Τετάρτη, Μαρτίου 28, 2007

Μομέντο

Αύριο το πρωί θα ξυπνήσω από τη κόρνα σου.
Θα κατέβω κάτω ξεμαλλιασμένη ,φορώντας φόρμα και στο χέρι μου θα κρατάω σοκολατάκια για να σου δώσω. Θα πάμε να πάρουμε καφέ στο χάρτινο ποτήρι και θα πάμε στη παραλία. Θα τρέχουμε πάνω κάτω , εσύ θα με τσιμπάς και εγώ θα σου κλέβω τα σοκολατάκια που σου έδωσα. Θα λαχανιάσεις τόσο πολύ και μετά θα σε κοροϊδεύω επειδή δεν αντέχεις και θα ξαπλώσουμε κάτω και τα μαλλιά σου θα ανακατευτούν με την άμμο. Θα ακούμε τα παιδάκια να φωνάζουνε και εμείς θα τραγουδάμε ακόμα πιο δυνατά για να καλύψουμε τις φωνές τους. Ύστερα θα με κρατήσεις αγκαλιά και θα μείνουμε ακίνητοι για λίγο μέχρι να μη μπορούν οι ωμοί σου να με ζεστάνουν άλλο. Τότε θα αρχίσω να γκρινιάζω ότι κρυώνω και εσύ δε θα μου δίνεις με τίποτα το παλτό σου για να με εκνευρίσεις. Θα κάνω ότι τσαντίστηκα και θα σου κρατάω μούτρα και εσύ θα γελάς και θα με εκνευρίζεις ακόμα περισσότερο. Θα πιάσεις με τα μεγάλα σου δάχτυλα το πρόσωπο μου και θα με ρίξεις ακόμα μία φορά. Θα περπατάμε δίπλα δίπλα και θα φιλιόμαστε πεταχτά και θα γελάω λέγοντας σου ότι μοιάζουμε με τα ξενέρωτα ζευγαράκια που βλέπουμε στις ταινίες. Θα με προσπεράσεις για να παίξεις με τα αδέσποτα που μας ακολουθούν και το πρόσωπο σου θα χρωματίζεται όλο και περισσότερο. Μετά θα πάμε σπίτι σου και θα με αναγκάσεις να μαγειρέψω. Εσύ θα βάλεις μουσική και εγώ θα ζηλεύω γιατί έχεις περισσότερους δίσκους από εμένα. Εγώ ύστερα θα σε αναγκάσω να φας το άνοστο φαγητό που μαγείρεψα και εσύ θα μου τονίσεις ότι μαζί σου θα μάθω να μαγειρεύω. Θα βαρύνεις και θα θες να κάτσεις στον υπολογιστή και εγώ θα βαριέμαι αφόρητα. Θα σε ενοχλώ μέχρι να σε σηκώσω για να μου μάθεις τα βήματα. Θα με πεις ατσούμπαλη και μετά θα με κοιτάξεις με εκείνο το βλέμμα που ξέρω καλά. Θα με πλησιάσεις και θα σε νιώθω να καις. Και ύστερα θα καούμε μαζί. Θα κοιμηθείς αμέσως μετά και εγώ θα έχω ταχυπαλμία. Θα σε ξυπνήσω με ένα φιλί ενώ εσύ θα με σπρώχνεις γιατί θες να κοιμηθείς και άλλο. Θα μπούμε στο αυτοκίνητο και θα σταματήσουμε για να φάμε παγωτό στο δρόμο. Θα σε πασαλείβω με τα χέρια μου και εσύ θα σιχαίνεσαι. Θα φτάσουμε στο σπίτι μου, θα κοιταχτούμε θα βγω έξω και εσύ θα με κοιτάς μέχρι να φτάσω στην είσοδο. Θα ανέβω πάνω θα βάλω το τραγούδι που άκουγα όταν σε γνώρισα και θα με πάρει ο ύπνος χαμογελώντας.
Αύριο το πρωί θα τρομάξω από τη κόρνα μου.

Two souls in one mind
Two bodies one
If it's a dream I don't wanna wake
And if not, I'll never sleep again
Threatened and helpless
That's how I feel
And though I don't know you anymore
I'm sure that I once did
( raining pleasure)

20 σχόλια:

Τη 11:07 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Παπαρούνα είπε...

ϊουυ, κι άλλη ερωτευμένη!!
ξουτ, ξουτ!!

 
Τη 11:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Love is in the air :P

Τι όμορφο ποστ ήταν αυτό;; τελικά το ήξερα που μέσα σου κρύβεται ενα ευαίσθητο, ρομαντικό κοριτσάκι ;))

 
Τη 12:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

α ρε κολοκυθι..

 
Τη 12:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger insomnia#3 είπε...

καλά, όμως θα σε ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΊ ???

 
Τη 1:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

mpike telika i anoiksi mou fainetai!!!

 
Τη 4:02 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

MMM...ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙ ΔΕΝ ΦΑΓΑΤΕ?

 
Τη 7:44 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

:)))))))

 
Τη 10:29 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

τι ακουω??ερωτευμενη??μας επιασε η ανοιξη??

 
Τη 11:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#παπαρούνα- θεός φυλάξει.
#αγνωστη- μέσα μου κρύβεται και η λερναία ύδρα, της κόβεις το ένα κεφάλι , βγαίνουν 15. σιγά σιγά θα αρχίσω να ξεδιπλώνομαι. :-P
#γεια σου φάιτ μπακ.
#αυπνε- εχω και ελιές στο χωριό, και σεμενεδάκια,και ένα κοπάδι γίδια, από όλα.
#μούφα νίντζα καμπαμαρού- χαμπάρι δε τη πήρα!
#ανώνυμους- με γλυκό κολοκύθι πρώτη φορά το ακούω. για λέγε, για λέγε.
#θαλάσσο- έτσι, έτσι. :-)
#φεγγάρο-με τη ζωή! ( υπόνια προβλέψιμης απάντησης )

 
Τη 1:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger weirdo είπε...

Έλα, βρε και μας τρόμαξες !:p
(μήπως όμως κατά βάθος κρύβεται ένα σουίτχαρτ τελικά; μην ντρέπεσαι..!)

Πολύ όμορφο, ρε κολοκυθάκι.. :)

 
Τη 3:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

Αυτό το κείμενο με ελευθέρωσε...ξέρεις γιατι?
Γιατι είναι ένα πολύ εσωτερικό κειμενο και η μόνη νοητή ελευθερία είναι η εσωτερική

 
Τη 10:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

Δεν διάβασα τίποτα ακόμα αλλά σημερα είανι παγκόσμια ημέρα κόμεντς και πρέπει να ανταποκριθώ
http://fightback-naoum.blogspot.com/

σου χρωστάω αναγνώσεις σε 3 τουλάχιστον πόστ αλλά θα στα ξεπληρώσω με άφθονα άσχετα κόμεντς

Καλημέρα

 
Τη 10:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

ΩΩΩΩ ΥΠΕΡΤΑΤΟ BLOG!
ΚΑΝΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΣΙΤΕΙ Ο ΦΑΗΤ!!
ΤΩΡΑ!

 
Τη 10:55 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
Τη 10:55 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

EMFANSITEI=EMFANISTEI

(DIOR8WSH MHPWS KAI DEN EMFANISTEI...)

 
Τη 10:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

AΑΝΤΕ ΚΟΡΝΑΡΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ!! ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ??

 
Τη 10:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΜΠΕΣ ΜΕΣΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ

ΑΝΤΕ!!

 
Τη 10:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

ΤΙ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΩΡΗ?? ΒΡΕΧΕΙ!

 
Τη 11:01 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

κατωπλαγια γραφεις σχολια στο παλιο ποστ.
την παλευεις?

 
Τη 11:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

οχι ρε γαμωτο στο παλιο ποστ γραφω???


παω να σου ρημαξω το νέο

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!