Δευτέρα, Ιουλίου 30, 2007

Χωρίς κάλτσα.

Από μικρή είχα ένα πρόβλημα , όταν περπατούσα πάταγα τα κορδόνια μου και έπεφτα κάτω. Το πρόβλημα αυτό με καταδυναστεύει μέχρι και σήμερα, έχω δοκιμάσει τα πάντα, προσπαθώ να συντονίσω τα πόδια μου, δένω πιο σφιχτά τα κορδόνια αλλά τίποτα. Πάντα πατάω την άκρη , προσγειώνομαι με τα γόνατα και ματώνουν.

Εχθές το βράδυ λοιπόν είχα μία κοινωνική υποχρέωση. Ο γείτονας μου που μεγαλώσαμε μαζί πήρε ένα υπέρογκο ποσό ως επίδομα μικρών επιχειρήσεων και αποφάσισε να πάει στη Βιέννη να επεκτείνει το χασάπικο βιολογικών προϊόντων που διατηρούσε στον Κολωνό για χρόνια. Μας είχε καλέσει λοιπόν το βράδυ σε ένα σουαρέ ευρωπαϊκών προδιαγραφών στο ρουφ γκάρντεν του σπιτιού του. Εγώ ήθελά να βάλω τα καινούρια μου παπούτσια , αυτά που δένουνε με κορδέλες μέχρι το γόνατο. Και τα έβαλα.

Κρατούσα στο χέρι το τεράστιο κουτί με τον φιόγκο , φτάνοντας με μία ώρα καθυστέρηση. Φίλησα τον γείτονα και τη γυναίκα του και του ευχήθηκα καλή σταδιοδρομία και καλή δύναμη στη ξενιτιά. Κάθισα λίγο να ξαποστάσω δίπλα στη πισίνα πίνοντας το μπλάντι- μέρι μου. Τότε με πλησίασε ένας άντρας γύρω στα σαρανταπέντε με και μου έδωσε τη κάρτα του λέγοντας μου ότι είναι παραγωγός σε ένα από τα μεγαλύτερα τσίρκα του κόσμου και με ήθελε να συμμετάσχω στο πρόγραμμα του ως θηριοδαμάστρια.

Βρήκα τη πρόταση του δελεαστική, έκρυψα τη κάρτα του στη κωλότσεπη και συνέχιζα να καταβροχθίζω καναπεδάκια. Έκανα σχέδια για τη καινούρια μου ζωή η οποία θα διαδραματιζότανε μέσα σε ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο. Κάτι τέτοιο πάντα με δελέαζε. Βέβαια θα άφηνα πίσω τον Χαρίλαο, τη δουλειά μου και 7 γκαρσονιέρες που νοίκιαζα σε Ρωσίδες.

Εκείνη τη στιγμή από το πουθενά βρέθηκε μπροστά μου μια γυναίκα. Ήταν ψηλή, φορούσε ένα μαύρο μακρύ φόρεμα και κόκκινο κραγιόν. Μου είπε ότι ήταν η γραμματέας του παραγωγού και μου ζήτησε να την ακολουθήσω για να γνωρίσω το υπόλοιπο επιτελείο. Έχοντας στο μυαλό μου ξεκάθαρο στόχο γι αυτό που θέλω να κάνω την ακολουθώ χωρίς καμία άρνηση. Βγαίνουμε μαζί έξω από το κτίριο ενώ εκείνη με κοιτάζει βλοσυρά. Μόλις κλείσαμε τη πόρτα πίσω μας με αρπάζει ένας χοντρός νεαρός ενώ κρατώντας μου τα χέρια προσπαθούσε να με βάλει σε ένα βανάκι. Για κακή του τύχη όμως έχοντας μια πλήρη γκάμα γνώσεων από πολεμικές τέχνες του έριξα μια κλωτσιά στο μάτι και τον αφήνα αναίσθητο ενώ εγώ μπόρεσα να του ξεφύγω. Τότε βγήκανε από το βανάκι τέσσερις ντακλαράδες και άρχισε ένα ανθρωποκυνηγητό σε όλο το κτίριο. Καθώς έτρεχα ιδρωμένη και πανικόβλητη ευχαριστούσα το γούστο μου που με έκανε να διαλέξω ένα τόσο γερό και βολικό παπούτσι που ήταν ότι πρέπει για τέτοιες καταστάσεις που συνηθίζεται να μου συμβαίνουν.

Ανέβηκα έξι ορόφους και κρύφτηκα μέσα στο λεβητοστάσιο. Προσπαθούσα να συγχρονίσω την αναπνοή μου με τον ήχο του ασανσέρ για να μη γίνω αντιληπτή. Δε μπορούσα να καταλάβω τι θέλανε αυτοί οι άνθρωποι από εμένα. Από ψηλά έβλεπα το σπίτι μου και τον Χαρίλαο να βλέπει σε επανάληψη το Καφέ της Χαράς και ευχόμουν όσο τίποτα άλλο να ήμουν εκεί. Όταν αντιλήφθηκα ότι είχαν χάσει τα βήματα μου βγήκα και κατευθύνθηκα ξανά στο χώρο της δεξίωσης. Κοιτώντας δεξιά και αριστερά πήγα στο μπαρ και ήπια μονορούφι ένα ακόμα μπλάντι μέρι και πέντε σφηνάκια τεκίλα κίτρινη.

Νιώθω ένα τράνταγμα στη πλάτη μου, γυρίζω και βλέπω τον άγνωστο άντρα.
- Απόψε θα γίνεις δική μου.
- Τι θέλεις από εμένα?
- Τα πόδια σου.
- Τα πόδια μου?

Μου έγνεψε θετικά με ένα τρομακτικό χαμόγελο να σχηματίζεται στα χείλη του ενώ μου έδειχνε το όπλο του με ακτίνες λέιζερ από το μπέρμπερις σακάκι του.

Πίνω ένα μπλάντι μέρι ακόμα και τον προσκαλώ να πάμε στο δωμάτιο της υπηρεσίας. Θα έφτανα ως το τέλος.

Μπαίνουμε μέσα.
- Λοιπόν καριόλη, πες μου τι θέλεις από εμένα.
- Είναι απλό κουκλίτσα. Θέλω τα παπούτσια σου. Στο κάτω μέρος της σόλας υπάρχει ένας μυστικός κωδικός που ανοίγει μια θυρίδα με χρυσά φλουριά.
- Δε σου δίνω τίποτα.
- Σε εσένα είναι άχρηστα. Δεν μπορείς να αποδικωποιησεις τον κωδικό.
- Από εμένα δε θα πάρεις τίποτα καριόλη.

Πριν τελειώσω τη τελευταία μου πρόταση τον κλωτσάω αιφνίδια στα απόκρυφα και του αρπάζω το όπλο. Τον σημάδεψα στα πόδια και έκλεισα τη πόρτα πίσω μου αφήνοντας τον να αιμορραγεί.

Παίρνω την εσάρπα μου, χαιρέτησα τον γείτονα και πέρασα το δρόμο γελώντας για να πάω στο σπίτι μου. Ο Χαρίλαος κοιμότανε. Έπλυνα το πρόσωπο μου και πήγα στη κουζίνα για να πιο νερό. Ένα συναίσθημα πλήρους ικανοποίησης διέγειρε όλα τα κύτταρα μου. Βάζω το μπουκάλι στο ψυγείο και την ώρα που πήγα να βάλω το φορτιστή του κινητού μου στη πρίζα , πάτησα τα κορδόνια μου και χτύπησα το πόδι μου στη γωνία του φούρνου.
.
Coyness is nice, and Coyness can stop you
From saying all the things in Life you'd like to
So, if there's something you'd like to try
If there's something you'd like to try
Ask me I wont say no, how could I?
(The Smiths )

25 σχόλια:

Τη 1:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Παπαρούνα είπε...

:D
να σαι καλα

 
Τη 2:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

H Καρυ Μπραντσω και τα Μανόλο Μπλάνικ της συναντάνε το ταραντίνο....και βγαίνει αυτή η ιστορία..

 
Τη 2:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kabamaru είπε...

gemisame podolagnous!

 
Τη 2:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

Γαμησε τα, παντού ειναι η ανωμαλοι....:P

 
Τη 3:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Έτσι είναι οι πραγματικοί ninja έτοιμοι να αντιμετωπίουν τα πάντα :)

 
Τη 4:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

ΚΟλοκυθάκι,
να προσλάβεις σωματοφίλακες να σου φιλούν τα πόδια να μη χτυπάς.
(ή ΌΤΑΝ χτυπάς)

Προσφέρομαι
:]

 
Τη 4:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#παπαρούνα- ευχαριστώ! Φιλια.
#ξιπάκι- ποια είναι αυτή καλέ? Οκ το παραδέχομαι, είδα το death proof προχθές
#καμπαμαρού – κοντεύει να γίνει ποινικό αδίκημα. Αύριο πορεία στο σύνταγμα.
#χιπάκι- ανωμαλάρες. Και καλά ο καμπαμαρού, αλλά και εσύ? :-P
#αγνωστη- και να ξέρες πως το ευχαριστήθηκα!
#μανταλώ- στείλε μου μία προσφορά με φαξ και θα δω τι παίζει στην αγορά. Ανώμαλη!

Όλοι οι ανώμαλοι σε αυτό το μπλογκ τριγυρνάνε πια.

 
Τη 6:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger το φτυαράτσι είπε...

Ωραίο σενάριο!Δώστο σε κανέναν πιο normal παραγωγό να στο κάνει ταινία!Έχει χρήμα η υπόθεση!LOL!

 
Τη 8:21 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ξεκάλτσωτη μπετούγια

 
Τη 8:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lex_Luthor06 είπε...

Να υποθέσω ότι η ψηλή με το μαυρο φορεμα δεν ηταν ή τανίλα

:-P

 
Τη 8:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger angeliki marinou είπε...

Tύφλα να χει ο "Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Νίντζα" σε σκριπτ.

http://www.youtube.com/watch?v=dPTUMyWnlOI

 
Τη 10:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#φτυαρατσι- θα το δώσω αλλά είναι που ακόμα δεν έχω καταλήξει στο καστ.
#τανίλα- πατηκομένη δαχτυλίθρα.
#λεξλούθορ- φυσικά και όχι. και καλά να είναι ψηλή αλλά και με μαυρο φόρεμα σκέτη αηδεία.
#ρεντον - δε μπορώ να δω από εδώ το βιντεάκι και μου λείπουν δεδομένα. αλλά έτσι και αλλιώς η κρίση σου εσένα έχει άλλη βαρύτητα. :-P

 
Τη 11:25 π.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

deathproof απιστευτη ταινιάρα.....grindhouse λέμε....β μοωιε και ετσι....

 
Τη 3:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger eternal_worm είπε...

loipon oti preoei gia tainia...

skepsou to ...

8a eisai kai i prwtagwnistria!!!

 
Τη 10:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Θαυμαστές και θαυμαστές στα πόδια σου πιά!

Ξεκάλτσωτη ή όχι, είσαι απολαυστική!

(Το κείμενο είναι φρέσκο και ζουμερό, ιδανικό για ψυχανάλυση!
Παρεπιπτόντως, η κάλτσα είναι φαλλικό σύμβολο.
Και την έβγαλες, ε;
Χμ...)
:)

 
Τη 12:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger weirdo είπε...

if it's not love, then it's the bomb that will bring us together...!
γεια σου, ρε κολοκυθάκι...:))

 
Τη 11:51 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Πεφτεις κι εσυ συχνα περπατωντας στο δρομο;
Να ιδρυσουμε κι ενα τετοιο κλαμπ και ν' αρχισουμε να λεμε τις ιστοριες μας;
Δεν μπορειτε να πειτε οτι δεν ειναι κατι που λειπει.

 
Τη 2:27 π.μ. , Ο χρήστης Blogger elafini είπε...

χριστούγεννα, έχω προσφερθεί (πράγμα σπανιότατο) να κουβαλήσω πιατέλα με κουραμπιέδες και πάνω που εισβάλλω στο κατάμεστο με κόσμο σαλόνι, σπάει το τακούνι...σύννεφα άχνης....κι ούτε φλουριά, ούτε νταγλαράδες :PP

 
Τη 10:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger BeBe είπε...

Εγώ πειράζει που είμαι ποδολάγνα;
Σοβαρά τώρα αν ο άλλος έχει χάλι πόδι και χάλι παπούτσι-πολύ σοβαρό- χάνει πόντους. Πως να το κάνουμε;
Καλό χειμώνα ρε κολοκύθι. Μου κανες καρδιά περιβόλι! 2 έχει ακόμη ο μήναςςςςςςςςςςς

 
Τη 1:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#σκουλίκι- φυσικά και θα είμαι η πρωταγωνίστρια.Μόνο ο Παπακαλιατής δηλαδή?
#κάπταιν-τι ενοείς για ψυχανάλυση?ε?ε?ε?είναι η κάτσα φαλλικό σύμβολο??έχω πολλές στο συρτάρι!
#γουιρντο- πους δε μπότον! φιλιά περίεργη!
#άντερ κοντρόλ- καλως ήρθες και βρίσκω την ιδέα σου καταπληκτικά. ξεκίνα να μαζεύεις κόσμο.
#ελαφίνι-απευθύνσου στον αντερ κοντρολ, θα γίνεις επιτιμο μέλλος και εσύ.
#μπεμπε-μεγάλη κουβέντα ανοίγεις. έχει μεγάλη σημασία το παπούτσι και ο συνδιασμός κάλτας στον άντρα μιλάμε. πολύ όμωε!
ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ

 
Τη 8:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

Παιδια να σας πω την αληθεια και μενα το φετιχ μου ειναι περιποιημενα ποδια και τα ωραια παπουτσια!!!
Να φτιαξουμε ενα μπλογκ ρε σεις......

 
Τη 1:41 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ωραία, θα σας στείλω φωτό των δικών μου ποδιών που και άψογο πεντικιούρ έχουν και κομψά είναι και χαριτωμένα, να την κάνετε έμβλημα του κλαμπ/ μπλογκ.

 
Τη 4:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

xipaki να τα βρεις με τη τανιλα τη κοντοπιθαρη γλάστρα. Εγώ παραδίνομαι.

υγ: στον david santos :-P

 
Τη 8:35 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι έχω δει στους Καλογήρους ένα ζευγάρι παπουτσάκια χωρίς κορδόνια. Τα κορδονάτα όμως είναι αυτά που πάντα θα εκτοξεύουν την αδρεναλίνη στα ύψη απ' ότι φαίνεται. Οπότε think twice πριν αποφασίσεις να τα πάρεις.
(Είδα επίσης και ένα ζευγάρι με κορδόνια μέχρι το λαιμό για super extreme girls, πέφτοντας πνίγεσαι κιόλας).

 
Τη 10:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger foteinoula είπε...

καλά έκανες και δεν τα έδωσες, είσαι καλά που θα του έδινες τα παπούτσια σου? :-) με την ευκαιρία καλώς σε βρήκα, απίστευτο ποστ, θα σε διαβάζω every day!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!