Δευτέρα, Απριλίου 02, 2007

Embarrassment to the selfish

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Σήμερα κατάλαβα ότι είμαι ένα άτομο που αυτοαναιρείται. Πολύ όμως. Ας πούμε είχα δηλώσει ότι δε πρόκειται να δω τον Λεωνίδα και τους τριακόσιους του που να με πηγαίνανε σηκωτή και να μου κερνάγανε και γρανίτα φράουλα. Και τελικά όχι μόνο το είδα αλλά πλήρωσα και ένα ευρώ παραπάνω για την σούπερ ντούπερ αίθουσα. Πάντως εντάξει , δε μπορώ να πω. Και μια χαρά κοιλιακούς είχανε τα παλικάρια από το spartis universal studios, και το ποδαράκι αποτριχωμένο μια χαρά, και η μπερτούλα η κόκκινη στη τσάκιση , και το γενάκι τριών ημερών, και η προφορά στο Λεονίντας τέλεια και ο Ξέρξης μπατζανάκης της Ντάνα ιντερνάσιοναλ, τα άξιζε τα λεφτά του, παράπονο δεν έχω. Μαζί με όλα είδα και τη διαφήμιση για μια ταινία που παίζει ο Ρουβάς λέει και δηλώνω ευθαρσώς ότι θα πάω να τη δω γιατί πολύ μου άρεσε ο Σάκης με το τσουλούφι να γέρνει στα αριστερά και από ότι έκοψα πρέπει να κάνει και το πρεζάκι- αλήτη και όσο να πεις του πάει του Σάκη μας ο ρόλος γιατί μια έμφυτη αγριάδα κάτω από το δερμάτινο την έχει.

Πάντως τη τελευταία φορά που αυτοαναιρέθηκα έτσι ήταν στο δημοτικό που στα διαλύματα τρώγαμε αυτές τις μερεντούλες που ήταν σε κάτι κουτάκια σε σχήμα καρδιάς και επειδή η μαμά μου δε με άφηνε να τρώω σοκολάτες παρά μόνο μία κουκουρούκου τη βδομάδα εγώ έπαιρνα κρυφά κανά δυο για το σπίτι και μετά ξεχνούσα να τις φάω και μια φορά λιώσανε μέσα στο μπουφάν μου – το οποίο είχα ξεχάσει στον ήλιο και πολύ είχα στενοχωρηθεί γιατί δεν έβγαινε από το μπουφάν με τίποτα και ήταν και το αγαπημένο μου. Βέβαια εδώ δεν υπάρχει αυτοαναίνερη αλλά όσο να πεις υπάρχει μια σύνδεση μερέντας – μπουφάν με άλλα διάφορα που δεν είμαι σε θέση να αναλύσω τη συγκεκριμένη στιγμή είναι πιστεύω εμφανής.
Τώρα που είπα γλυκά θυμήθηκα αυτή τη κτηνωδία που συνέβη πριν λίγες μέρες στο σπίτι μου όταν μαζευτήκαμε πέντε κουρίτσια και είχαμε μπροστά μας μία τυραμισού και δύο τούρτες. Επειδή αυτές οι συγκεντρώσεις είναι πάντα μα πάντα επιτυχημένες ,εκεί που είχα βουλιάξει στο καναπέ και τα χέρια μου είχαν αρχίσει να τρέμουμε από το ζάχαρο που είχε φτάσει 300 ( οου οου μάι λάκι νάμπερ), έβλεπα σαν οπτασία τον Πάνο Σόμπολο με τη χαρακτηριστική πάντα φωνή του. « πέντε νεαρές κοπέλες βρέθηκαν σε ημικοματόδη κατάσταση από υπερβολική δόση τιραμισού σε διαμέρισμα των Αθηνών»

Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα γύρισα από τη δουλειά χωρίς αυτοκίνητο. Μπήκα στο μετρό το οποίο σιχαίνομαι. Το σιχαίνομαι όμως. Ασφυκτιώ εκεί μέσα για να μη πω ότι είμαι και στα όρια του πανικού. Έτσι τις σπάνιες φορές που το χρησιμοποιώ πια είμαι όρθια και ακουμπάω στο πίσω μέρος του βαγονιού, δε βγάζω τα γυαλιά ηλίου , ρίχνω και το μαλλί όλο μπροστά και παρατηρώ τον κόσμο ακούγοντας μουσική. Σήμερα είδα πολλά. Είδα ένα τριανταπεντάρη με μπλουζάκι manowar και ασορτί τζάκετ που μου φάνηκε πολύ γελοίος, μία έγκυο, γιαγιάδες, παππούδες, εκνευριστικά παιδάκια ακόμα πιο εκνευριστικά ζευγαράκια με το εκκωφαντικό σιχαμερό τους σμουτςςςςςςςς –σματς- πλατς-σλαρπ να ηχεί στα αυτιά μου και διάφορους τύπους που ήταν λες και βγήκανε από ταινία εποχής Σταμάτη Γαρδέλη , καμικάζι αγάπη μου.

Βγήκα στο πανεπιστήμιο και ανάσανα. Έκατσα ένα μισάωρο έξω από τη βιβλιοθήκη και έφαγα και το κουλούρι μου, τάισα και τα περιστεράκια ,με χτύπαγε και ο αέρας. Όλα μια χαρά, μου έφυγε το ψυχολογικό τραύμα του μετρό. Για λίγο όμως γιατί μετά θυμήθηκα ότι τα Χριστούγεννα περπατώντας με μια φίλη μου ήρθε μία γύφτισσα να μου πει τη μοίρα μου και με διάφορα τεχνάσματα και κόλπα του στιλ βάλε ένα χαρτονόμισμα και αυτό θα κάνει φτερά αλλά Ντέιβιντ Κόπερφιλντ , έχασα το ζώων 20 ευρώ.

Τέλος πάντων αγαπημένο μου ημερολόγιο το θέμα μου δεν είναι αυτό. Το θέμα μου είναι ότι είμαι πολυτάλαντο πλάσμα. Ναι καλέ, αλήθεια σου λέω. Εντάξει, μπορεί να μη παίζω βιόλα , ούτε να χορεύω κλακέτες. Δε ξέρω γκολφ , ούτε να φτιάχνω τσουρέκια με κόκκινο αυγό στη μέση αλλά εκτός από το ότι μπορώ να φτύσω τη τσίχλα δύο μέτρα μακριά έχω και το καλό να ακούω τον πόνο του άλλου. Σίγουρα αν μου δυνατόν ξανά η ευκαιρία δε θα πήγαινα σχολείο. Θα παρουσίαζα κατευθείαν τα παρατράγουδα της Πάνια. Κάθομαι η δικιά σου ήσυχα ήσυχα, τσουκ μου έρχεται ένας ένας και ζητάει συμβουλές. Η αλήθεια είναι ότι εκπέμπω μια ψυχραιμία και μια ηρεμία ως άνθρωπος. ( σα τη Βίκη Φλέσσα ένα πράγμα) αλλά πέραν του ότι δείχνω ξεκάθαρα ότι βαριέμαι να ακούω , συν το ότι οι συμβουλές μου είναι καταστροφικές, συν το ότι άμα με εκνευρίσουν αυτά που ακούω γίνομαι χειρότερη και από τον Λεονίντας απορώ γιατί δε το έχω κάνει επάγγελμα να χεστώ στο τάλιρο.
Στο γραφείο λοιπόν λέω να απαιτήσω να μου δίνουνε επίδομα ψυχολογικής υποστήριξης. Σου έρχεται ας πούμε η άλλη εικοσιοκτώ χρονών κοπέλα και σου λέει ότι ο επί επτά χρόνια γκόμενός της θέλει να τη παντρευτεί. Δηλώνει ότι δεν είναι ερωτευμένη , ότι δεν της κάνει κούκου αλλά φοβάται ότι θα μείνει στο ράφι. Ψυχραιμία κολοκύθι. Τα ένσημα σου χαροπαλεύουν.

Έτσι που λες η κοπελιά , αλλά αγαπημένο μου ημερολόγιο τι κοινό μπορεί να έχω εγώ με κάποια που από το Μπέβερλι Χιλς της άρεσε – άκουσον , άκουσον- ο Στιβ? Όλα και όλα εμένα μου άρεσε ο Ντίλαν που ήταν και πολύ fuck me alternative γκόμενος. Και τώρα που είπα γκόμενος θυμήθηκα αυτόν τον ξανθό τύπο από το μέγκα που τρέχει στα λιβάδια μαζί με μία κοπελιά και το κάνουνε στις λίμνες και στα λαγκάδια. Και εντάξει μπορεί ο Σακης μας να είναι πιο ταλαντούχος από αυτόν αλλά το χτύπα με στα βράχια σα χταπόδι και το σύνδρομο follow your heart που συντροφεύει όλα τα θυλάκα γένη δε μπορεί να με αφήσει αδιάφορη.

Εντάξει βασικά τώρα πρέπει να υποστηρίξω το προηγούμενο μου πόστιον για το οποίον ευχαριστώ πάραυτα το μανταλενομανταλάκι για το τζάμπα προμόσιον και τους τριακοσίους που μπήκανε στο μπλόγκ μου μόνο από αυτό σήμερις. Και επειδή έχω και ένα ίματζ να υποστηρίξω δίνω την κατάρα μου σε όσους μπερδευτήκανε με αυτό που έγραψα να χορέψουνε μπλουζ το love hurts με τον Γιώργο Τράγκα.

Νομίζω ότι αυτό το κείμενο έχει κάνει κοιλιά. Και η δικιά μου η κοιλιά έχει μεγαλώσει τώρα τελευταία γι αυτό και εγώ αποφάσισα να νηστέψω. Για πρωί θα τρώω πέντε φέτες ψωμί με μαρμέλαδα , το μεσημέρι μακαρόνια με γαρίδες και μανιτάρια και το βράδυ θα τρώω από τα νηστίσιμα της pizza hut. Τα γεύματα θα συνοδεύουν νταμιτζάνες με κρασί και ενδιάμεσα θα τσιμπάω και σοκολατάκια από σόγια.

Και επειδή είμαι και ολίγον άρρωστη και κλείστηκα στο σπίτι από τη βαρεμάρα μου αμόλησα το σκίουρο όξω και ξέχασα ότι δεν έχει ξυπνήσει ακόμα τελείως από τη χειμερία νάρκη και έτσι τον έχασα τον ρουφιάνο. Τον βρήκα να κοιμάται μέσα στο κουτί που βάζω τις κάλτσες μου και μόλις με είδε τον έπιασε μια τρεχάλα και για να μη τα πολυλογώ τον κυνηγούσα κανά δίωρο κάνοντας θεαματικά ακροβατικά μεταμορφώνοντας με σε κορίτσι λάστιχο. Τώρα καταλαβαίνω γιατί όταν ήμουνα μικρή δε μου παίρνανε ζωάκια οι γονείς μου. Καλά βέβαια ίσως φταίει το ότι ένα Πάσχα μου είχαν πάρει από αυτά τα κίτρινα κοτοπουλάκια και εγώ το έβαζα να κοιμάται στο κρεβάτι μου ενώ το έπαιρνα αγκαλιά και μια μέρα ξύπνησα και το βρήκα στο ανάσκελο. 
:-(
Αυτή η βδομάδα θα είναι πολύυυυυυυυ μεγάλη. Καλή ανάσταση να έχουμε.

Το παντοτινά δικό σου κολοκύθι.



Υγ:  μπορούμε όλοι βροντοφωνάζοντας να τραγουδίσουμε το άι γουλντ ντου ένιθινγκκκκκκκκκκκκκκκκ φορ λοβ. ένιθινγκκκκκκκκκκκκκκκ φορ λόβ. Μπατ άι γοντι ντου δατ.
Υγ: Σε στίχους λέω να βάλω το a millions miles away -gallagher  αλλά βαριέμαι να το ψάξω. 
Υγ3:Αποστόλης Τότσικας γυμνός.

98 σχόλια:

Τη 11:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fevis είπε...

Εγώ πάλι, όταν ήμουν μικρή έβαλα τα κοτοπουλάκια που μου είχαν πάρει δώρο στον θερμοθάλαμο για να μην κρυώνουν... Πονετική από μικρή βλέπεις... Το κακό ήταν ότι τον άναψα κι όλας... Και όταν επέστρεψε η μαμά μου στο σπίτι και τα αναζήτησε είχαν γίνει well done... :-(

 
Τη 9:28 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Μα τι snob που είσαι τελικά, καλά γιατί δεν έπιασες κουβέντα με τους ανθρώπους στο βαγόνι
να τους γνωρίσεις;; :p

Καλο πάσχα, καλή Ανάσταση κολοκυθάκι, και να χαμογελάς στο metro :))

 
Τη 9:56 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Σιγά μη σου δώσω 40 ευρώ. Τρελλάθηκες;

 
Τη 11:17 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ποιος είναι ο Αποστόλης Τότσικας? Και μάλιστα γυμνός? :-o :-? :-o
Καλό Πάσχα κολοκυθάκι :)))

 
Τη 12:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger insomnia#3 είπε...

hello dear "I would like to fuck you alternatively" με την καλή έννοια βεβαίως ...,

here are my comments :

a. Που την θυμήθηκες την κουκουρούκου ??? lol

β. Μήπως ξέρείς bridge ???

c. Ηοw on earth κατάλαβες ότι είμαι μηχανολόγος ??? Εχούμε καμιά στάμπα ???

d. Kαλό Πάσχα ...

 
Τη 2:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

exeis xazepsei teleiws moufoninjaki tis plakas h' mou fainetai?

 
Τη 2:19 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ...ΑΝ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΤΟΥΣ 300 !! ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΛΑΓΑΜΕ ΤΟΣΟ ΣΤΑ ΠΡΟΣΕΧΩΣ !!

 
Τη 5:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

Κολοκυθακι εχεις εναν μοναδικο τροπο να μεταφερεις την καθημερινοτητα σου!

καλη Ανασταση!

 
Τη 7:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κώστας είπε...

Γεια σου, ήθελα να σου πω οτι ενθουσιάστικα διαβάζοντας μια τόσο συναρπαστική καθημερινότητα..

Καλή Ανάσταση

 
Τη 6:31 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Είσαι τρελή; Η αυτοαναίρεση είναι ωραίο πράμα στον ελεύθερο άνθρωπο :p

 
Τη 10:08 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

I go you re πάμκιν.

(σε πάω δλδ)

 
Τη 10:39 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Δε την πας σε καμια χωματερη να την αφησεις εκει;

 
Τη 10:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger angeliki marinou είπε...

Βαλτο! (θεά)

This hotel bar is full of people,
The piano man is really laying it down,
The old bartender is as high as a steeple,
So why tonight should I wear a frown?

The joint is jumpin' all around me,
And my mood is really not in style,
Right now the blues flock to surround me,
But I'll break out after a while.

Yes I'm a million miles away,
I'm a million miles away,
I'm sailing like a driftwood,
On a windy bay,
On a windy bay.

I'm a million miles away,
I'm a million miles away,
But I'm sailing like a driftwood,
On a windy bay,
On a windy bay.

Why ask how I feel,
Well, how does it look to you?
I fell hook, line and sinker,
Lost my captain and my crew.

I'm standing on the landing,
There's no one there but me,
That's where you'll find me,
Looking out on the deep blue sea.

There's a song on the lips of everybody,
There's a smile all around the room,
There's conversation overflowing,
But I sit here with the blues.

This hotel bar has lost all its people,
The piano man has caught the last bus home,
The old bartender just collapsed in the corner,
Why I'm still here, I just don't know,
I don't know.

I'm a million miles away,
A million miles away,
I'm sailing like a driftwood on a windy bay,
On a windy bay.

I'm a million miles away,
A million miles away,
I'm sailing like a driftwood on a windy bay,
Send me away...

 
Τη 10:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

κολοκυθι ολα καλα αλλα αυτες τις εικονες μπορουσες να τις βελτιωσεις.
τοσες επισκεψεις εχεις δηλαδη ημαρτον, απευθυνσου σε καποιον επαγγελματια να επιμεληθει
for god's sake

 
Τη 10:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

ασε που μοιαζει με αριστειδη

 
Τη 11:00 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

καλα ο αλλος ο κατωπλαγιας σχολιαζει στο παλιο κειμενο.
αν μιλαμε για γροθους δηλαδη..

 
Τη 11:04 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

οκ καταθεσα 40 euro στην τραπεζα hsbc:
-κολοκυθι εχω προβλημα τις τελευταιες μέρες οι μαμα μου με αναγκαζουν να κανω νηστεία αλλά εγώ δεν αντέχω χωρις μπριζολα και μπιφτεκι γεμιστο. τι να κανω?

 
Τη 11:04 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

ναι ...
σχολίαζα το παλιό

είμαι είνας παλι(ο)άνθρωπος

 
Τη 11:05 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

πάντως το παλιό κείμενο προσφέροταν για άσχετα σχόλια

 
Τη 11:05 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

αλλα 40 ευρω στην Alpha τραπεζα:
κολοκυθι έχουμε στο μπαλγκονι ένα αρνακι που το λένε πετρο και φοβαμαι οτι οι μαμα μου θα μου το σφαξουνε για το πασχα.
πως μπορω να το φυγαδευσω?

 
Τη 11:06 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

ποσο το αγαπας το ημερολόγιο σου?
τι διαστροφή είναι αυτή?

 
Τη 11:07 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
Τη 11:08 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

φάητ...φυγάδευσε το προς τον δικο σου φουρνο...

 
Τη 11:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Ας πούμε είχα δηλώσει ότι δε πρόκειται να δω τον Λεωνίδα και τους τριακόσιους του που να με πηγαίνανε σηκωτή και να μου κερνάγανε και γρανίτα φράουλα. Και τελικά όχι μόνο το είδα αλλά πλήρωσα και ένα ευρώ παραπάνω για την σούπερ ντούπερ αίθουσα."

τουλάχιστον γρανίτα έφαγες?

 
Τη 11:11 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"του πάει του Σάκη μας ο ρόλος γιατί μια έμφυτη αγριάδα κάτω από το δερμάτινο την έχει"

Αχ καλεεεε...ανατριχιασα....

 
Τη 11:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Πάντως τη τελευταία φορά που αυτοαναιρέθηκα έτσι ήταν στο δημοτικό που στα διαλύματα τρώγαμε αυτές τις μερεντούλες που ήταν σε κάτι κουτάκια σε σχήμα καρδιάς και επειδή η μαμά μου δε με άφηνε να τρώω σοκολάτες παρά μόνο μία κουκουρούκου"

έτσι εξηγείται γιατί είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ "ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ!"

 
Τη 11:14 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Βέβαια εδώ δεν υπάρχει αυτοαναίνερη..."

τί ειναι η "αυτοαναίνερη"????

 
Τη 11:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Τώρα που είπα γλυκά θυμήθηκα αυτή τη κτηνωδία που συνέβη πριν λίγες μέρες στο σπίτι μου όταν μαζευτήκαμε πέντε κουρίτσια και είχαμε μπροστά μας μία τυραμισού και δύο τούρτες."

5 κορίτσια ε??...χμμμμ......

οταν το ξανακάνετε φωνάξτε και μένα γιατί μου αρέσει το τιραμισου!
(χοχοχοχοχ)

 
Τη 11:18 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"και τα χέρια μου είχαν αρχίσει να τρέμουμε από το ζάχαρο "

εσείς και τα χέρια σας τρέμετε πάντα μαζί??

 
Τη 11:18 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα γύρισα από τη δουλειά χωρίς αυτοκίνητο. "
δεν σε χάλασε ε?

 
Τη 11:19 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Μπήκα στο μετρό το οποίο σιχαίνομαι. "

χοχοχοχ...δεν σε χάλασε??

 
Τη 11:19 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

downill αφιερωμενο

nothing compares
nothing compares to you!!!
(στο να τα κανεις ολα κολαση)

 
Τη 11:20 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Το σιχαίνομαι όμως"

(νεκρός απο τα γέλια....)

 
Τη 11:20 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Ασφυκτιώ εκεί μέσα για να μη πω ότι είμαι και στα όρια του πανικού."

Πάμε μία βόλτα με το μετρό μετά την δουλειά?

 
Τη 11:21 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"δε βγάζω τα γυαλιά ηλίου , ρίχνω και το μαλλί όλο μπροστά και παρατηρώ τον κόσμο ακούγοντας μουσική. "

Α! Αυτή είσαι??? Την επόμενη φορά θα σου μιλήσω!

 
Τη 11:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Βγήκα στο πανεπιστήμιο και ανάσανα."

γουστάρεις καυσαέριο μωρή μαζόχα ε??

 
Τη 11:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Έκατσα ένα μισάωρο έξω από τη βιβλιοθήκη και έφαγα και το κουλούρι μου, "

τυχερή είσαι που δεν σου έκατσε κανενα ιπτάμενο απόβλητο στο κεφάλι

 
Τη 11:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"τάισα και τα περιστεράκια ,"

ναι, τάισέ τα εσύ να έρχονται αυτά να μας χέζουν!!

 
Τη 11:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"με χτύπαγε και ο αέρας"

αν θές ξύλο, προσφέρομαι...

 
Τη 11:34 π.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Αυτός ο Αποστόλης γαμώτο... καλύτερα να μασάει παρά να μιλάει είναι...

 
Τη 11:34 π.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Ωραίος γκόμενος, δεν λεω.... αλλά μπορώ να τον έχω σε βαλσαμωμένο?? είναι και λίγο αταλάντου και έχοντας φίλο τον μπιλζουκ που είναι ηθοποιάρα καταλαβαίνεις ότι δεν έχω μεγάλη ανοχή.....

 
Τη 11:35 π.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

(φαιτ μπακ καλά τα παω με τα σχόλια???? να βάλω κι άλλα?????)

 
Τη 11:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

ε κοιτα οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα
that's the spirit satya, go on

 
Τη 11:41 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"ήρθε μία γύφτισσα να μου πει τη μοίρα μου και με διάφορα τεχνάσματα και κόλπα του στιλ βάλε ένα χαρτονόμισμα και αυτό θα κάνει φτερά αλλά Ντέιβιντ Κόπερφιλντ , έχασα το ζώων 20 ευρώ."

Θύμα...

Λοιπ'ον...

βάλε σήμερα μέχρι τις 14:00 στον λογαριασμό μου 150 ευρώ, και κάτι καλό θα σου συμβεί σε 15 ημέρες...

αλλιώς θα έχει κακοτυχία για 52,3 χρόνια

 
Τη 11:42 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Το θέμα μου είναι ότι είμαι πολυτάλαντο πλάσμ"

εννοείται! Φάνηκε και στο "Εμμανουέλα 7-Τα ζαρζαβατικά δεν είναι μόνο για...μαγείρεμα"

 
Τη 11:43 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"αλλά πέραν του ότι δείχνω ξεκάθαρα ότι βαριέμαι να ακούω , συν το ότι οι συμβουλές μου είναι καταστροφικές, συν το ότι άμα με εκνευρίσουν αυτά που ακούω γίνομαι χειρότερη και από τον Λεονίντας"

σύν του ότι είσαι γκαντέμω!

 
Τη 11:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Και τώρα που είπα γκόμενος θυμήθηκα αυτόν..."

...τον downhill

 
Τη 11:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Και επειδή έχω και ένα ίματζ να υποστηρίξω δίνω την κατάρα μου..."

...ΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ!! ΠΙΑΝΟΥΝ!!

 
Τη 11:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

"Νομίζω ότι αυτό το κείμενο έχει κάνει κοιλιά"

ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΕΝΤΣ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΙΛΙΑ...

ΑΝΤΕ ΓΡΑΨΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ!!

 
Τη 11:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΕΧΤΗΚΑΤΕ...

ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣΜΕΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ COMMENTS...

ΟΒΕΡ.

 
Τη 11:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣΜΕΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ COMMENTS...

ας πιουμε σ'αυτο

 
Τη 12:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Eμένα μου αρέσει ο Αποστόλης. Είναι ωραίο γκομενάκι, σε αντίθεση με τον Μπιλλζουκ που είναι γέρος και κοιλαράς.

 
Τη 12:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Είσαι πεζή και σεξομανής.

 
Τη 12:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Είμαι ερωτευμένη.

Θέλω τον κατωπλαγιά και τον φάιτ μπακ επηγόντως. Κάντε κάτι.

Ραντεβού στις 7 και 47 και 39 δευτερόλεπτα στο Σύνταγμα κάτω από το πάλαι ποτέ δέντρο του Αβραμόπουλου.

Να είσται και οι δύο εκεί και να φοράτε κόκκινες γραβάτες και γαρδένιες στο αυτί. ( κλισέ φαντασίωση)

 
Τη 1:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Misirlou Oubliez είπε...

Ξαδερφουλα ολα ωραια και καλα, και ταιριαζουμε αλλα θα εχουμε προβλημα γιατι εχουμε το ιδιο γουστο στους αντρες. Κατω τα χερια σου γιατι θα τσοπαλιαστουμε

Υ.Γ. Το προβλημα με το γαλα σου με προβληματιζει ακομα.

 
Τη 1:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Misirlou Oubliez είπε...

...Ισως αν ζεστανεις φυστικοβουτυρο απο κασιους Μαδαγασκαρης σε μπεν μαρι να λιωσει;

 
Τη 1:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Τι είναι τα κάσιους ρε ξαδέρφη. Στο χωριό μου μόνο με χυλοπίτες τη βγάζαμε. Σε μπεν μαρι λιώνω τη χαλαουα. Εσυ πιο τροπο αποτριχωσης χρησημοποιεις?


ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ. ΘΑ ΣΦΑΧΤΟΥΜΕ. ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΜΠΟΥΝΙΔΙΑ ΣΤΗ ΚΥΨΕΛΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΑΡΜΠΑΚΣ. ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΟΠΛΗ.

 
Τη 1:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Θέλω κι εγώ γκομενακια!

 
Τη 1:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Ααααα θα θυμώσω σήμερααααα!!! Τον φάιτ μπακ κάν'τον ό,τι θες, είναι κουραφέξαλο, δε με νοιάζει. Αλλά ο κατωπλαγιάς είναι δικός μου!!!! Τον έχω κατοχυρώσει εδώ και καιρό!!!! Πάρε τον καμπαμαρού στη θέση του!!!

 
Τη 2:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Επειδή τον φαιτ μπακ τον εχω διπλο να σου δωσω έναν φαιτ μπακ και μισο καμπαμαρου να μου δωσεις τον κατωπλαγια?

 
Τη 2:02 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

σε λιγο ξεκιναει η δημοπρασια για το e-gomenaki fight back στην αιθουσα 13...επαναλαμβανω...στην αίθουσα 13...οι ενδιαφερομενες να περασουν εκει

στις 15:14 ξεκινάει η δημοπρασία για το e-gomenaki downhill στην πλατεια Βικτωρίας ...επαναλαμβανω...στην Πλατεία Βικτωρίας ...οι ενδιαφερομενες να περασουν εκει

στις 18:00 ξεκιναει η δημοπρασια για το συνδιασμο e-gomenakiwn fight back-downhill στον εκθεσιακο χώρο του Συντάγματος...οι ενδιαφερομενες να περασουν εκει

όσεες έχουν τσεκάρει στην αίτησή τους την επιλογή "Άλλα e- gomenakia" να μεταβούν το συντομότερο στον πειραιά, προβλήτα 15, και να επιβιβαστούν στο καράβι με προορισμό την Μύκονο

Ευχαριστώ

 
Τη 2:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Για κώτσους ψάχνεις???? Δεν τον δίνω τον κατωπλαγιά έτσι εύκολα!! Κάνει καλό e-sex!!!

 
Τη 2:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

χα του πεταματου με εχετε εμενα ε?
να δειτε τι τιμη θα πιασω στη δημοπρασια

 
Τη 3:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Misirlou Oubliez είπε...

Κοιτα η αληθεια ειναι οτι ο fight back επειδη ειναι διπλος (Σε μεγεθος) θα μας βολεψει και τις δυο και θα περισσεψει και λιγος για την αλλη την ξαδερφη μας την μικρη που δεν εχει γνωρισει ακομα τον ερωτα.
Οποτε παω πασο.
Για νταουνχιλ δεν καιγομαι και πολυ.

 
Τη 5:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

KORITSIA EMENA POIA ME THELEI?

 
Τη 5:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

KOLOKUTHI thelw na sou pw vasika

 
Τη 5:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

pws se goustarw!

 
Τη 5:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

etsi starata sto lew, eilikrina omws

 
Τη 5:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

de mou les

 
Τη 5:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

eisai na sunantithoume gia ena poto stou lamogia kai meta

 
Τη 5:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

na "akonisoume ta spathia"

 
Τη 5:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

na " antalaskoume asteraki"

 
Τη 5:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

na " kanoume to petagma tou pelargou"

 
Τη 5:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

na " kanw ton larouso"

 
Τη 5:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

katalavaineis twra ...eeee???

 
Τη 5:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Καλά βρε καμπαμαρού εντάξει, να τα κάνουμε όλα αυτά αλλά το άλλο που λες που θα κανεις το λαρουσο πως το κανεις?

Για λέγε γιατί είσαι σε καλό δρόμο και αν συνεχίσεις έτσι θα αφήσω και τον κατωπλαγιά και τον φαιτ για να σε ακολουθησω στο βουρκο της ακολασιας.

 
Τη 6:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

«εκεί που είχα βουλιάξει στο καναπέ και τα χέρια μου είχαν αρχίσει να τρέμουμε από το ζάχαρο που είχε φτάσει 300 (οου οου μάι λάκι νάμπερ), έβλεπα σαν οπτασία τον Πάνο Σόμπολο με τη χαρακτηριστική πάντα φωνή του»

αχαχαχαχαχαχα μα τι όργιο που είσαι, γελάω σαν τον βλάκα στο γραφείο. καλό πάσχα και μακριά από τις αποτριχωμένες γάμπες, γιατί άμα μετά ο γκόμενος σου παίρνει το καλσόν να δω εσύ που θα βρεις να πεις τον πόνο σου

 
Τη 6:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

κολοκυθι ο πολεμος σου δεν επιασε
πλησιαζω τα 1800 κομεντς

 
Τη 6:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

ελπιζω απο αυριο να μη με ξαναβρισεις

να ειναι της μερας

πληγωνομαι ευκολα ξερεις

 
Τη 6:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

larouso ksexnato akuro! an kai kalos karateka psiloflwrakos kai poli 80ila re paidi mou. Loipon epeidi eimai polu malamw kai ta lew eksw apo ta dontia. Theleis na pame spiti mou na kanoume etsi pws to lene re paidi mou avisaleo kai teleiwmeno erwta san ta zwa kai meta otan tha nomizeis oti exeis mpleksei me brutal tupo pou sto mualo tou exei mono to sex na se aifnidiasw me mia sokolatenia ekpliksi kai ena katakokkino triantafullo pou oso klise kai na akougetai san kinisi oles ma oles tis gunaikes tis entupwsiazei!
(twra pou einai to stoixeio tis ekpliksis de kserw)

p.s Se efaga katwplagia!!!

 
Τη 7:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

GAMWTO...AYTO TO MESHMERIANO TO SXOLASMA MOY KATASTREFEI THN E-RWTIKH ZWH MOY!!

GAMW TO E-KERATO MOY!!

 
Τη 11:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

downhill αστο αγορι μου
τα ε γκομενακια εχουν πεσει ολα στα ποδια του νιντζα μποι σωσια του πυροβολακη και του κιανου ριβς

ναι για τον kabamaru μιλω

 
Τη 12:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Επειδή έχω να απαντήσω στο πολυπληθές κοινό ρίχνω μία παρένθεση:

#fevis- δε ξέρω τι λες, εγώ πάντως το προτιμώ βραστό με ρύζι, αρακά και καλαμπόκι. Άλλο πράμα σου λέω.
#άγνωστη- δράμα αυτοί που σου πιάνουν κουβέντα σε κάτι τέτοια. Μιλάμε φρικάρω.
Καλό πάσχα άγνωστη, με πολλά βήματα σα και αυτά της φωτογραφίας σου.
#τανίλα- εσένα δε μπορώ να σε αναλάβω. Είσαι δύσκολη περίπτωση.
#θαλασσοβαρεμένη- ε καλά τώρα εσένα τι να σου πω? Είναι δυνατόν να μη ξέρεις τον Αποστόλη? Δε μπορώ να συνεχίσω, με έχεις εκνευρίσει.
#ινσόμνια- καταρχάς να μη παίρνουμε θάρητα και κατά δεύτερον η κουκουρούκου είναι ολ ταιμ μαστ. Καλό πασχά!
#καμπαμαρού- πρόσεχε τι λες! θα έρθει καταιγίδα!
#ξανθιά- τρις λέξεις θα σου πω. ΕΝΤΙ ΜΕΡΦΙ ΓΥΜΝΟΣ.
#αυρα- ευτυχώς και αυτή κάνει το ίδιο με μένα. Φιλιά!
#κώστα- σε ευχαριστώ. Καλή ανάσταση!
#πασατέμπο- ελευθερία ή θάνατος. Σπάστε τα δεσμά. ( γλουρπ)
#αργυρένια- η στιγμή που θα βρεθούμε από κοντά πλησιάζει. Τι? Περνάει ο καιρός?
#τανίλα- τον πούλο.
#ρέντον- άντε βρε κοπελιά και τόσο καιρό είχα πάθει σύνδρομο στέρησης! Μπαστακόσου και γράφε στο έρημων το μπλόγκιον.

 
Τη 12:25 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Μισιρλού άμα περισέψει λέω να κρατήσουμε λίγο για τις δύσκολες ώρες, μη πάει χαμένο.

 
Τη 12:28 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

kabamaru otan kanoyme ayto to sex to avisaleo thelw na moy milas kai greeklish. poli me fiaxnei o tropos grafis soy re sy.

 
Τη 12:31 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

κατωπλαγια άστον να λέει ,είσαι σταθερά στη κορυφή των περηζήτητων e-γκομενων.

υγ: με αυτό το είχα λιώσει στο γέλιο, την ευχη μου να χεις.

("και τα χέρια μου είχαν αρχίσει να τρέμουμε από το ζάχαρο "

εσείς και τα χέρια σας τρέμετε πάντα μαζί??)

 
Τη 12:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

φαιτ δε θα σου ξαναμιλήσω ασχημα. απο αυριο θα είμαι καλή και γλυκομίλητη. δε μπορω να αντισταθώ άλλο σε αυτόν τον κεραυνοβόλο έρωτα.

 
Τη 3:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lost είπε...

Διάβασα 87 σχόλια με περισσή υπομονή. Από που παραλαμβάνω τον Αποστόλη Τότσικα;

 
Τη 9:06 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

IIIiiiiiii!!!!!
Κατσ' κατ΄ρεεεεεε!!!!
Θα σε σουβλίσω!
Ο Αποστόλης είναι δικός ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!

 
Τη 12:04 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

FFS για τα ε-σχόλια δοκιμάστε mIRC, messenger, skype κτλ... Εναλλακτικά αυξήστε την ηλικία των αναγνωστών σας κατά 10 μονάδες μέχρι τις 10/8/2007...

Κάπου εδώ να υπενθυμίσω ότι η πρώτη επίσκεψη είναι πάντα δωρεάν. Αναλαμβάνω επίσης e-διαγνώσεις.


ΥΓ: Το ιατρείο μου θα παραμείνει κλειστό από 6/4/2007 μέχρι 14/4/2007. Επικοινωνήστε με το κολοκύθι για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το πρόγραμμα "Τισούκαν Ω μαναμού"

 
Τη 12:51 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

τι έγινε; γίνατε δημοφιλής και εσείς στη βλογόσφαιρα γλυκό κολοκυθάκι; χι χι.

Προσδοκώντας ανάσταση νεκρών σε ασπάζομαι :))))

 
Τη 12:59 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΓΕΛΑΩ .. ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΝΕΜΑ !!
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΣΚΑΣΩ ....
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ?

 
Τη 1:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

lost και τανιλα, κατω τα χερια σας. εχθες ο αποστολης ηταν σπιτι μου και του ελουζα τα μαλλια.

ψυχιατρε ρεμαλι που θα είσαι τοσο καιρό?ολα τα κερδη θα τα παιρνω εγω. την εβαψες.

σεξπυρ- παντα ημουνα δημοφιλης. ειμαι μια σταρ, μια θεα, μια οπτασια. παραπεταμενε και πτωχε μπλογκερ.

ξανθια- να χτυπησεις το χερι σου στο γραφείο που είσαι και να πιασεις το γκομενακι που εχεις εκει με το γνωστο του υφος της αγελαδας και να του αλλαξεις τα πρεκια. ( η συμβουλη κοστιζει 60 ευρω)

 
Τη 5:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger holidays in the sun είπε...

τελειο ποστ.μου τραβηξε την προσοχη το υστερογραφο 3.το υπολοιπο δεν το διαβασα.μπραβο συνεχισε να γραφεις ετσι!

 
Τη 8:06 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

στο Mixtape.gr πάντως το θεατρικό American Buffalo το ψιλοθάβουν, γυμνό ή όχι :p

 
Τη 4:59 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

το "άχ, αυτό το στόμα μου" το ξέρεις;

(έχεις σκίουρο;;;)

 
Τη 2:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger mithradir είπε...

Ήρθα κατόπιν σχολίου σου στης Κωλόγριας. Κ΄δεν το μετάνιωσα καθόλου μα καθόλου!
Θα σου ξανάρθω όπως και δήποτε, και μάλλον τα σχόλια μου θα κάνουν κοιλιά όχι τα τα post σου!!!!!

 
Τη 1:02 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

I was a catechumen repelled by your anti-Semitic service, especially on
Good Thursday (beatitudes 4th tone, 13th antefone 2nd plagal 6th tone, 11th
antefone 2nd plagal 6th tone; also Tuesday 3rd ode 2nd tone tropare). Don't
you know how these passages fired up the Black Hundreds to go out and kill
Jews for their Judas fires? Some of you say they were added during the Middle
Ages and should be removed. What are you waiting for? Jews and Protestants
don't eat anything when they fast, but you eat seafood that is not Kosher,
deliberately out of anti-Semitism. You refuse to use matzabread in the
communion host because of your anti-Semitism. Your service book was written
by Chrysustolm, a communist Syrian terrorist who sought to consumate the
crimes his Seleucid forefathers were prevented from committing on Channukah,
and who wrote "Questioning is the subversion of faith" (Homily I on I Timothy
I). How do you masquerade to parade for religious freedom? If you want
Greeks to be a free people again, you should abandon your islamosoviet
religions and join the West. How do you expect Americans to elect Greeks who
attend such services to higher office?
George Kender Comney (Comnenus?) GComney@yahoo.com

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!