Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007

Matching luggage

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Σήμερα το πρωί ξύπνησα και πονούσε όλο μου το σώμα. Μια φίλη μου όταν ξυπνάει έτσι λέει ότι ξυπνάει σα να την έχουν βιάσει στον ύπνο της 3 μαύροι. Ε λοιπόν εμένα χθες το βράδυ με βιάσανε 3 μαύροι, 5 λοχαγοί από τα τεθωρακισμένα, και 10 κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι. Τέτοιο πράγμα έπαθα.

Τώρα που είπα τεθωρακισμένα θυμήθηκα ένα φίλο μου που τώρα είναι στη Λίμνο καλή του ώρα και μια περίοδο του είχε καυλώσει και έκανε το μαλλιά του ανταύγειες και έμοιαζε στον Λάκη Γαβαλά αλλά στο πιο άσπρο. Προσωπικά πάντα έτρεφα μια εκτίμηση στους ξανθούς γιατί στο απέναντι σπίτι έμενε ο Ντένις που ήταν ξανθό παιδάκι και μια φορά στα γενέθλια μου που είχε χιονίσει ,το 1991 πρέπει να ήταν ,παίζαμε χιονόμπαλες και εκείνος μου έσκασε μια χιονόμπαλα στη μούρη και η μύτη μου ήταν πρησμένη για τέσσερις μέρες. ( σχόλια της τανίλας για τη μύτη μου παρακαλώ να λείπουνε) ..

Προχθές στο γυμναστήριο ( και καλά έμμεση δήλωση ότι πάω γυμναστήριο) ταυλιάστικα και όχι τίποτα άλλο αλλά έλειπε και η ξανθιά να τρέχει πανικόβλητη και να μου ρίχνει ένα λίτρο νερό λουτρακίου στη μάπα για να συνέλθω ενώ ταυτόχρονα θα μου σήκωνε τα πόδια ψηλά ( κάποια πράγματα είναι θεσμός) και εγώ θα γέλαγα. Αλλά παράπονο δεν έχω γέλασα την επόμενη μέρα που καταίβενα τη σκάλες στο γραφείo και πάτησα τα λαστιχάκια της παντούφλας μου και σαβουρώθηκα μέχρι το ψυγειάκι, από αυτά που βάζεις ευρώ και σου βγάζουν σοκολάτες. Αν έτρεχα λίγο πιο γρήγορα θα έπαιρνα και σοκολάτες χωρίς να βάλω ευρώ. Σημείωσε το αγαπημένο μου ημερολόγιο στις μαλακίες μου.

Στις μαλακίες να καταχωρηθεί παρακαλώ και ένα Γ που είχα πάρει στη γλώσσα στην Τετάρτη δημοτικού . Η μαλακία δεν είναι το Γ , η μαλακία είναι ότι όλα τα άλλα παιδάκια που είχανε πάρει Γ κλαίγανε και η δασκάλα τους τα έκανε Β αλλά εγώ το ζώον δεν έκλαιγα. Ε μετά έκλαιγα στο σπίτι που η μαμά μου μου φώναζε και μετά τη κυνηγούσα με τη παντόφλα γύρω γύρω από τη τραπεζαρία , τέλος πάντων για να μη τα πολυλογώ η μαμά μου μέχρι να τελειώσω το δημοτικό πετσί και κόκαλο είχε μείνει.

Ωραία περνούσαμε τότε, πήγαινα και εκδρομές με τον φίλο μου το Γιάννη στην Αγία Μαρίνα εκεί που πάνε οι αξιωματικοί του ναυτικού που ήταν ο μπαμπάς του. Εγώ του έλεγα τι κάνει ο μπαμπάς σου ο ναύτης και πολύ τον εκνεύριζα και πέρναγα πολύ ωραία. Εκείνος μόλις είχε πάρει ένα αεροβόλο και με σημάδευε στη γάμπα και εγώ μια φορά που κοιμότανε έφτιαξα μπαλάκια από αλουμινόχαρτο και του τα έβαλα στο στόμα. Ε ο Γιάννης δε με αγαπάει πια.
Το καλύτερο από όλα ήτανε σήμερα που χάθηκα στο Γέρακα , (γέρακας= πρώην βουνό). Ωραία σπίτια εκεί και οι δρόμοι ρε παιδιά πολύ προσιτοί. Μόνο νταλίκα περνάει από εκεί, τριαξονική πάντα. Ε καμιά δεκαριά χιλιόμετρα γύρω από τον γέρακα πρέπει να έκανα. Όποιος μένει εκεί και διαβάζει να ξέρει ότι έχω περάσει έξω από το σπίτι του, χάλια οι ζαρντινιέρες. Στο γυρισμό βρέθηκα στα Βριλήσσια ο θεός και η ψυχή του κολοκυθιού πως βρέθηκα εκεί και σταμάτησα σε ένα περίπτερο να πάρω μια αμίτα , από αυτές που πίνει ο Τσαλίκης. Καλά ο περιπτεράς είχε μια ασημένια καδένα στον καρπό και ανοιχτό πουκάμισο , τα χάλια του είχε και μας το παίζουνε και χαικλασάτοι οι Βριλησσιώτες. ( τρελή υπόνοια για μούφα νίντζα- ονόματα δε λέμε). Αφού διέσχισα το κάθε στενό και μίλησα με το κάθε γατί της περιοχής αντίκρισα μπροστά μου τη Κηφισίας. Σαν όαση μου φάνηκε , σα την όαση που αντίκρισε η Βλαχοπούλου στη ταινία με το Βαγγέλη άνοιξε. Χάθηκα λοιπόν αλλά τι να περιμένει κανείς από ένα άτομο που στις πανελλήνιες έγραψε 19 μαθηματικά, 15 έκθεση, 10 βιολογία και 3 ιστορία?

Πάντως κάθε καλοκαίρι που έρχεται αντιλαμβάνομαι γιατί μας πιάνει μανία για αδυνάτισμα. Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά για να χωράμε στις παραλίες. Γιατί όσο να πεις όσο πιο μικρές διαστάσεις έχεις τόσο μεγαλώνουνε και οι πιθανότητες να βρεις τετραγωνικό εκατοστό να απλώσεις τη πετσέτα σου. Γι αυτό από εδώ και πέρα λέω να τις κόψω τις πετσέτες. Θα αγοράσω μαγιό με φορητά ανεμιστηράκια που θα λειτουργούν με ηλιακή ενέργεια και θα μου στεγνώνουν το μαγιό ενώ εγώ θα φτιάχνω ανενόχλητη αμμολόφους με τα κουβαδάκια μου.

Αγαπημένο μου ημερολόγιο σε αφήνω τώρα γιατί πρέπει να πάω να τρίψω τις φτέρνες μου. Τα λέμε άλλη φορά αν δεν έχω σαλτάρει η αν δε βρίσκομαι στη Νιεμβέργη.

Το παντοτινά δικό σου,
Κολοκύθι


edit γιατί ξέχασα να βάλω τραγούδι:

Θέλω επειγόντως διακοπές
Κάτω απ’ την πανσέληνο βουτιές
Πες μου πως και εσύ πολύ το θες
Να σ’ αγαπήσω
(Kώστας Μαρτάκης)

20 σχόλια:

Τη 8:27 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Έκανες επιτέλους σεξ για πρώτη φορά χτες βράδυ;
Αυτό πρέπει να το γιορτάσουμε.
Να έρθεις να με πάρεις στις δυόμιση από τη δουλειά να σε κεράσω μια γρανίτα φιστίκι.

 
Τη 8:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

Ο καθαρός τρόπος που βλέπεις τα πράγματα είναι αξιοσημείωτα εμπενυστικός.
Η διαυγής σου ενόραση και η ημερολογιακή αυτοσυνειδησία σου, με έχουν αφήσει πραγματικά άφωνη.


Να μην επεναληφθεί, παρακαλάω.
(το έγραψα λαϊκά)


μουτς ρε

ΥΓ
Οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι ποιου κόμματος ήταν; Έχει σημασία!

 
Τη 10:19 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

βασικα η Λιμνος γραφεται με ητα

 
Τη 10:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger lazinio είπε...

prin tripseis tis fternes sou kane kai ena podoloutro

 
Τη 11:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

kai ta vrilissakia einai kai polu gamaoua poli an thes na ksereis giati exoun plateia pou fwtizetai me ennalaktiki pigi energeias kai to monadiko podilatodromo stin attiki pou vevaia de xrisimopoiitai apo kanenan!

 
Τη 12:17 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Χαχα! Απίθανο!Οι φτέρνες οκ?

 
Τη 12:45 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Εγώ κάποτε πήγα να καθαρίσω τις φτέρνες μου με εκείνο το εργαλείο που χει κι ένα ξυράφι και έγινε ένα χάλι.Και η μπανιέρα και η φτέρνα.Απ' τα αίματα.Εκεί κατάλαβα αυτό που λένε πως το ξυράφι κόβει γλυκά και δεν το καταλαβαίνεις.

 
Τη 2:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Giorugosu είπε...

Με το ένα χέρι τρίβε τις φτέρνες & με το άλλο βγάζε τα χνούδια ανάμεσα απ'τα δάχτυλα... Ειδικά ανάμεσα στο μεγάλο δάχτυλο και το δίπλα είναι τρέλα!!!

 
Τη 4:28 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αγαπητό κολοκύθι,
Μην ξεχάσεις και το ανεπανάληπτο καπέλο με το ενσωματωμένο ανεμιστηράκι.
Όσο για τους 10 κοινοβουλευτικούς εκπρόσωπους... χμμ, δεν ξέρω, για να «πας» με αυτούς θα πρέπει πρώτα να έχεις και να έχουν περάσει από κοινοβουλευτικό έλεγχο. Ρίξε μια ματιά στον κανονισμό της Βουλής των Ελλήνων, Άρθρο 124 επόμενα.
Πάντα τέτοια!

 
Τη 4:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ο Καλος Λυκος είπε...

ψιτ... διακοπές εδώ και τώρα... γιατί άμα σφίξουν και οι ζέστες, αλλοίμονο σου

 
Τη 5:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger mc είπε...

Ρε μπριαμάκι, κάνε ένα έντιτ απντέιτ και βάλε το λινκ του τραγουδιού. Δηλαδή πολύ γουστάρουμε.

 
Τη 5:31 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

υπάρχουν και εταιρείες στο Γέρακα φίλε. Δεν μπορούσες να περάσεις να πεις ένα γεια;
by the way, πιο τσίτα άτομο από τον Τσαλίκη δεν έπαιζε να βρούνε οι μαλάκες για τη διαφήμιση.
τι τον ήθελες τον Μαρτάκη στο τέλος;
PS: super coco φτου σου. σε αφορίζω

 
Τη 6:07 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#τανίλα- εντάξει ωραία ήταν εχθές αλλά δε τρελάθηκα κιόλας. Γρανίτα φυστίκι σίχαμα.
#μαντάλο- μου άρεσε πολύ η πρώτη σου παράγραφος. Σχεδόν με συγκίνησες σιχαμένη.
Οι κοινοβουλευτικοί ήταν εκτός κόμματος. Είμαι ανεξάρτητη εγώ. :-)))
#φαιτ μπακ- το ξέρω αλλά το έγραψα επίτηδες λάθος για να μη χάσω τη γοητεία μου.
λαζίνιο- δεν έχω λουτρό. :-P
#καμπαμαρού- ου ου ου φέρτε το ποδηλατο στο βριλλησιωτάκι τον καμπαμαρού.
#λαιφγουισπερ- βαριέμαι μωρέ να τις τρίψω. λέω αύριο.
#μωβούλα κλέμεντίνα- μαλακιές λένε. πονάει το ξυράφι. γι αυτό αλλη φορά χαλάουα. ( φάτσα ποτυ κλείνει το μάτι)
#γιορουγκοσου- είσαι σιχαμένος ρε!! αλλά έχεις σιχαμένα δίκιο!
#σουπερ κόκο- αυτό με το ανεμιστηράκι καπέλο θα το κάνουμε σου λέω οπωσδήποτε. Και θα πέσουνε ξερεί οι εκπρόσωποι λέμε.
#καλέ λύκε- εδώ και τώρα δεν έχει. αλλά όταν έχει θα γένει χαμος σε λέω.
#αμποτ- http://clubs.pathfinder.gr/kwstas_martakis_fan

ότι καλύτερο μπορώ να κάνω για σένα να γουστάρεις.
#νεοφιτε- ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ!! Την επόμενη φορά όμως να με περιμένετε , θα σας φέρω και γαλακτομπούρεκο.
υγ: καλά τα λαστιχά σας δεν έχουνε ακόμα τρυπήσει από τους κατσικόδρομους??

 
Τη 11:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger satya είπε...

Ρε εγώ ξέρεις τι θέλω να μου πάρεις? Αυτά τα καπέλα που έχουν θέση για μπύρες αριστερά και δεξιά και τεράστια καλαμακια!!

 
Τη 3:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gogo είπε...

entaksei!
giati na akouseis omws to martaki gmt mou!

 
Τη 11:15 π.μ. , Ο χρήστης Blogger lazinio είπε...

o martakhs einai polu takhs

 
Τη 3:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#satya- δε το ξέρω αυτό το πράγμα που λες αλλά μου ακούγεται γαμάτο. Αν δε το βρω θα το κατασκευάσω!
#γκογκο-μα γιατί κοπελιά?Τι έχει ο Μαρτάκης?Μια χαρά είναι και τραγουδάει σα σκίουρος.
#λαζάνη-λίγα με τον τάκη!

 
Τη 12:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fevis είπε...

Το καπέλο λέει πολλά... Και το πεντικιούρ επίσης... Μήπως αυτό που χρειάζεσαι είναι.. διακοπές?:-)

 
Τη 3:35 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

πολυ γουσταρω τα σχεδια-φωτο στα ποστ σου!

 
Τη 7:04 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

θελω επιγοντως διακοπες
να κανω σεχ με σκανδιναυες
Ειστε ολοι αδερφες
Να σε γα αγαπησω
(Rockavlon)

καλο ε? σε 16 δευτερολεπτα το εγραπσα

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!