Πέμπτη, Ιουνίου 21, 2007

Τζέρκινγκς

- Έχεις μια τσίμπλα στο μάτι σου.
- Που?
- Ε τρίψτο λίγο να δεις. Χαζό είσαι?
- Λες?
- Κάντο και άσε τις βλακείες τώρα.

(τρίψιμο ματιού)

- Έφυγε?
- Ναι
- Ευτυχώς που το είδες. Θα πήγαινα να ζητήσω αύξηση και θα γινόμουνα ρεζίλη.
- Νομίζεις ότι θα το αποφύγεις?
- Άντε ρε. Χαζό είσαι?
- Άσε τις βλακείες τώρα.

(γουλιά καφέ)

- Έχω ταχυπαλμίες τελευταία.
- Πήγες στο γιατρό?
- Δε χρειάζομαι γιατρό.
- Και τι χρειάζεσαι?
- Που να σου λέω τώρα.
- Να πας στο γιατρό. Μπορεί να πεθαίνεις.
- Καλά, άσε τις βλακείες τώρα.

(καθαρισμός παπουτσιού)

- Που λες να πας διακοπές?
- Δεν έχω ιδέα ακόμα. Εσύ?
- Θα πάμε Αμοργό με το αμόρε.
- Α ωραία είναι. Είχα πάει πέρσι με το αμόρε.
- Φέτος?
- Πάλι με το αμόρε θα πάω και εγώ.
- Που?
- Δε με ενδιαφέρει.
- Είναι δυνατόν?
- Ναι
- Πως?
- Θα ήθελα κάτι άλλο.
- Όπως?
- Άργησα. Άσε τις βλακείες τώρα.

(κοίταγμα ρολογιού)

- Άργησες ε?
- Έχω άγχος τρελό.
- Ε εντάξει. Δε χάθηκε και ο κόσμος.
- Εντάξει όχι βέβαια.
- Πόσα παραπάνω θα πάρεις?
- Εκατόν πενήντα ευρώ.
- Πόπο ρε μάγκα μου.
- Λες να με απολύσει?
- Μη στεναχωριέσαι. Μπορείς να γίνεις σκουπιδιάρης.
- Άσε ρε τις βλακείες τώρα.

( κάλεσμα ασανσέρ)

- Πάμε το βράδυ για κανά ποτό?
- Που λες?
- Ε πάμε κέντρο.
- Μακριά είναι βαριέμαι.
- Γιατί , τι έχεις να κάνεις?
- Θα πάω γυμναστήριο , θα έχω ψοφήσει.
- Αμάν πια και εσύ.
- Καλά να περάσετε.
- Καλά οκ, θα πάμε και εσύ θα μας βλέπεις στον ύπνο σου.
- Άσε τις βλακείες τώρα.


( βάζοντας γυαλί ηλίου)

- Λέω να πάω με τα πόδια να πάρω αέρα.
- Καλή επιτυχία.
- Σε ευχαριστώ.
- Λοιπόν το βράδυ θα σε περιμένουμε.
- Δε νομίζω. Καλά θα δούμε.
- Γεια.
- Στο καλό.


Χιλιομετρική απόσταση : ενάμιση χιλιόμετρο.
Θερμοκρασία: 38 βαθμοί Κελσίου.
Ψυχολογία: συνηθισμένη.
Έργα οικοδομής: στα πεντακόσια μέτρα.
Λακκούβα με ασβέστη: στα πεντακόσια πενήντα μέτρα.
Βάθος λακκούβας. Εξήντα εκατοστά.
Παντελόνι: Μπεζ.

Πακέτο φίλε.



«It might just be, clear simple and plain
That’s just fine, that’s just one of my names
Don’t let the days go by, Could’ve been easier on you
Glycerine»
( bush)

8 σχόλια:

Τη 1:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger BeBe είπε...

Και με 38 βαθμούς και σε έργα οικοδομής και με τσίμπλα και μπεζ παντελόνι και βαθιά η λακούβα..
Καλά για τον διάλογο δεν θα σχολιάσω..χαχα...Όντως μεγάλο πακέτο.

 
Τη 1:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Δεν έχω κάτι να σχολιάσω. Το κείμενο είναι χάλια και εσύ βλάκας.

 
Τη 3:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger angeliki marinou είπε...

Μου άρεσε (και να προσέχεις αυτήν την τανίλα, κάτι μου λέει πως σε ζουλεύει και πως σου βαλε τη λακούβα στο δρόμο ξεπίτηδες, μα είδα τη φάτσα της, μουλωχτή)

 
Τη 5:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

εκανε τετοιες δηλωσεις ο μπους?

 
Τη 11:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger lazinio είπε...

- Τρως τα κοάλα;
- Όχι, τρώω τα πάντα.
- άσε τις βλακείες τώρα.

 
Τη 4:21 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

έτσι όπως το θέτεις φαινομενικά έχεις δίκιο. Προσωπική μου άποψη είναι ότι έχεις απολύτως άδικο.

 
Τη 4:22 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

μετά από τόσες μέρες μικρών και linkαριστών post, σου άξιζε μια λακούβα με ασβέστη.
Κολοκυθάκια ασβεστένια με τουβλο αλα κρεμ από τον chef-μπετατζή

 
Τη 11:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#μπεμπε- σκατά όλα λέγεται αυτό που περιγράφεις. :-P
#tanila-ευχαριστω μικρο μου ζουζουνακι.
#ρεντον-ευχαριστω για το μου αρεσε. ( φυσικα ζηλευει η μαδημενη μπατανοβουρτσα)
#καμπαμαρου- κάτι ξέρεις εσύ.
#λαζάνη-είσαι μέσα στο πνέυμα.
#σεξπυρ- θέλω επιχειρηματα. πες τα όλα.
#νεοφιτε-είσαι κακός ρε. αφού ξέρεις ότι ο ασβέστης δε βγαίνει από τα ρούχα.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!