Δευτέρα, Μαΐου 28, 2007

Ολοι

Σήμερα μπορώ να κάνω τα πάντα για εσένα. Μόνο για σήμερα. Ας πούμε μπορώ να κάτσω να τυλίξω τις καραμέλες όλες μία μία. Με αστραφτερά σελοφάν σε χρυσό και κόκκινο. Και στα πλάγια θα τις δέσω με σχοινάκια κομμένα σε μικρά κομμάτια που θα έχω βάψει κίτρινα. Σήμερα σου λέω είναι διαφορετικά. Ο πόνος στο πόδι με έχει αφήσει για λίγο. Εντάξει, όχι πολύ αλλά το έχω δέσει και μπορώ σιγά σιγά να το πατάω. Είναι από τις μέρες που ανοίγω το παράθυρο και αφήνω τον αέρα να έρχεται καταπάνω μου. Μου αρέσει πολύ. Ειδικά όταν ο αέρας με τσούζει στα μάτια. Εσύ όμως με αφήνεις απ έξω. Χωρίς λόγο. Κλειδώνεσαι και περιμένεις χωρίς να παίζεις με τις καραμέλες μου. Πατάω το κουμπί περνώντας δεξιά και αριστερά και καμιά φορά ακουμπάω στα ηλεκτροφόρα καλώδια αλλά ακόμα δε καίγομαι. Σα να ακουμπάς στο τοίχο νιώθοντας το κρύο περιμένοντας σώματα νερού να στο ζεστάνουμε. Το κίτρινο έξω πρασινίζει , εγώ το κοιτάω. Κόβω λίγο από το πράσινο και το κρατάω μέσα μου. Εγώ να δεις θα τα καταφέρω να το κάνω κόκκινο. Αντέχω ακόμα, θα το κάνω και μέχρι τότε θα δροσίζομαι από αυτό. Εσύ δε το βλέπεις, το κόκκινο ξέρεις δε πρέπει να το περιμένεις, πρέπει να το κυνηγήσεις. Γι αυτό σου λέω να ζήσεις το πράσινο. Άνοιξε επιτέλους τα μάτια σου.

*Όπου εσύ- εγώ.
*Όπου εγώ- εμείς.
*Όπου εσύ και εγώ – αυτοί και εμείς.

21 σχόλια:

Τη 4:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Όπου τα πάντα, τίποτα.
Και σίγουρα μέσα στο τίποτα τα πάντα.

Μια καραμέλα διάφανη να μου πετάξεις να τη βάζω μπρος στο φως να χοροπηδούν πάνω της λωρίδες χρώματα.

Να πάρει ο κεθένας αυτό που του ταιριάζει, να γίνει το εγώ, εμείς.


Κολοκυθάκι μου, γλυκοφιλιά.

 
Τη 1:13 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

μας αρεσε

 
Τη 11:08 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Ν'ανοίξεις πόρτα και να μπεις
και να'σαι πυρκαγιά
και να μου λύσεις τα δεσμά
του χθες, που με πονάνε

Βρες το κλειδί
ν'ανοίξεις την καρδιά μου
μα μην τρομάξεις, μάτια μου
και φύγεις μακρυά μου

 
Τη 11:25 π.μ. , Ο χρήστης Blogger sorry_girl είπε...

Είναι που τα υγρά είναι καλοί αγωγοί και μάλλον γι αυτό αποφεύγεται η ηλεκτροπληξία.
Τώρα το κάψιμο θαρρώ πως αφήνει κάτι σημαδάκια.

 
Τη 12:33 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Να κάθεσαι και να χαζεύεις, μπορούσες!
Να διαμαρτύρεσαι έστω και λίγο για το ποδαράκι σου, μπορούσες!
Να γράψεις post στο blog σου, μπορούσες!
Να προβληματιστείς έτσι προβληματική που είσαι, μπορούσες!
Να σηκώσεις το τηλέφωνό σου να με πάρεις τηλέφωνο και να μου πεις χρόνια πολλά για τα γεννέθλιά μου, δεν μπορούσες???

 
Τη 12:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger lazinio είπε...

opou ola tipota. kai toumpalin.

 
Τη 6:10 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

δύσκολη μέρα στη δουλειά; Όταν γίνει καλά το πόδι να πάμε για κάνα τένις

 
Τη 9:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#κάπταιν- το σχόλια σου απλά δεν σχολιάζονται. Φαντάζομαι. :-)
#fight backsss- μου είπανε να σας πω ότι σας ευχαριστούνε πολύ.
#άγνωστη- :-) ένα, :-) δύο
#σορυ γκερλ- Μάλλον έτσι πρέπει να είναι. Για το πρώτο. Για το δεύτερο δε ξέρω. :-)
#αλεχαντρο- Το να ζητάς από εμένα να θυμηθώ γένέθλια, γιορτές, βαφτήσια και τα λοιπά είναι σα να ζητάς από τη Πέγκη Ζήνα να τραγουδίσει Ντριμ Θέατερ. ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΤΥ???
#λαζάνη- Αυτό το τούμπαλιν πολύ ανησυχητικό ώρες ώρες.
#νεόφιτε- Χα ρε νεόφιτε. Αφού θα σας φάω όλους λάχανο ρε συ. :-P Aκονίστε τις ρακέτες σας και έρχομαι.

 
Τη 11:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Downhill.... είπε...

an paiksw me tis karameles soy ti elpides exw gia live streaming striptease??

 
Τη 4:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Απολλώνια είπε...

Και σήμερα. Ε;

Σμαααααααααααααααααααακ!

:)

 
Τη 4:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Σας αρεσε κι εσάς. Όταν σε πιάνει αυτό το κάθομαι, γράφω, ξεπετάω και αφήνω διαμαντάκια ποσο θέλω να ζουπήξω τα μαγουλάκια σου δε λέγεται...

 
Τη 4:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
Τη 7:27 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

:)

 
Τη 12:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger αμμος είπε...

Τις τελευταίες ημέρες γίνεται μια κινητοποίηση στην μπλογκόσφαιρα με θέμα το εθνικό σύστημα υγείας και με αφορμή το θάνατο της μπλόγκερ Αμαλίας Καλυβίνου. Προωθώ το ενημερωτικό κείμενο:

"Σχετικά με την κινητοποίηση της Παρασκευής για την Αμαλία, σας ενημερώνουμε ότι:

α) Την Παρασκευή 1η Ιουνίου, όλοι οι bloggers θα ανεβάσουμε ένα post με τον κοινό τίτλο "Για την Αμαλία".
β) Το τελικό κείμενο που θα αποσταλλεί με e-mail σε υπουργεία, αρμόδιους φορείς, κλπ έχει ήδη αναρτηθεί και όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει και να το δημοσιεύσει (όχι πρίν την Παρασκευή). Επίσης θα βρείτε λίστες με links, μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου.
γ) Έχει ανοίξει ένα προσωρινό blog για την τελική φάση του συντονισμού της όλης προσπάθειας, με τίτλο Για την Αμαλία. Όσοι θέλετε να συνεισφέρετε ώστε να δικαιωθεί κάποτε ο αγώνας της Αμαλίας, μπορείτε να ενημερωθείτε από εκεί για όλες τις λεπτομέρειες της συλλογικής αυτής δράσης. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε contributors και ενημερώστε όσους μπορείτε.

Σας ευχαριστούμε."

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το μπλογκ του Helix Nebulae http://yperoptix.blogspot.com

 
Τη 6:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

πετα μια καραμελα με χρυσο περιτυλιγμα παρακαλω και κοκκινες κορδελες στο πλαι..βαμμενες απο τα χερακια σου..
η πιο νοστιμη θαναι..

 
Τη 3:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Kwlogria είπε...

Ζουζούνι... μάκια σου!!! :)))))))))

 
Τη 3:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#κατωπλαγια- όσες και μια Ρουμάνα Στριπτιζερ να βρει τον πραγματικό έρωτα σε ένα εβδομηντάρη επιχειρηματία.:-P
#απολλώνια- και κάθε μέρα. :-)
#satya- τώρα εσύ κάτι θες να πεις για τα μάγουλα μου αλλά σε συγχωρώ γιατί μου αρέσει να τα τσιμπάνε. φιλί.
#πασσατέμπο-:-)
#αμμό- ευχαριστώ, μακάρι να πάει καλά.
#φεγγάρο-γλύκα σχόλιο!
#κωλόγρια- στάζεις μέλη μαρή, πόσο να αντέξω πια?

 
Τη 11:11 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Γίνε καλά, σε διατάζω!

ΥΓ: έπιασε το μαγικό ή τσάμπα γουρλώνω τα μάτια;

 
Τη 2:21 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

όλα καλάααααααααααααα?

πάρε ένα φιλί χωρίς σαλάκι

 
Τη 5:07 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Σεξ πυρ και αργυρένια,
είμαι καλά περνάω μια χαρά.
Μη ψαρώνεται. :-P

 
Τη 6:52 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Πάλι μου την έφερες :(

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!