Δευτέρα, Αυγούστου 06, 2007

ΤΖΑΤΖΙΚΟΛΟΚΥΘΟΤΟΥΡΤΑ

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ:

(αρχές Αυγούστου 2006)

Ανώνυμος: τι είναι αυτή η σελίδα που κάθεσαι και γράφεις?
Διάσημος και καταξιωμένος μπλόγκερ: Είναι το μπλογκ μου. Είναι κάτι σα προσωπικό ημερολόγιο. Κάθεσαι και γράφεις ότι θέλεις.
Ανώνυμος: Α ωραίο. Ζήλεψα. Θα κάνω και εγώ.
Διάσημος και καταξιωμένος μπλόγκερ: να κάνεις. Να κάνεις.
Ανώνυμος: τι όνομα να βάλω δε μου έρχεται τίποτα.
Διάσημος και καταξιωμένος μπλόγκερ: βάλε ότι σου έρθει μωρέ και όταν γυρίσεις από διακοπές το αλλάξεις.
Ανώνυμος. Έβαλα κολοκυθάκια γεμιστά, που έφαγα το μεσημέρι! Χα. Άστο τώρα και θα το αλλάξω.


ΠΡΩΤΟ ΠΟΣΤ- ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ:

Μπλιαχ λέμε



Εντάξει τα κολοκύθια μου αρέσουνε. Και βραστά μου αρέσουνε και τηγανιτά με τζατζίκι μου αρέσουνε και γεμιστά. Τα γεμιστά μου αρέσουνε βέβαια κυρίως το χειμώνα με αυγολέμονο. Αλλά η εποχή τους είναι το καλοκαίρι και το χειμώνα είναι θερμοκηπίου και δεν είναι τόσο νόστιμα.

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ:

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να φτιάξω ένα κηπάκι που να καλλιεργώ κολοκύθια , και όχι μόνο κολοκύθια, έτσι ώστε να τα έχω όλα στην εποχή τους.


Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΥ:

-Θα έχω και μπρόκολα. Τρελαίνομαι για τα μπρόκολα. Πολύ οικία μου γεύση. Φιλική θα έλεγα.
-Θα έχω και πατάτες. Δεν έχω δει ποτέ τις πατάτες φυτεμένες αλλά είναι σα να τις έχω δει. Τις τρώω καθημερινά.
-Θα έχω και κουνουπίδια. Τα αγαπάω τα κουνουπίδια αλλά τώρα τα άτιμα δε φυτρώνουνε συχνά. Μερικά ειδικά στον κήπο μου δε φυτρώνουνε καθόλου.
-Θα έχω και μελιτζάνες που είναι αντεργκράουντ φυτά. Μαύρα και γευστικά.
-Θα έχω και λάχανα. Ε λάχανα παλιά δεν έτρωγα καθόλου. Τώρα τρώω συνέχεια. Τα υπόλοιπα πια είναι ιστορία.
-Θα έχω και σέλινα που έχουν μια ιδιαίτερη μορφή. Είναι ρε παιδί μου σα να έχουνε έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα.
-Θα έχω και κρεμμύδια γιατί με συγκινούνε και κλαίω. Γιατί είναι ωραίο καμιά φορά , ακόμα και για τα κολοκύθια.
-Θα έχω και ντομάτες που είναι ποιητικό λαχανικό. Και γουστάρω να καλλιεργώ με ποίηση.
-Θα έχω και καρότα γιατί τα καρότα έχουν μια κοκκινίλα όμορφη και γιατί κάνει και καλό στο μαύρισμα. Και γιατί έχουν ιδιαίτερο σχήμα και αυτό αρκεί.
-Θα έχω και μανιτάρια που ποτέ δε κατάφερα να προσδιορίσω. Αλλά τα μανιτάρια ξεφυτρώνουν και ταιριάζουν παντού.
-Θα έχω και μαρούλια γιατί είναι από τα αγαπημένα μου. Γιατί πάνω από όλα έχουν στιλ.
-Θα έχω και παντζάρια γιατί είναι ζουμερά και σου κοκκινίζουν τη γλώσσα.
-Θα έχω και αγγούρια γιατί είναι απλό. Άλλοι τα τρώνε και δροσίζονται και άλλοι τα τρώνε και ζορίζονται.

Κολοκύθι: στα νορμάλ μου. Μα τι χαριτωμένο όνομα!!
Κολοκυθάκι: οτιδήποτε σε α κι με εκνευρίζει γιατί με μικραίνει. Θυμίζει αηδιαστικές προσφωνήσεις, τύπου μωρουλίνι, ζουζουνάκι, κουρκουμπινέλι και τα ρέστα. Ήρθε η ώρα να το αποκαλύψω. ( οκ τώρα μπορείτε να συνεχίσετε να με λέτε κολοκυθάκι- κατά βάθος μ αρέσει)
Κολοκύθα: για τους φίλους.

ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗΣ:

Απονέμετε στη Μανταλένα Παριανός η οποία κατά καιρούς με έχει πει:
-κολοκυθούλι
-κολοκυθίνιο
-κολοκυθούπμι
-κολοκυθομορφη (πάρτα τανίλα πάρτα πάρτα πάρτα!)
-κολοκυθοσυμφορα
-κολοκυθοβλημα

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΟΥ ΟΙ:

-fukury- ως αδερφός μου. Θα με έπαιρνε πάντα μαζί του όταν έβγαινε έξω και θα σκάγαμε τα λάστιχα τον αυτοκινήτων.

-τανίλα- ως η αδερφή της γιαγιάς μου που έχουμε στο γεροκομείο και επειδή τα έχει χάσει δε της δίνουμε σημασία.

-φαιτ μπακ- ως τρίτος μου ξάδερφος. Βρισκόμαστε τα καλοκαίρια λέει ιστορίες , πάμε μαζί στην Ανάσταση, του σπάω τα αυγά και κλαίει.

-ρέντον- ως θεία που είναι ψυχολόγος και έρχεται στο σπίτι μία φορά το μήνα και μου δίνει συμβουλές. Να τονίσω ότι η γνώμη της έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

-ιδίμον-ως άντρας ξαδέρφης μου που όταν τον καλούμε σπίτι μας τα σπάει γιατί βλέπει συνέχεια τη σούπερ – μπάλα.

-αγνωστη- ως η αδερφή μου που είναι ρομαντικιά και τρώει συνέχεια τα μούτρα της. Σύνηθες φαινόμενο να τη σφαλιαρίζω για να συνέλθει.

-πετέφρης- ως μπαμπάς μου που με αποκληρώνει και περνάει τα γεράματα του σε ένα ράντζο στη Νεμπράσκα για να συνειδητοποιήσει τι λάθος έκανε και του βγήκε έτσι το παιδί.

ΕΊΝΑΙ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΜΟΥ Η:

ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΑΓΙΚΗ ΞΩΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ.

( Συγκινητική στιγμή η αποκάλυψη)



ΖΩΔΙΑΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ:


Αυτό το μπλογκ ανήκει στον αστερισμό του λέοντα.
6/08/07 (πηγή pathfinder)

Ιδανική περίοδος για ταξίδια ( σωστό- το μπλογκ πάει διακοπές)
Η διαχείριση ωστόσο των οικονομικών σας, χρειάζεται προσοχή (μεγάλη, γι αυτό θα φτιάχνω κοτσιδάκια στους τουρίστες για να βγάλω χαρτζιλίκι)
Μην κάνετε επιπόλαιες και αλόγιστες σπατάλες, φίλοι! ( τα πάμε ντε)
Ο Αρης δημιουργεί προβλήματα στις σχέσεις σας ( με ένα απλό βλέμμα κουταβιού μας αγαπάνε όλοι εμάς τους λέοντες)

Τα αισθηματικά σας απογειώνονται *Ευνοείστε κυρίως οι αδέσμευτοι από την αλλαγή αυτή *Χαρείτε την καλοκαιρινή περίοδο με τους αγαπημένους σας *Όσοι είστε σε μια φθαρμένη σχέση, που όμως εξακολουθεί να σας ενδιαφέρει, βρείτε τρόπους να την αναζωπυρώσετε, φίλοι μου (όσα μπλογκς θέλετε να βρείτε το ταίρι σας στο πρόσωπο του μπλογκ κολοκυθάκια γεμιστά, μη χάνετε χρόνο, είναι η ιδανική περίοδος)

Προσέξτε την διατροφή σας γιατί οι καταχρήσεις θα φανούν στο σώμα σας!( εδώ κάτι θέλει να πει ο ποιητής αλλά το αντιπαρέρχομαι και συνεχίζω να τρώω τη μπουγάτσα μου)


ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΓΙΑ:

-ΤΟΝ ΜΠΑΤΜΑΝ ( ΌΤΑΝ ΤΟΝ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΙ Ο ΤΖΟΡΤΖ ΚΛΟΥΝΕΙ)
-ΤΟΝ ΣΟΥΠΕΡ ΓΚΟΥΦΗ
-ΤΟΥ ΜΠΟΜ ΤΟΥ ΣΦΟΥΓΑΡΑΚΗ
-ΤΩΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ
-ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΡΟΥΒΑ
-ΤΗΣ ΛΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΕΙΒΑΔΙ


ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΜΠΛΟΓΚ:
Χωρίς λόγο.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΕΣ:
Θεωρητικά τα πάντα είναι θέμα τακτικής, θεωρώ ότι το να μαθαίνεις μπάνιο χωρίς μπρατσάκια αν και είναι λίιιιιιιιιιιιγο επικίνδυνο σίγουρα έχει καλύτερα αποτελέσματα. Μπορεί και όχι όμως.


Ωρε μανούλαμ!

Τι να ναι αυτό ρε παιδιά?

Με αγάπη
Κολοκύθι

41 σχόλια:

Τη 3:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lex_Luthor06 είπε...

Ποιός ήταν ο διάσημος και καταξιωμένος μπλογκερ διάολε;

 
Τη 3:54 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ω! ρε γαμωτι μου... με προλαβε οπως βλεπω ο lex! ναι... ποιος ηταν;

 
Τη 5:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Δεν έχω λόγια βρε ψυχή, γιατί ότι και να πω θα είναι λίγο..Απλά με συγκίνησες...
Σε φιλώ :)

 
Τη 5:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger numb είπε...

Χρόνια πολλά και καλά.
Πολλά μπλογκογενέθλια αυτές τις μέρες...Μα καλά, όλοι μαζί ξεκινήσαμε; Συνεννοημένοι ήμασταν, μάλλον.

(υγ: τα γενεθλιά μου εμένα νομίζω ότι είναι τον Σεπτέμβρη - στον αστερισμό της Παρθένου, σαν την ταινία που έπαιζε η Λάσκαρη, ένα πράγμα
υγ2: ίσως και να είναι το πιο άσχετο σχόλιο που αφήνω εδώ μέσα
υγ3: αυτό το ποστ σου που θυμάμαι ακόμη είναι εκείνο με τα μαθήματα τέννις- από τα καλύτερα που έχω διαβάσει γενικότερα
υγ4: "απονέμεται"- παθητική φωνή, γράφεται με αι)

 
Τη 5:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger numb είπε...

A nai, ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

 
Τη 10:14 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger koulpa είπε...

Χρόνια πολλά! Δε μου αρέσουν τα κολοκύθια (ο παππούς μου τα είχε για βρισιά) αλλά στα "κολοκυθάκια γεμιστά" κάνω εξέρεση..:)

 
Τη 8:19 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Για τη ντομάτα να προσθέσουμε ότι εκτός από ποιητικό λαχανικό είναι και πτητικό.

Χρόνια Πολλά Κολοκύθι.

 
Τη 8:37 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Παρατηρήσεις:
1. Θες να πείς ότι είμαι οικεία και φιλική; Ντντντόινγκγκγκ!!!
2. Η γνώμη της ρέντον ΕΧΕΙ ιδιαίτερη βαρύτητα. Γύρω στα 125 κιλά. Όσο και η ίδια δηλαδή.
3. Για να βελτιωθούν τα οικονομικά σου, σταμάτα να ξοδεύεις λεφτά σε τσόντες και για να μου στέλνεις λουλούδια.
4.Όταν λέμε "Τα αισθηματικά σας απογειώνονται " δεν εννοούμε να κάθεσαι σε όποιον σου μιλήσει ή να συμμετέχεις σε παρτούζες.
5. Κόψε τις μπουγάτσες. Και τις καρμπονάρες. Και τα σουβλάκια. Και τα ψητά ολόκληρα γουρουνόπουλα.
6. Εμένα τα κολοκυθάκια μ'αρέσουν μόνο τηγανητά.

 
Τη 4:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#λεξλουθορ- δε ξερω , δε ξερω. Φημες λένε ότι μοιάζει στον Αρτέμη Μάτσα, στον Γιώργο Βουλγαράκη και στον βασιλιά της Ιορδανίας.
#συνεδεμένη- σε παραπέμπω από πάνω. σκατοπερίεργη. :-P
#αγνωστη- μόνο εσυ θα μπορούσες να συγκινηθείς. Αλλα μου αρεσουν τα ζουμια λεμε!
#ναμπ- Ο Αναχειμανδρος ήταν μεγάλο κομμάτι της ζωής μου, και το τέννις επίσης. Τι να λέμε. Μπλογκ παρθένος εσύ?Αθλιο ομως.
#κουπλα- υπαρχει ανθρωπος που δε του αρεσουνε τα κολοκυθια?Ας ειναι!Καλωςηρθες!
#αστερια-τι εννοεις ποιητη?Επισης μπλογκακι εσυ δεν εχεις?
#τανιλα- κουναω την ουρα μου και σε γραφω , σανιδωκωλικο κουναβι.

 
Τη 5:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

mou tin dinoun ta genethlia!!!!

xronia polla re kolokuthoumpa i mipws kolokithaki!

 
Τη 5:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

alitheia posa kleineis? (akuros e?)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kai omws to diavasa to post kai exw na pw oti otan prwtompika se auto to blog nomiza oti itan apokleistika gia sintages ....gamwti !

 
Τη 5:57 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Δεν έχεις ακουστά για το πέταγμα της ντομάτας; (καμία σχέση με το πέταγμα της μπεκάτσας).

Ντρέπομαι που το λέω αλλά δεν έχω μπλογκ (θυμίζει λίγο το αντίστοιχο "δεν έχω κινητό"). Πειράζει;

 
Τη 11:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

E ναι ρε συ, κρατάω τη περσονα της ηλίθιας ρομαντικής ντε...:pp

Ξέχασα να σου πω καλές διακοπές, καλά να περάσεις! ματς μουτς

 
Τη 12:59 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

e! oxi! OXI! mono skato den me ixan pi... mono skato! Akous eki skatoperiergi!

 
Τη 9:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

Χρόνια πολλάαααα...
Αυτή την σκύλα μισής πιθαμής πάνω απο την γη, γιατί δε την σκοτώνουμε να τελιώνουμε;

 
Τη 9:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#καμπαμαρού- αν σου τι δινουν τα γενεθλια ετοιμασου στα δικα σου να τα καψουμε. Ερχεται καμπαμα-ρουλη.
#καμπαμα-ρουλη 2- και εγω οταν μπηκα στο δικο σου ειπα ποιος ειναι αυτος ο μαλακας που ονομαζεται νιντζα? Αλλα δε πειράζει ρε καμπαμα-ρούλη, ψωμι και αλάτι. :-P
#αγνωστη- χι, δεν εννοουσα αυτο, ασε που ποτε δε πιστεψα οτι το ρομαντικη και το ηλιθια συνδιαζονατι. (γενικη κουβεντα που θελει χρονο για αναλυση χι)
Ευχαριστω!μουτς
#συνεδεμένη- και γαμω τις λέξεις ομως!δε βρισκεις??

 
Τη 9:55 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

χιπακο δε τη σκοτωνουμε γιατι δε θα χρεισιμευσει πουθενα το απολειφαδι.

 
Τη 10:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

Κοπριά στο λαχανοκηπο σου...ελααααα σε παρακαλωωωωωω
Ααααα τελικα παω Χαλκιδικη το Σαββατοοοοοο ουυυυ γιουπιιιι διακοπεεεςςς

 
Τη 10:35 π.μ. , Ο χρήστης Blogger BeBe είπε...

Κολοκύθωωωωωωωω χρόνια πολλά ζουμερά και ευκολοχώνευτα πάντα με αυγολέμονο ή χωρίς, γεμιστά ή σκέτα, τηγανητά ή βραστά, πάντα μεγάλα λαχταριστά, μαγικά.
Να είσαι καλά, καλές βουτιές και εξκιούζμι για την καθυστέρηση των ευχών.
Προσπαθούσα να φυτρώσω στον λαχανόκηπο για να σου δώκω το τέλειο μαύρισμα που αναζητάς βρε!
Παντοτινά δικό σου καρότο.
Φιλί
Υ.Γ. και μην αλλάξεις το όνομα του blog. Μας αρέσει ;)

 
Τη 1:14 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger billzouk είπε...

χρονια πολλα κολοκυθα!
καλα κι εσυ ακολουθησες συμβουλες απο το νουμερο; δεν ηξερες οτι θα εμπλεκες;

 
Τη 2:22 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Tώρα το πρόσεξα:
-κολοκυθοσυμφορα
-κολοκυθοβλημα
Πάρτα κολοκύθα πάρτα πάρτα πάρτα

 
Τη 2:29 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger angeliki marinou είπε...

κολοκύθα: γκρμφ. Κοίτα, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ μιλώντας είναι καλή η αποσυμφόρηση ρίχνωντας σφαλιάρες, αλλά λέμε τώρα. Τέσπα, χρόνια του πολλά του μπλογκιού κι εσύ μ' ένα καλό παιδί.

τανίλα: η βαρύτητα της γνώμης είναι inside joke, ξέρω βέβαια ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ μιλώντας ότι δεν πρέπει να προκαλώ τις στραβοπατημένες γαλότσες, αλλά επίσης λέμε τώρα.

 
Τη 7:56 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ελα ρε κολοκυθι! Σουπερ μπαλα δε γουσταρω να σου πω την αληθεια αλλα για "μπαλα στο εξτρα3" με τον τυπα-γκρουπιερη με τα γαντια πεταω την σκουφια μου!
Δηλαδη θα ειμαι ο ανδρας της Μισιρλου?

 
Τη 11:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

γεια σου ρε κολοκυθι!
παντα γεματο ευχομαι με γεμιση εμπνευσμενη, δημιουργικη και γευστικη! χωρις συντηρητικα...φυσικο, ζουμερο και ζουμπουρλουδικο..
ολεεεε!!!!!!!!

 
Τη 10:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

κολοκυθι μπραβο σου κι εσενα. τι καταλαβες τωρα δηλαδη? ημαρτον ολοι με τα γενεθλια.

@ιδιμον χαχαχα θεος ο τυπος με τα γαντια

 
Τη 11:19 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#xipaki-μου εχουν πει ότι στα νερά της Χαλκιδικής κυκλοφορούν καρχαρίες. Πρόσεχε νέε μου.
#μπεμπέ-σε ευχαριστώ πολύ μπεμπέ μου, και δεν άργησες καθόλου, ένα μήνα θα το γιορτάζουμε. Τωρα πια το όνομα δεν αλλάζει. (με τίποτα :-) )
#μπιλζουκ- ποιο νουμερο? τι λες? εισαι καλα? μηπως ξέβαψες ? :-P
#τανίλα- χαιδευτικοί προσδιορισμοί, ΧΑΖΗ.
#ρεντον- αγαπητή θειούλα σε είχα καταλάβει ότι είσαι της παλιάς σχολής που χρεισιμοποιεί βέργες και αυγά κάτω από τις μασχάλες. Αλλά και σε εμένα?
#ιδιμον- ποιος είναι αυτός ρε συ? Νιώθω πολύ άσχημα τώρα. Και είσαι ο πρώην άντρας της Μισιρλού που δε σε άντεξε και σε χώρισε. Αμε!
#αμοραλ- ΖΟΥΜΠΟΥΡΛΟΥΔΙΚΟ????????ΜΑ ΖΟΥΜΠΟΥΡΛΟΥΔΙΚΟ?? Ποσο να αντέξω ακόμα?Πειτε μου πόσο!
#φαιτ μπακ- ε εσένα τι να σου πω. μουρ μουρ. παράξενε ανθρωπε.

 
Τη 2:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

εχεις δρομο και μελλον μπροστα σου μεχρι να λεμε: βρε, κοιτα το κολοκυθακι πως μεγαλωσε...ολοκληρη κολοκυθα εγινε!!!!!
και μετα θα μεταμορφωθεις σε πριγκηπισσα...χαχα

 
Τη 2:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

ή σε αμαξα? ουφ ασε με δεν την ξερω καλα την ιστορια της πουτανιτσας σταχτοπουτας.
δεν μου λεγαν παραμυθια.
ασε με τωρα τι μου τα θυμησες?

 
Τη 4:08 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Στον κήπο που σκέφτεσαι να φτιάξεις βάλε και λάχανα...είναι νόστιμαααααααααααααααααααααα!!!
Χρόνια πολλά αν και καθυστερημένα!!!!

 
Τη 11:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Ζουμερή, χυμώδης, απολαυστική, λαχταριστή, τραγανή, όαση για τον ουρανίσκο, γαστριμαργική
(απο)τελείωση, φλερτ παιχνιδιάρικο, γιορτή για τις αισθήσεις!
Να είσαι, να παραμείνεις, γελαστή και χειμαρρώδης, αυθεντική και ανεπιτήδευτη, αγαπησιάρα μωρέ!

 
Τη 9:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#αμοραλ- η πικρή αλήθεια είναι ότι η κολοκύθα μεταμφιέζεται σε άμαξα. Και ούτε καν τριαξονική ρε γαμωτο.Αλλα οκ, όλα καλά!
#λαχανάκι- ε μα ναι λέμε, έχουμε λαχανα. Πολλά κιόλας. Εσένα δε σε έχει πάρει το μάτι μου. Για κάτσε να σε τρατάρω ένα περγαμόντο.
#καπετάνισσα- το σχόλιο σου ήταν από τα πιο γλυκά που έχω δει εδω μέσα. Σε ευχαριστώ πολύ ποιήτρια.

 
Τη 11:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger το φτυαράτσι είπε...

Να συνεχίσεις να μας γράφεις χρόνια πολλά ακόμα στο bloggaki σου ή μάλλον στη bloggara σου!LOL!

 
Τη 1:41 π.μ. , Ο χρήστης Blogger david santos είπε...

I passed to see your excellent work and to desire a good week to you

 
Τη 9:17 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για το γλυκό... Είμαι μικρό λαχανο ακόμα... Τώρα κάνω τα πρώτα μου βήματα γι'αυτο δε με ξέρεις... (Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων ΔΕΝ είμαιβρυξελλών!!!)
Ευχαριστώ για το γλυκό!!!!!!

 
Τη 4:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Giorugosu είπε...

Να σκάμε λάστιχα;
& μετά θα χοροπηδάμε στις οροφές των αυτοκινήτων για να βρούνε οι ζάντες κάτω...
& μετά θα σε δείχνω στον ιδιοκτήτη & θα του έλεγα ότι εσύ μ'έβαλες!
Χρόνια Πολλά κολοκυθοπελτέ!!!

 
Τη 5:57 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αναμένω τα επόμενα μιαμ μιαμ που θα μας σερβίρεις στο μέλλον :)

Πάλι με την ξανθιά θα είσαι? :P

Φιλιά και να περάσεις όμορφα :)

 
Τη 12:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Misirlou Oubliez είπε...

"...μπλα μπλα μπλα διασημος και καταξιωμενος μπλογγερ μπλα μπλα μπλα..."
Πραγματικα δεν θυμαμαι καθολου αυτη τη συζητηση μας. Μηπως ηταν στο παρτι για την επετειος(*) γαμου με τον ιδιμωνα; Εκει ειχα πιει πολυ ενθυμουμενη τις ωραιες στιγμες του συζυγικου βιου μου και μετα συνεχισα να πινω για να ξεχασω οτι ηπια τοσο πολυ που αεριστικα για πρωτη -και δυστυχως οχι τελευταια- φορα μπροστα στο στεφανι μου. Ιδιμων σορι αλλα πασχω απο μετεωρισμο και ματαιοδοξια. Επσης θελω να δηλωσω πως αγαπαω πολυ την ξαδερφη μου και πως μου αρεσει που της αρεσει ο σουπερ Γκουφης.

(*)επιτηδες λαθος

 
Τη 3:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

Τώρα το είδα Κολοκυθίδι.
Χρόνια κολοκυθοκομμένα όπως τα θες, κολοκυθιασμένη αστειατόρισα.

κολοκυθομούτς γαμώ το περγαμόντο μου

πότε θα κεράσεις;

(υπολόγισέ μας δυο, θα είμαι μαζί με τη μισιρλού)

:D

 
Τη 4:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Να αφήσεις τις αηδίες με τα ζαρζαβατικά και να κάτσεις να διαβάσεις.



(αυτό για να σου αποδείξω ότι θα μπορούσα κι εγώ να είμαι συγγενής σου.)

Σε φιλώ!!!!

 
Τη 4:54 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά τρελοκομείο μου!

να ζεις καλά και να τα γράφεις να μας φτιάχνεις το κέφι.

μάκια

 
Τη 8:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#φτιαρακι-ετσι μπραβο!μπλογκαρα. Γιατι τα εχω ολα μεγαλα. Πατουσες, μεριδες, κωλους, κοιλιες και τα λοιπα.
#david-i love u baby
#laxanaki-κατσε καλά, θα σε καταβροχθησω.
#γιορουγκουσου-εισαι στο πνευμα μπραδερ,εισαι μεγαλος τσιφτης.
#μπερδεμμενη-ωραια περασα, ευχαριστηθηκα χιλιομετρο στο αγρους. περιμενε και ερχονται!χι
#μισιρλου-εσενα τωρα τι να σου πω?αντι να σου πω σε προσκαλω σε διαγωνισμο κλανιας να φυγουν καφασια μιλαμε.
#μανταλο- ινδαλμα μου, θεα μου σε ευχαριστω. Μιση λοριδα γλυκο κορμος για τη παρτη σου.
#σατγια- παραπονιαρικη φιλεναδα εσυ εισαι εκτος συναγωνισμου. ματς
#αργυρενια-εχω χρεος στο κοινωνικο συνολο μιλαμε. :-P ματς μουτς

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!