Πέμπτη, Απριλίου 26, 2007

Χάπι - ideas

Εχθές το απόγευμα και ενώ έπινα τον καφέ μου στα στάρμπακς της Φωκίωνος είχα μια φοβερή ιδέα. Σκέφτηκα ότι θα είναι πολύ ενδιαφέρων να πάω να μάθω μπατμιντον. Η αλήθεια είναι ότι ξέρω λιγάκι, έχω και ρακέτες και τα φτερωτά μπαλάκια , όλο το σετ κομπλε. Ο μπαμπάς μου το λέει φεντερμπαλ ή κάπως έτσι αλλά μάλλον κάτι λάθος θα κάνει και αυτός.

Μαθημα 1

Τον καθηγητή τον λέγανε Αναξίμανδρο. Χάλια γκόμενος, είχα βάλει και εγώ τις φουστίτσες μου τις ωραίες και τα αθλητικούλια μου που έδωσα μισό μισθό για να τα αγοράσω και τζάμπα όλα. Αλλά εντάξει, δε τρέχει και τίποτα., ( όπου και = πλεονασμός). Εκεί γνώρισα τη Τριανταφυλλιά που ξεκίνησε μπάτμιντον για να χάσει 25 κιλά και αμέσως μου έφτιαξε το κέφι. Δε κάναμε και τίποτα ιδιαίτερο. Απλά τρέχαμε πέρα δώθε και κάναμε τις κινήσεις με τη ρακέτα. Άχρηστα πράγματα.

Μάθημα 2

Στο δεύτερο μάθημα πήγα άλουστη γιατί λέω αφού θα ιδρώσω που θα ιδρώσω να μη χαλάσω τζάμπα νερό και δύο σταγόνες σε μέγεθος στραγαλιού σαμπουάν. Η μαλακία είναι ότι μας έβαλε να κάτσουμε κάτω και μας έλεγε θεωρητικές αλούμπρες οπότε ούτε θερμίδες έχασα και μετά πήγα και μες τη βρώμα στη συνάντηση που είχαμε για να δούμε το καινούριο επεισόδιο του lost (δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό αλλά μετά από βάσιμες πληροφορίες θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον τρέντυ) .

Μάθημα 3

Ήμουνα πολύ κουρασμένη από τη δουλειά και δεν είχα καμία όρεξη. Αλλά είχα υποσχεθεί στη Τριανταφυλλιά να πάμε μαζί και δεν ήταν σωστό να το ακυρώσω. Εκεί που πετάγαμε τα μπαλάκια ψηλά και προσπαθούσα η κατακαημένη να πιάσω το μπαλάκι από τη σωστή μεριά για να μη το στείλω στις βάρκες δίπλα στη θάλασσα η Τριανταφυλλιά ταυλιάστικε κάτω. Είδα και έπαθα η γυναίκα να τη σηκώσω. Αφού τη σήκωσα και υπερηφανευόμουνα μετά από λίγο με έπιασε η μέση μου και έκατσα στο κρεβάτι τέσσερις μέρες με κομπρέσες. Αφήστα τα, δράμα.

Μάθημα 4

Εκείνη την ημέρα ήρθε στο μάθημα ο Βλαδίμηρος για πρώτη φορά. Ο Βλαδίμηρος σε δύο μήνες παντρευότανε και ξεκίνησε μπατμιντον για να φτιάξει κοιλιακούς γιατί ο γάμος λέει πέφτει καλοκαίρι και θα φοράει χαμηλοκάβαλο παντελόνι να είναι και στη μόδα. Βέβαια το πρόβλημα δεν ήταν εκεί. Το πρόβλημα ήταν ότι στη νύφη έλειπε το μπροστινό δόντι, όπως βλέπεις τον κυνόδοντα τέρμα δεξιά. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα ο Βλαδίμηρος να γίνει σούπερ γκόμενος και η Τριανταφυλιά να τον ερωτευτεί σφόδρα. Έτσι κλεφτήκανε και πήγανε να μείνουνε για πάντα στη Ζιμπάμπουε και εγώ συνέχισα τα μαθήματα μόνη με τον Αναξίμανδρο.

Μάθημα 5


Για κακή μου τύχη και εκεί που περίμενα ένα σούπερ ντούπερ άτομο για παρέα στις προπονήσεις μου ήρθε η Παγώνα. Η Παγώνα ήταν η κουτσοδόντα πληγωμένη του από πάνω και ήρθε στα μαθήματα για να αρχίσει πρωταθλητισμό και να τη δει ο άλλος στους ολυμπιακούς του 2008 σε δορυφορική σύνδεση στη Ζιμπάμπουε και να μη του ξανασηκωθεί έκτοτε με τη τριανταφυλλιά.
Λίγο μετά λοιπόν το πρώτο διάλλειμα εκεί που έχω χαλαρώσει και είχε αρχίσει και να βραδιάζει έρχεται ο γλοιώδεις Αναξίμανδρος και μου τη πέφτει ο γελοίος. Με στριμώχνει ο δικός σου σε μία γωνία και εγώ μη ξέροντας πώς να αντιδράσω παίρνω τη ρακέτα που και αρχίζω να τη προσγειώνω στο κεφάλι του. Για κακή της τύχη όμως η Τριανταφυλιά βρισκόταν από πίσω του και όταν εκείνος έσκυψε έφαγε εκείνη τη ρακετιά στη μάπα με αποτέλεσμα να της πέσουν όλα τα μπροστινά δόντια, όπως βλέπεις τους κυνόδοντες δεξιά και αριστερά.

Μάθημα 6

Πάει και η Παγώνα λοιπόν και μετά μου φέρανε για ζευγάρι μία καλή κοπέλα, νορμάλ μου φαινότανε, επιτέλους είπα. Βέβαια αμέσως κατάλαβα ότι η Πηνελόπη αν και μια χαρά κοπέλα ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα τον Αναξίμανδρο. Του αναξίμανδρου βέβαια καθότι αγάμητος του τρέξανε τα σάλια και μετά εμένα με παρατάγανε και πασπατευόντουσαν συνέχεια και εγώ έκλαιγα τα λεφτά μου. Βέβαια ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι η Πηνελόπη θα τον παρατούσε όπως και έγινε.

Μάθημα 7ο


Απαρηγόρητος ο Αναξίμανδρος έκλαιγε συνέχεια στον ώμο μου και εμένα μου ερχόταν να τον τσουτσουρομαδιάσω από τα νεύρα μου αλλά βέβαια δε το έκανα γιατί είμαι καλός άνθρωπος. Αφού είχα χάσει πολλές μέρες λόγω παρηγοριάς και συμπόνιας μου φέρανε τον Πατρίκιο. Τρελό γκομενάκι ο Πατρίκιος. Ψηλός, αρρενωπός γυμνασμένος με άσπρα δόντια και καθαρά παπούτσια. Έπαθα τη πλάκα μου η δικιά σου αλλά δε του το έδειχνα για να μη με πει και λυσσάρα. Βέβαια ο πατρίκιος είχε και γκόμενα αλλά αυτό καθόλου δε με ένοιαζε .Εντάξει τελικά μου έκατσε αλλά δεν ήταν όπως το περίμενα οπότε του είπα να τη κάνει και όταν αυτός δε ξεκουμπιώτανε με τίποτα τον απείλησα ότι θα τα πω όλα στη κοπέλα του και τότε εκείνος με άφησε στην ησυχία μου.

Μάθημα 8

Πήγα στο μάθημα πολύ στεναχωρημένη και με κομμένα τα φτερά γιατί δεν είχα καμία βελτίωση . Ήμουνα τόσο στεναχωρημένη και συνειδητοποίησα ότι δεν έχω καθόλου ταλέντο και ότι ξεκίνησα και λάθος άθλημα γιατί δε μου άρεσε καθόλου. Ήμουνα έτοιμη να πω στον Αναξίμανδρο ότι θα σταματούσα αλλά εκείνη τη στιγμή είδα τον ένα τον καινούριο φαροφύλακα και ερωτεύτηκα κεραυνοβόλα. ( το γήπεδο βρισκόταν κοντά σε φάρο, παίζει πρόβλημα?) . Ο έρωτας αυτός παρέμεινε πλατωνικός και εγώ συνέχιζα να πηγαίνω στα μαθήματα μόνο και μόνο για να τον βλέπω.

Μάθημα 9-21

Καμία εξέλιξη.


Μάθημα 22

Έφερα στο μάθημα τη φίλη μου τη Ζαφειρία για να ξεχαστεί γιατί είχε πολλά οικογενειακά προβλήματα επειδή ο μπαμπάς της ήταν τρελός και τα βράδια νόμιζε ότι ήταν ο Κάπταιν Χουκ και καλλιεργούσε τα ψάρια Κάπτεν Ιγκλο και τους έκανε τη ζωή κόλαση. Η Ζαφειρεία πολύ με εκνεύριζε γιατί δε προσπαθούσε καθόλου να μάθει τη τεχνική και όλο έκανε ότι μάζευε τα μπαλάκια για να χάνει χρόνο η τεμπέλα. Εγώ από την άλλη δεν την ήθελα μέσα στα πόδια μου αλλά δεν ήταν σωστό να της πω να φύγει οπότε είπα στον Αναξίμανδρο να της πει ότι διέκρινε σε αυτή μία έμφυτη τάση προς το βιολί και να πάει να καλλιεργήσει αυτό. Ε και η χαζή πήγε.

Μάθημα 23

Είχα αρχίσει να αποκτώ μια σωστή τεχνική και η εξέλιξη μου ήταν ραγδαία. Ο Αναξίμανδρος έφερε τη κυρία Σουλα η οποία ήταν πενήνταέξη χρονών χωρισμένη και με ένα αγόρι γύρω στα είκοσιπέντε. Ήταν από αυτές τις κλασικές παχουλές κυρίες με τα κοντά μπουκλέ μαλλιά , τα περλέ νύχια και του ένα κιλό ρουζ στα μάγουλα. Όταν έφτασα στο μάθημα δεν έβρισκα θέση να παρκάρω και έτσι πήγα να το διπλοπαρκάρω μπροστά από το αυτοκίνητο της αλλά οι αισθητήρες παρκαρίσματος δεν έπιασαν και έτσι τη στούκαρα . Σηκώθηκα και έφυγα και έκανα τη πάπια και μετά πήγα στο μάθημα με μία αυτοπεποίθηση άλλο πράγμα και μετά πολύ γέλασα που έβλεπα τη κυρία Σούλα να οδύρεται, αν και λίγες τύψεις τις ένιωσα, ψέματα δε λέω.

Μάθημα 24

Είχα χάσει δέκα κιλά και είχα γίνει σα το σκήνωμα του αγίου Διονυσίου στη Ζάκυνθο. Ο κύριος Θρασύβουλος που ξεκίνησε προπόνηση μαζί μου ήταν πολύ καλός κύριος. Ήταν και μάνατζερ σε μία εταιρεία και πολύ συμπαθητικός, πραγματικά. Μια φορά με είχε καλέσει και στο σπίτι τους για φαγητό και πήγαινα με πολύ κέφι αλλά έκανα τη μαλακία και οι πάστες που πήγα δώρο ήταν ληγμένες και τους έπιασε όλους κόψιμο και μετά έτρεχα να κρυφτώ και τα έριξα όλα στις γόπες που φάγαμε αλλά μάλλον κανείς δε με πίστεψε.

Μάθημα 25

Βαριόμουνα και το έκανα με τον Αναξίμανδρο.

Εχθές το απόγευμα και ενώ έπινα τον καφέ μου στα στάρμπακς της Φωκίωνος είχα μια φοβερή ιδέα. Ωραία θα ήταν να αρχίσω κανά σπορ. Σκέφτηκα το μπάτμιντον.

23 σχόλια:

Τη 7:19 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

LOL! Έκανες ψυχικό και του έκατσες τελικά. Ωραία. Τώρα αν σε ερωτευτεί ο Αναξίμανδρος,να δούμε τι θα κανεις! :p

Μου άρεσε το κείμενο σου σήμερα κολοκυθάκι, όσο δε φαντάζεσαι!
Καλημέρα :)

 
Τη 7:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

Αυτό δεν είναι cour μαθημάτων, αλλά το Μπεν Χουρ.
Δεν αφήνατε καλύτερα τα μπαλάκια με το φτερό και τις ρακέτες και να ασχοληθείτε απευθείας με την ανταλλαγή συντρόφων; Αφού εκεί κατέληξε, τρομάρα σας!

 
Τη 8:55 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Λυσσάρα

 
Τη 9:59 π.μ. , Ο χρήστης Blogger numb είπε...

Πάρα πολύ καλό το ποστ!!!!
Τελικά είσαι αθλητικός τύπος

 
Τη 11:59 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

ηθελα να μαθω τεννις αλλα μετα απο αυτα τα αισχη που διαβασα, θα καψω τη ρακετα μου σημερα στη συναυλια του ρουβα στο τραγουδι "μακαρονια με κιμας"

 
Τη 1:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Παπαρούνα είπε...

μήπως καλύτερα θα 'ταν να έβλεπες στον ύπνο σου κοάλλα να παίζουν μπάτιμντον;

 
Τη 1:40 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

:(

 
Τη 2:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Απολλώνια είπε...

Καλύτερα κέντημα τελικά...

:p

χεχεχεχε!

Καλησπέρες!
:)

 
Τη 2:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger lazinio είπε...

αναξιμανδρος, τριανταφυλλιά, βλαδίμηρος, παγώνα, πατρίκιος, ζαφειρία. εσένα πως σε λένε;

respect.

 
Τη 3:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#άγνωστη- δεν ανησυχώ. Θα τον χτυπήσω με τη ρακέτα και του πέσουν όλο τα δόντια, yeahhhhhhhhhhhhhhh :-)
#μαντάλο- ο Μπεν Χουρ είναι της εποχής σου γιαγιάκα. Εγώ έβλεπα Μπέβερλι Χιλς, από εκεί εμπνεύστικα. :-P
#τανίλα- υπερβολές
#numb- μπορεί και να είμαι τελικά. Μάλλον έχεις δίκιο. Ευχαριστω! :-)
#φαιτ- έχει σήμερα συναυλία ο ρουβάς? Και μου το λες τώρα? Θα σε σκίσω.
#παπαρούνα- αα διαφωνώ. Η γυμναστική στον ύπνο είναι για τον ανθρώπινο οργανισμό απαραίτητη. οχι?
#πασατέμπο- τι έπαθες? Να φέρω ξύδι?
#απολλώνια- βαρετά πράγματα. Τι να λέμε τώρα. :-)
#lazinio- Eμένα με λένε Αφροξυλάνθη. Χάρηκα πολύ.

 
Τη 4:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

dokimasa mia fora badminton. Eimoun stin ethniki omada gia tous olimpiakous. Me tetoio akiro athlima den eixan atoma na sximatisoun omada kai valan aggelia. Piga ematha ta vasika peksame apokleistikame sto prwto guro kaloplirwthika kai ethapsa tis raketes mou sti ntoulapa. Kali sinexeia me to athlima!!!

 
Τη 5:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger tiranoulis είπε...

tha elega oti iparxei kai pio ksekourastos tropos na ktipisis gomeno!!!!
poli kalo !!!!

 
Τη 1:05 π.μ. , Ο χρήστης Blogger holidays in the sun είπε...

πεθανα στα γελια!

 
Τη 1:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger david santos είπε...

Thanks for you work.
I have a surprise in Greko for you in mine blogue
Have a good weekend

 
Τη 12:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger mplim-mplom είπε...

εγώ λέω να πάμε στην έρημο, να καλλιεργούμε μπαμπουίνους....:ρρρρρρρ

γειααααααααα.....

 
Τη 12:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger mplim-mplom είπε...

david santos μας τα'χεις κάνει ΤσΟυΡέΚιΑ

 
Τη 1:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger billzouk είπε...

Δεν ξερω τι να πρωτοσχολιασω ρε Αφροξυλανθη! Οποτε δεν σχολιαζω τιποτα!

 
Τη 1:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger billzouk είπε...

Το ξανασκεφτηκα! Θα σχολιασω! Η μηπως οχι; Ουφ!
Μα ειναι τωρα αυτο αθλημα; Και τι δουλεια εχεις εσυ ν' αθλεισαι; Δεν ειδες οτι ολοι που περασαν απο την ομαδα ηταν τελειως κουλοι; (μεταφορικα & κυριολεκτικα)

 
Τη 3:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

Λυσσάρα (συμφωνώ με την Tanila), άκου να σου πω:
η χρήση του επιθετικού προσδιορισμού "Μπεν Χουρ¨" είναι έκφρασις διαχρονική και απροσμέτρητη.
Παράδειγμα: "αυτό δεν ήταν σεξ, ήταν το Μπεν Χουρ σε συνέχειες".

ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣΑΙ να λες ότι είναι αρχαία έκφρασις. Είναι απλώς, πιο παλιά κι απ' τις λάσπες.

Όσο για το Μπέβερλυ Χιλλς, είχατε και στο κολκυθοχώρι σου Χιλλς, Αστραδενή; Α μα πια.

 
Τη 3:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

ΚΑι για να μην ξεχνιέμαι: Δαυιδάκο Σάντο, κάνε μια τούμπα ρε, ατσίνορε μπούλη.

Μερσί

 
Τη 9:45 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Όχι όχι μη μηηηηηηηηηηηηηηη freeeeez λέω μη κάνεις τίποτα :P :P :P

 
Τη 8:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#μούφα νίντζα καμπαμαρού-ε όχι και άκυρο άθλημα το μπάτμιντον πουλάκι μου. Σε ευχαριστώ πολύ για τη καλή συνέχεια. Λέω να το καλλιεργήσω ακόμα περισσότερο.
#τυρανούλα- εννοείται πως υπάρχει πιο εύκολος τρόπος να χτυπήσεις γκόμενο. Όπως ας πούμε να τον αφήσεις στο τόπο με το τυναχτίρι της κουβέρτας. Αλλά σηκώνει σκόνη ρε γαμώτο.
#καλοκαιρινές διακοπές- χι. Θα στα εκτυπώσω να τα διαβάζεις το καλοκαίρι στη ξαπλώστρα.
#μπλιμ- μπλομ- πάρε την απόφαση εσύ να έρθεις Αθήνα και θα το κάνουμε εδώ φυτεία ολόκληρη. Αλλά δε μπορώ να πω περισσότερα. :-P
#μπιλζουκα- δηλαδή εσύ θες να μου πεις τώρα ότι δε σου φαίνομαι για αθλητικός τύπος? Θες να πεις κάτι? Όχι γιατί αν θες να πεις κάτι να το πεις. Εγώ θα το ξεπεράσω παίζοντας μπάτμιντον.
#μαντάλο- εσύ να πας να ξυρίσεις τη γάμπα σου που έχει γίνει σα το κήπο που είχαμε στο κολοκυθοχώρι και να αφήσεις τις αρχαίες εκφράσεις γιατί είσαι και μεγαλοκοπέλα και θα μας μείνεις στο ράφι. Επίσης εμένα με έχουνε ταγμένη και δε τις ξέρω αυτές τις εκφράσεις. Α στα καλό σου πια, ανισσόροπη.
#θαλασσομπερδεμμένη- να σε καλέσω μια μέρα για φαγητό? Θα έχω και κοτοπουλάκι ωραιότατο. :-)

 
Τη 9:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger DrStein είπε...

Σκουός ρε συ.....

α) Έχει άντρες φρεσκολουσμένους με Ultrex
β) Έπαιζε η Εμμανουέλα στην πρώτη της ταινία λίγο πριν κάνει τη λεσβιακή σκηνή στο ντους.

Από α+β ---> Είσαι 100% καλυμμένη ό,τι κι αν γουστάρεις.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!