Τετάρτη, Μαρτίου 14, 2007

7

Μετά από παρότρυνση της Αντιγόνης η φίνος φιλμ παρουσιάζει:


7. Παρασκευή και 13.

Το απόλυτο θρίλερ , τρομακτικό και όσο γελοίο χρειάζεται. Το έχω συνδιασμένο με μία υπέροχη βδομάδα που είδα μαζεμένα τα πέντα πρώτα. Αξεπέραστο.

6.Closer.

Γλυκιά , αισθησιακή και μυστηριώδης, με ωραίες ερμηνείες και έναν θεογκόμενο να παίζει. Τι άλλο?



5. Blow


Περιπετειώδης και όσο παρακμιακή χρειάζεται. Όμορφο ημιαληθές θέμα και με πρωταγωνιστή τον καλύτερο κατά τη γνώμη μου ηθοποιό της γενιάς του.





4.Κουρδιστό πορτοκάλι.

Ε τι γιατί?



3. Όλα για τη μητέρα μου.
Ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης. Κιτς, διαστροφή και συγκίνηση.



2. Snatch


Ληστείες, τρέξιμο, ένταση, απατεωνιά, έντονοι ρυθμοί, σύγχρονο αίμα. Τίποτα καλύτερο.



1.Trainspotting
Δε θυμάμαι πόσες φορές την έχω δει. Θυμάμαι ξεχωριστά τα συναισθήματα που προκαλεί ένα ένα. Choose life.





Πάσα στους neofito , tanila, fukuru, numb και Switchblade Sister .

22 σχόλια:

Τη 12:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Άσε με ήσυχη, γρια γυναίκα, που μου πετάς και πάσες. Είμαι για πδόσφαιρο στην ηλικία μου;

 
Τη 12:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

mou aresoun oi epiloges sou ..

 
Τη 2:11 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλές επιλογές κολοκυθάκι μου, αλλά έχω την εντύπωση ότι έχεις αφήσει έξω το Lock Stock and Two Smokning Barrels...!!! (βάση των 2 πρώτων επιλογών σου)

 
Τη 4:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger angeliki marinou είπε...

Οι επιλογές σου θα αξιολογηθούν αναλόγως με το αν σα "θεογκόμενο" εννοούσες τον Jude Law ή τον Clive Owen.

(πρόσεχε τί θα πεις)

 
Τη 5:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#τανίλα- σκασμός και γράφε.
#καμπαμαρού- εμένα καθόλου. :-P
#αλεχάντρο- δε μπορώ άλλη διαφθορά και βρώμικο χρήμα. Έχω πάθει όβερντόουζ.
#ρέντον- φυσικά και εννοώ τον jude law και όσο και αν σε ξενέρωσα έχω να σου απαγγείλω μια ολόκληρη θεωρεία που έχω αναπτύξει γύρω από το άτομο του. Καταρχάς είναι ξανθός άρα και πρωτότυπος γκόμενος. Παρότι όμως το ξανθωπό του , είναι αρρενωπός. Γένια, τρίχες στο στέρνο , στα αυτιά, στη μύτη και δε συμμαζεύεται. Ομολογώ ότι πάνω του έχει κάτι γλυκανάλατο ΑΛΛΑ αποφεύγει τις μελό κακοτοπιές που έχουν όλοι οι άλλοι τύποι τέτοιου είδους. Το μάτι εκτός του ότι είναι μπλε έχει μία τσαχπινιά και μία προστυχιά υψηλού επιπέδου ενώ όταν φιλάει στον τηλεοπτικό φακό βγάζει έναν αξεπέραστο αισθησιασμό. Έχει ένα στιλ ιδιαίτερο που το βαπτίζω ως κάζουαλ γιάπη. Δε θα μιλήσω για το χαμόγελο που σκοτώνει με οδοντοστοιχία φτιαγμένη με μεζούρα. Επίσης έχει κάτι το έκφυλο το οποίο στο βαθμό που το συντηρεί είναι απόλυτα καλοδεχούμενο. Επιπρόσθετα είναι ψηλός και μετρίως γυμνασμένος.
Ελπίζω να σε κάλυψα. :-P

 
Τη 8:34 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Trainspotting...Φοβερή ταινία πράγματι, το βιβλίο ακόμα καλύτερο, αν δεν το έχεις διαβάσει αξίζει πάντως...
Για τον Jude Law συμφωνω μαζι σου... τι ματια είναι αυτά που έχει αυτός ο άνθρωπος... σε μαγεύουν!

 
Τη 9:45 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ο Αλμοδοβαρ είναι και μένα all time favorite, αγαπημένη το "Ψηλά τακούνια".
Και ο θεογκόμενος είναι ο Clive!!! :P

Καλημερούδια :)

 
Τη 11:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Ta spaei to Closer!!!!!!!! Kai ennoeitai oti o gkomenos einai o Clive!!!!

 
Τη 11:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

Εγώ μία ατάκα θα κρατήσω απο όλο το πόστ,,,


"Κιτς, διαστροφή και συγκίνηση"

σκιαγράφηση του blogger κολοκύθι...χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχχιχιχχ

 
Τη 1:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

nai alla theogomena sti sugekrimeni tainia theogomena den einai oute h roberts oute h portman ara AKURA OLA.....!

 
Τη 1:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

tvra giati to theogomena epanalmvanetai sto prougoumeno comment de kserw...mallon gia na tonistei!

 
Τη 4:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

Με στεναχώρησες λίγο που αντί για τον Clive θεωρείς θεογκόμενο το Jude, αλλά χαλάλι... Καλός είναι και του λόγου του. Θα απαντήσω στην πάσα οσονούπω!

 
Τη 8:33 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Θεογκόμενος είμαι εγώ!! (ποστ ψώνιου!!!!)

 
Τη 8:34 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

eimai skhno8eths...(kai kala) kai psaxnw mia 8eogkomena na gyrisoyme mia....tainia...(wink wink, nudge nudge, say no more!!)

 
Τη 8:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger weirdo είπε...

Γειά σου, κολοκυθένια με τα ωραία σου!
(κουρδιστό/ όλα για τη μητέρα μου/trainspotting, άπαιχτα.....:!)

 
Τη 12:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#άγνωστη- τζουντ λο γουάν πόιντ
#θαλασσοβαρεμένη- κλάιβ όουεν γουάν πόιντ
#σατγια- κλάιβ όουεν του πόιντς
#κατωπλαγιά-αχαχαχαχα. πολύ καλό. περιγράφει και άλλα τώρα που το σκέφτομαι.
#΄καμπαμαρου- που είναι η θεογκόμενα?οεο?
# switchblade- κλάιβ όουεν- θρι πόιντς
#ψωνοκατωπλαγιά- καήκανε τα μηχανάκια. παρακαλώ ξαναψηφίστε.
# :-). εσύ δε θα ψηφίσεις?

ΕΛΑ ΜΗ ΧΕΣΩ, ΠΟΥ ΔΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΖΟΥΝΤ!

 
Τη 12:38 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ανηρ ο υπογράφων αλλά αμφιταλαντεύομαι μεταξύ των δυο. αυτές που τους θέλουν dicaprionatous και bradpittatous ψηφίζουν jude και αυτές που γουστάρουν clooneydeniropatsinous ψηφίζουν clive. Σαν ηθοποιοί πάντως γαμεύουν και οι δύο.
Συμφωνώ με τα 2,4,5,6

 
Τη 12:39 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

α τώρα είδα την πάσα.
θα πάρω σειρά αύριο.
Είσαι μεγάλο κολοκύθι.

 
Τη 12:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Neofite είσαι μπουμπούνας. :-P

Δε μου αρέσει καθόλου ο Ντικάπριο, ούτε ο Μπραντ Πιτ. Απλά υπάρχει ένα λαθεμένο σύμπλεγμα στις γυναίκες που κατηγοροπιεί τα γούστα.

Ε οχι και στην ίδια κατηγορεία ο Τζουντ με το πεκινουα τον Ντικάπριο ρε νεόφιτε.

 
Τη 1:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Giorugosu είπε...

Για την 2 συμφωνώ. Οι 1,4,5 πολύ καλές, η 3 έτσι & έτσι, η 6 μπλιάχ και η 7????

 
Τη 9:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

προφανώς κατι δε παει καλα με σενα, ολες οι ταινιες που διαλεξες ειναι για ναρκωτικα πορνεία και μοιχεία. Και το χειροτερο είναι οτι ειναι και δικές μου αγαπημένες.
Φοβερη επιλογή.

 
Τη 6:20 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Εκτός από το Νο1 σου που θεωρείται cult, δε νομίζω ότι θα βρω ποτέ σε κάποια λίστα το Blow!
Μάλλον ο Jonnie Depp την έκανε τη δουλειά!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!