Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2007

Ο τρομοκράτης, η βαλίτσα και το σαλαμάκι.

Αυτή η βδομάδα που διανύουμε διαισθάνομαι ότι θα είναι συνταρακτική. Ήδη έχω μπει σε προεκλογικό φίλινγκ. Εδώ και δέκα μέρες κάθε βράδυ που γυρνάω σπίτι παίζω πεντόβολά. Έχω βάλει βελάκια και ανάλογα με το που θα πέσουν οι μπίλιες θα ψηφίσω. Από σήμερα όμως λέω να το αλλάξω. Σκέφτομαι να οργανώσω βραδιά μουσικές καρέκλες. Θα καλέσω φίλους μου και θα μοιράσω χειροποίητα καπελάκια με ονομασίες κομμάτων. Αυτός που θα νικήσει , θα είναι και ο τυχερός που θα πάρει τη ψήφο μου. Για ακόμα περισσότερο εφέ σκέφτομαι να πάρω και το καπελάκι μαζί μου στο εκλογικό κέντρο.
…….

Ψέμα τρελό.
ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ.
( μου έχουν τάξει ένα τρελό ρουσφέτι σε περίπτωση που κάνω 2 παιδιά ότι θα πάρω το επίδομα πολυτέκνων και ότι αν είναι αγόρια θα υπηρετήσουνε στην Εθνική Άμυνα)

(Πάλι εσύ?)
Εχθές το βράδυ ονειρεύτηκα τον βομβιστή πάλι. Ηρθε και μου πήρε τα παπούτσια μου μέσα από τα χέρια. Αυτά που έχω με τη διπλή αερόσολα. Αυτά με τα ελαστικά κορδόνια.
- Αυτά είναι γι’ αυτούς που τρέχουν, δεν είναι για σένα.
- Μα τρέχω και εγώ.
- Εσύ τρέχεις έχοντας ένα αυτοκίνητο της ασφάλειας να σε παρακολουθεί, δε τρέχεις ελεύθερη.

Τέλος πρώτης πράξης, άνοιγμα μπουκαλιού, κατάπτωση νερού, αλλαγή πλευρού, τρελός ύπνος.
( Να θυμηθώ να πω στον σκηνοθέτη των ονείρων μου άλλη φορά να βλέπω μόνο τον Τζακ του λοστ)

Κάτι πήρε το αυτί μου ότι κάηκε η Πελοπόννησος. Πολύ στενοχωρήθηκα. Πιο πολύ όμως στενοχωρήθηκα που δε πήγα στη διαδήλωση. Αυτή με τα μαύρα. Αλλά το μαύρο μου το παντελόνι ήταν στα άπλυτα και δεν ήθελα να είμαι άουτ οφ φάσιον ρε παιδιά.

Για να απαλαγώ από τις τύψεις μου έχω στείλει 25 γραπτά μηνύματα και θα στείλω και άλλα τόσα ,αλλά σκέφτομαι ότι θα μου έρθει ο λογαριασμός πολύ υψηλός και μετά θα πρέπει να κόψω τους καφέδες για να τον πληρώσω και να μη πάρω και ένα τζιν που είδα πολύ ωραίο, οπότε κομμένα τα μηνύματα.
( Να τώρα δες ρε πούστη μου, αν είχα πάει στη διαδήλωση θα είχα ησυχάσει και δε θα ήταν ανάγκη να κάνω όλα αυτά)

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΕΣΤ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ :
Έχουμε ένα προφιτερόλ με σαντιγί, φρέσκο ψωμάκι, γλυκόπικρη σοκολάτα και κομματάκια σοκολάτας. Δίπλα ακριβώς έχεις ένα κομμάτι ( ένα μόνο) γλυκό κυδώνι. Έστω ότι είσαι διαβητικός και ο χώρος στον οποίο βρίσκεται παρακολουθείτε από κλειστό κύκλωμα από τον γιατρό σου. Τι θα φας? Πόσο θα φας? Και τι θα πεις μόλις βγεις έξω?


ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΠΑΕΙ Η ΒΑΛΙΤΣΑ:
Βαλίτσα= βολικός αποχετευτικός χώρος μέσα στον οποίο μπορούμε να βάλουμε διάφορα πράγματα και να τα μεταφέρουμε. Κυκλοφορούν σε διάφορα μεγέθη και σχήματα για να εξυπηρετούν όλες τις ανάγκες. Η βαλίτσα πάει πολύ μακριά αν και εφόσον ο κάτοχος της έχει δύναμη στα πόδια και θέληση για μεγάλα ταξίδια. Αν όχι η βαλίτσα μένει στο συρτάρι και ο κάτοχος με το όνειρο του ταξιδιού.
(Ηθικό δίδαγμα: Αν έχεις τα κότσια μπορείς να τη κάνεις. )

Οι γονείς μου όταν ήμουνα μικρή μου έλεγαν ότι ψηφίζουν άκυρο. Μετά από χρόνια συνειδητοποιώ πως ότι και να ψηφίσω άκυρο θα ναι. Μπορεί όμως και όχι.

(Ο τρομοκράτης στο όνειρο μου πριν δεκαπέντε χρόνια)
- Χέι τρομοκράτη, γιατί εσύ δε βάζεις φωτιές και δε σκοτώνεις κόσμο όπως οι άλλοι τρομοκράτες?
- Γιατί εγώ είμαι καλός τρομοκράτης.
- Και τι σημαίνει καλός τρομοκράτης?
- Καλός τρομοκράτης είναι αυτός που αντέχει τον τρόμο και προσπαθεί να τον αλλάξει.
- Δε κατάλαβα τίποτα.
- Μπορεί να καταλάβεις κάποτε.



(Σχεδόν άδικο)

Into the empty storm, into the formless loss of hope,
Where we can forget the game
And I still believe in nothing
Will we ever see the cure for our sorrow?
(nevermore)


* όπου σαλάμι, το κλασικό μπανάλ αστείο με το σαλάμι και το ψηφοδέλτιο.

17 σχόλια:

Τη 10:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lex_Luthor06 είπε...

Προφανώς πρόκειται για την επήρεια σαλμονέλας από βρώση χαλασμένου σαλαμακίου

 
Τη 10:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger fevis είπε...

Τι πίνεις είπαμε? Να το κόψεις, σε χαλάει... :-)

 
Τη 11:18 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Κατ'αρχήν, δε βλεπω πουθενα στο κειμενο αλλαντικά. Είσαι ψεύτρα και με πλήγωσες.
Κατά τέλος, ΜΟΝΟ ένα μαύρο παντελόνι έχει τσίπισσα φιλάργυρη τσιγκούνα και δε το πλένεις κιόλα, βρωμιάρα;

 
Τη 1:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger billzouk είπε...

Εγω θα το τσακιζα το προφιτερολ και θα εγραφα τον γιατρο.
Εχεις γουστο τελικα (Τζακ) Επρεπε να το χω καταλαβει απο την περιπτωση "Τανιλα"

 
Τη 5:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

δε ξερω
εισαι αρρωστη προφανως

 
Τη 10:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Dark_Maiden είπε...

Ωραία όνειρα βλέπεις ;)

 
Τη 11:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Δε ξέρω αν φταίει το γεγονός που είμαι πόντια, αλλα ειλικρινά δε κατάλαβα τίποτα :p

 
Τη 12:07 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#λεξλουθορ- χα, καλό το ινσάιντ τζόουκ αλλά εδώ μάλλον πρόκειται περι αυγού.
#fevis- γάλα, πολύ γαλά.
#τανιλα- ενα , πλύνε βγάλε. Μου έχει τρυπήσει και στο καβάλο αλλά δε μπορώ να το αποχωριστώ.
#φαιτ- παίζει προβλημα? ε? ε?
#νταρκ μειντεν- μάλλον αναφέρεσαι στον Τζακ. :-)
#αγωστη- ωχ ρε συ, πόντια είσαι?Δε το ξέρα. Κάτι πρέπει να κάνεις γι αυτό. :-P

 
Τη 12:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

Μπιλιζούκα δε σε ξέχασα , απλά χτύπαγα ένα προφιτερόλ και αφοσιώθηκα.

 
Τη 3:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

γλυκοπικρη σοκολατα..μμιαμμμμ!!
γλυκο κολοκυθι βγαινει;;

 
Τη 4:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Αυτο το "Χέι τρομοκράτη" μου θύμισε το παλαι ποτε ασμα της πολιτικοποιημένης και κομματικοποιημένης πλέον Βικυς με τον άντρα τον βαρώνο "Χέι καζανοβαααα δεν είμαστε πι-α στην εποχή την παλι-α"... Α πολύ με χαροποίησες, μπραβο, παω να παρω τη βούρτσα και να το τραγουδήσω στον καθρεφτη, να μη ξεχασω να βάλω και άσπρο μολύβι μεσα στα ματι και τίγκα μάσκαρα....

 
Τη 5:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

που εχεις μπλεει κοριτσι μου;
κομένη η παρέα με την μεταλαγμένη κοντη......

 
Τη 7:27 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

θα ψάξω το βράδυ να σε βρω να σου σκάσω ένα σαλαμάκι... κι ας πονέσεις

 
Τη 1:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ρουφιανος είπε...

οποιος δεν προσέχει μπλέκει. Ας προσεχες και εσύ.

 
Τη 11:05 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!! Εννοείται πως όλες τις σοκολάτες κλπ κλπ και το γλυκό κυδώνι μαζί!! Απορώ γιατί το ρωτάς ;) .

Υ.Γ. Ο Michael του Prison Break είναι ελάχιστα πιο ωραίος lol

 
Τη 4:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#φεγγάρω- βγαίνει, αλλά είναι απαίσιο ρε συ. Δεν είναι?
#σατγια- Αχ πολύ μου αρέσει αυτό το τραγούδι. Τραγουδιέται μόνο με φλαμανδέζικη προφορά.Θελω να οργανώσεις ανάλογο σόου.
#χιπάκι- ξερεις τι ειναι να εχεις τη κοντη καθε μέρα στο τσιριδοκούτι?Χιπασμένο ξιπακι.
#νεόφιτε- πέρασε το βράδυ και ούτε σαλαμάκι είδα , ούτε τυρί του τοστ.
#ρουφιάνε- δε σε ξέρω, δεν απαντώ.
#λαχανάκι-ποιος είναι αυτος?Υπάρχει πιο ωραίος από τον Τζακ?Δε νομίζω ρε συ. :-))))

 
Τη 10:30 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Άσε κολοκυθάκι.... και γω Τζακ ψήφιζα μέχρι που είδα prison break και έχω αρχίσει να αλλάζω :(

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!