστίκια δεν είναι Αιγίνης όμως οι ελέφαντες δέν βρίσκονται στον ζωωλογικό κήπο δεν θα μπορούσαμε να είμασταν οπουδήποτε στον κόσμο γιατί ναί μεν η ελλάδα δεν εξάγει απλά φυστίκια αλλά οι άλλες χώρες εξάγουν όμως οι ελέφαντες ζούν σε περιορισμένες περιοχές..

Τελικά ποιός μίλησε για ελέφαντες??

Με μπέρδεψες...το καταλαβαίνεις???

 
Τη 12:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

Babiniotis sais...

όπου πρωσοπικό = προσωπικό...

 
Τη 2:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ..αγγελόσκονη.. είπε...

ο σούπερ Γκούφυ θα χαρεί πολύ να σας γνωρίσει :) φιλάκια!

 
Τη 6:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

τωρα που το λες μια σακουλα αραπικα φυστικια ειναι οτι πρεπει..κρουτσου κρουτσου..και να γλυφεις το αλατι απο τα τσοφλια..
και μετα να τα πετας κατω..κολασηηηη....

 
Τη 9:35 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

# πτώση- και πολύ καλά έκανες. Μη ξεχνάς ότι επιστημονικά εξηγούνται τα περισσότερα. 
#κάντυ- … είπε καθώς ακόνιζε τα κοφτερά της δόντια. Με έχεις κατατρομάξει πια. Σε λίγο θα σε βλέπω και στον ύπνο μου.
#παπαρούνα- έχεις σκεφτεί να αρχίσεις το σκουος?
#περίεργη- η αλήθεια είναι ότι εμένα στα αλήθεια δε μου αρέσουν τα φιστίκια. Για να είμαι ειλικρινής όμως με πιασμένο σβέρκο ξυπνάω. Ο ήρωας της ιστορίας μας πάλι πολύ αμφιβάλω.
#downhill- πρέπει να ομολογήσω ότι είδες το θέμα σφαιρικά και αυτό με ευχαριστεί ταμάλα. Θεωρώ όμως ότι σου ξεφεύγουνε λεπτομέρειες του χωροχρόνου πιθανότατα λόγω κακής ανάλυσης των δεδομένων. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι είσαι πολύ κοντά στο βαθύτερο νόημα του κειμένου και τον λοιπόν στοιχείων που θα σε οδηγήσουν στη λύση του μυστηρίου του βιονικού φιστικιού.
# downhill 2 – είσαι αμόρφωτος, μη δικαιολόγησε.
#καρδία μου- ( καλέ τι όνομα είναι αυτό?) – καλώς ήρθες, άραξε αναπαυτικά και σε παρακαλώ μη μου ξυπνήσεις τον σούπερ γκούφι που έχω στο δωμάτιο.
#φεγγάρο- σταμάτα καλέ να τρως. Παχαίνουν!

 
Τη 10:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

ΟΧΙ ΟΧΙ!! Δεν είμαι αμόρφωτος....είμαι μεγάλη μορφή!!

απλά ωταν γράφο στω πλικτρωλωγειο μου βγενουν πολα λάθει! (και καλά...)

Θα αναλύσω ξανά τα δεδομένα και θα επανέλθω με καινούργιο comment...μεγαλύτερο...δισέλιδο....

 
Τη 3:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Nα σου πω ρε κατωπλαγιά, είσαι να ξεσκίσουμε το πόστιον με πόστιαν για να ξεπεράσω και τα 30 σχόλια. Αχτι το έχω η ρουφιάνα.

 
Τη 8:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κατουρημένη ποδιά είπε...

τι γίνεται εδώ μέσα?? γράφω σχόλια και χάνονται!! βρε μπας και λογοκρίνονται?? τελικά κολοκυθάκι γεμιστό τι γέμιση βάζεις? κιμά ή ρύζι?

(είπα να σπρώξω για τα 31. παραπάνω καίγεσαι)

 
Τη 11:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

HELL YEAHHHH κολοκύθι...

δώσε μου αέρα και θα σου πώ εγώ για πότε τα φτάνεις τα 100 αυθεντικά σχολιάκια σε μία μέρα!

το διασημότερο κολοκύθι θα γίνεις...Πιό διάσημο και απο τα ζαρζαβατικά της φρουτοποιϊας!!!!!

 
Τη 3:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#κατουριμένη - η γέμηση μου είναι με ρίζι και κουκουνάρι. Στη συγκεκριμένη φάση βέβαια δηλώνω σκέτο, χλωρό και αμάσητο.
#κατωπλαγιά-μισό να φέρω τη τρόμπα να σου δώσω αέρα.

 
Τη 7:53 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Δεν το διάβασα(...) αλλά μαρέσουν τα φυστίκια..

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!