Τετάρτη, Μαΐου 16, 2007

Πα-πα

Έχεις κάνει πίσω τελευταία. Σε βλέπω από τα κιάλια μου και νομίζω ότι είσαι συνέχεια στο ίδιο σημείο χωρίς να με πλησιάζεις. Ούτε μπρος, ούτε πίσω. Γιατί? Καμιά φορά αν κοιτάξεις λίγο δίπλα σου θα βρεις ένα μηχανάκι. Ναι! Ένα μηχανάκι από αυτά με τις δύο ρόδες που κάνουνε βρουμ βρουμ και πηγαίνουνε με σαράντα. Έχει ζέστη τώρα το ξέρω είναι δύσκολο να κάθεσαι κάτω από τον ήλιο. Αλλά να, ξέρεις, μπορείς να το πάρεις στο κήπο σου και να κάνεις πέρα δώθε στη σκιά. Νομίζω ότι θα τα πιάσει τα σαράντα εκεί. Αν όχι δε πειράζει. Άστο και πήγαινε με τα πόδια. Θα σου πω ένα μυστικό. Καμιά φορά με τα πόδια πας πιο γρήγορα αλλά μη σου ξεφύγει σε κανέναν. Είναι γλυκό το παπάκι. Το ξέρω. Το έχεις σε μια κουτα και τα κίτρινα πατουσάκια του χτυπάνε στην εφημερίδα όταν περπατάει. Και σου αρέσει να το ταΐζεις και το αγαπάς. Θα πεθάνει το παπάκι το ξέρεις ε? Θα μείνει από βενζίνη. Πριν αυτό γίνει θέλω να το βγάλεις μια φωτογραφία. Μην ανησυχείς, θα σε αφήσω να μου τη δείχνεις. Κοίτα είναι καλοκαίρι, να μπεις στη θάλασσα και να κολυμπήσεις, κρατάει λίγο το καλοκαίρι και είναι όμορφο. Φοβάσαι ? Μη φοβάσαι. Θα σου πω και ένα άλλο μυστικό. Εχθές που κοιμόμουνα άκουγα ένα ροχαλητό και τρόμαξα. Βγήκα έξω και ήταν μια κουκουβάγια που κοιμόταν. Αστείο δεν είναι?


"There is always something other,
something more than this"
(the cure)

13 σχόλια:

Τη 11:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger billzouk είπε...

Τι θελει να πει η ποιητρια;
Λεγε μαρη ποιος ειναι ο γκομενος, να στον φερω εγω σηκωτο, με συνοπτικες διαδικασιες! λολ!

 
Τη 12:33 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ροχαλίζουν οι κουκουβάγιες; μπερδεύτηκα; μάλλον. Το πάω πάλι από την αρχή.

Καλημέρεςςςςςςς.

 
Τη 1:47 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κολοκύθι μου, θες να πεις ότι εσύ βλέπεις τι γίνεται γύρω σου? 2 φορές πέρασα από δίπλα σου, σε κοίταξα, με κοίταξες και δεν πήρες χαμπάρι. Έπρεπε να σε πάρω τηλ. και να σε μπινελικώσω για να με δεις :-P:-P

Φιλάκια!

 
Τη 1:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger BeBe είπε...

Ό,τι κι αν θέλει να πει ο ποιητής, εμένα ο συνδυασμός του παπιού και της θάλασσας μ' άρεσε.
Πάμε για βουτιές!
Καλημερούδια...

 
Τη 2:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#μπιλιζούκαρε- δεν ήθελα να πω αυτό αλλά μια που προσφέρεσαι μπορείς να μου φέρεις τον Τζορτζ Κλούνει και τον ξανθό Τζέιμς Μπόντ?
#σεξπυρ- Ροχαλίζουν αμε!Επιβεβαιωμένο!Πολλές καλημερες!
#αλεχάντρο-εσύ είσαι απαράδεκτος. αφού ξέρεις ότι βρίσκομαι σε άλλη διάσταση και άλλον πλανήτι. επίσης εκείνη την ώρα άκουγα και το fuck you από archive και βρισκόμουνα αλλού. Πλάκα είχε, τι ώρα θα φύγεται σήμερα από δουλειά, να το ξανακάνουμε!
#μπεμπε- και εμένα μου άρεσε. μου θύμισε ένα παπί κουλούρα που είχα για τη θάλασσα. καλημέρα!

 
Τη 3:11 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Βεβαιως, να στους φερω, απλα πρεπει να μου κανεις τα εισητηρια, γιατι εγω ολα μου τα λεφτα οπως ξερεις τα σπρωχνω για το νοσοκομειο στο Κονγκο, ενεκα φιλανθρωπος!

 
Τη 7:02 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Όταν πεθαίνει ένα παπάκι, το τραβάς απαλά προς το κοντινό βενζινάδικο, κοιτώντας τα μάτια του που κοιτούν τα μάτια σου με ευγνωμοσύνη.
Μετά ανασταίνεται. Και σου χαμογελά και είσαι ο βασιλιάς του κόσμου.

κι όμως λες... μακάρι να γινόταν αυτό και με τις αγάπες...

 
Τη 8:09 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα τι θέλει να πει η ποιήτρια αλλά μου άρεσε!

 
Τη 8:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

κι εμενα μου άρεσε και δε θελω και να το παιζω και σπασικλας τυπου dont fear the critics οποτε ας μεινω σ' αυτο

 
Τη 11:07 π.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Είχα κι εγώ ένα παπάκι κάποτε. Και πέθανε. Και κοτοπουλάκι είχα. Και αυτό πέθανε.

"Έχω ένα παπάκι να μου κάνει πα
να μου κάνει πα, πα, πα
Και ένα κουνελάκι που όλο μου κουνάει
που όλο μου κουνάει τ' αφτιά

Και δε μου καίγεται καρφί
αν εσύ περνάς και δε μου ξαναμιλάς.."

 
Τη 11:32 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κολοκυθάκι μου εγω θα έλεγα αν είναι να κανονίσουμε τίποτα, αυτό να έχει να κάνει με μπύρες!!!

 
Τη 12:29 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#μπιλι- it s a deal. Tα εξοδα αποστολής δικά μου.
#δόκτορ- έχω τις αμφιβολίες μου και για το πρώτο που λες και για το δέυτερο. Αλλα όλα θέμα καταλλήλες οπτικής γωνίας θα είναι. :-)
#κονφιουζντ- μπορεί και να μην ήθελα να πω κάτι συγκεκριμένο τελικά. φιλια
#φαιτ μπακ- αν και σου πάει το σπαστικό σε ευχαριστώ μπάκι.
#σατγια- και εγώ ειχα έναν κούνελο αλλά ήταν άγριος και τώρα πρέπει να έγινε στιφάδο. Τέλειο το ασμα, ευχαριστο για πρωί. Σμουτςςς
#αλεχάντρο- έπιασες δουλεια σε εργοστάσιο ζυθοποιείας ( τη σκότωσα τη λέξη). Τζάμπα μπύρες!

 
Τη 7:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Και γλυκόπικρο κι αστείο και ψιθυριστό, σαν τους φόβους μας.

Ω, μα να δεις που το καλοκαίρι κρατάει πολύ!
Τι; Δε στα'πανε;
Ψιτ... έλα κοντά λοιπόν!
Μια ζωή, σα θάλασσα, ίδιο καλοκαίρι.
Με ξημερώματα σωρό, δίχως ροχαλητά!
Της ξαγρύπνιας.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!