Κυριακή, Σεπτεμβρίου 02, 2007

Ζώνη

Να πατάμε πάνω στα πλαστικά πατουσάκια και να πιτσιλάμε καθώς η ζώνη του μπουρνουζιού να τυλίγεται γύρω μας. Και να σε ακουμπάω στον ώμο και να ακούγεται το κρακ καθώς εκείνη σε φέρνει τρυφερά στο στήθος της. Και να είναι τα μάτια του γαλανά , τόσο γαλανά που η άσπρη πούδρα στο δέρμα του μωρού να παφλάζει. Να τρίζουνε τα δόντια καθώς προσπαθώ να σε τραβίξω από τον γκρεμό. Να πιάνω τα πόδια σου λίγο πριν φτάσω το 1. 50 και να κάνω ότι κολυμπάω ενώ με πας εσύ. Δίπλα στο ωραίο να είμαι σίγουρη ότι είμαι κάτι καλύτερο. Να μετράω τις ρυτίδες σου και εσύ να μου σκεπάζεις τα πόδια για να μη κρυώνω. Να κοιτάω τους βαθμούς μου με αγωνία και εσύ να μου κρατάς το χέρι. Τρέχοντας να μη λαχανιάζω όταν ξέρω ότι θα φτάσω. Να περιμένεις και εγώ να σε κοιτάω. Να νιώθω τη ζέστη σου στο μέτωπο μου όταν καίγομαι από τον πυρετό. Να είμαστε κολλημένοι και εσύ να μη βιάζεσαι γιατί εγώ θα ξέρω. Να κλείνεις τα μάτια και να σε οδηγώ. Να μη βλέπεις και να σου μεταφράζω τα γράμματα. Στημένη στην ουρά να ξέρω ότι σε πείθω. Όταν φεύγεις να ξέρω ότι θα γυρίσεις και ας μη ξέρω την ώρα. Αναπνοή στο λαιμό μου σαν να είναι δική μου. Να με σηκώνεις ψηλά στα χέρια σου να πιάσω το μπαλόνι και να μένω εκεί για ώρες. Να κάνεις τσουλήθρα και εγώ να σε περιμένω από κάτω. Και αυτό εγώ το λέω παιχνίδι εμπιστοσύνης.

24 σχόλια:

Τη 12:52 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Μπιουτιφουλ...
:)

 
Τη 6:01 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous cordarone είπε...

ευτυχως που δεν υπαρχει σ'ολα τα παιχνίδια νικητής και χαμενος

 
Τη 9:25 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous laxanaki είπε...

Καλημέρα!! Απλά υπέροχο αυτό που περιγράφεις!!!

 
Τη 12:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

το παιχνιδι της εμπιστοσυνης βγαζει νικητη?

 
Τη 2:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

Παιδάκι!

φιλί

 
Τη 8:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger confused είπε...

:))

 
Τη 10:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipaki είπε...

Δε μπορώ θα το πω.....
ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΧΡΙΣΤΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ

 
Τη 9:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Giorugosu είπε...

Ούτε εγώ πολυκατάλαβα, αλλά δεν είναι απλά καταπληκτικό;

 
Τη 9:42 π.μ. , Ο χρήστης Blogger xipaki είπε...

Μαλλον είναι απ αυτα που εμεις οι αντρες τα γουρουνια και αναισθητοι δεν καταλαβαινουμε.........

 
Τη 2:20 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Τανίλα είπε...

Όχι Ξίπο. Δηλαδή ναι, είστε, αλλά όχι σ'αυτή την περίπτωση. Απλά η κολοκύθα είναι ακατάληπτη και ανερμάτιστη.

 
Τη 4:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipaki είπε...

Δικιο εχεις, αντε ας ηρεμησω το γουρουνι...

 
Τη 5:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#αγνωστη- ευχαριστώ :-)
#κορμπα- υπάρχει αυτός όμως που τα παίζει μέχρι τέλους.
#λαχανούλα- θενκ γιου ντιαρ.
#φαιτ- τσου
#μανταλένα- μπλιαχ, σαλια.
#μπερδεμμενη- :-)))
#χιπακι- εσύ δε κατάλαβες επειδή είσαι χαζός.
#γιορουγκοσου- δε περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα. :-)
#χιπάκι- είπαμε, εσύ δε καταλαβαίνεις επειδή είσαι χαζός.
#τανίλα- και εσύ επίσης.

 
Τη 12:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipaki είπε...

@κολοκύθι. Εσυ δε ξερεις τι σου γίνεται μουχλιασμένο κουνουπίδι....

 
Τη 6:16 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous neofitos είπε...

για πέσε πίσω να δεις αν θα σε πιάσω

 
Τη 4:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger switchblade_sister είπε...

πολύ ωραίο κείμενο κολοκυθάκι

 
Τη 11:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Penelope είπε...

Αυτο μου θυμίζει τη σχέση πατέρα και κόρης θα έλεγα

 
Τη 11:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Penelope είπε...

Αυτο μου θυμίζει τη σχέση πατέρα και κόρης θα έλεγα

 
Τη 1:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Giorugosu είπε...

Ούτε εγώ περίμενα κάτι περισσότερο απο τον εαυτό μου. Χτύπησα κορυφή λέμε...

 
Τη 7:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Να είμαστε τρυφεροί κι ανθρώπινοι. Και να μεθάμε με το λόγο. Και τις εικόνες του. Αυτό διαβάζω σε σένα.

Με φωτίζεις γέλιο όταν γράφεις έτσι.
Είσαι ζωντανό κι αγαπησιάρικο παιδί κολοκυθένια μου.

 
Τη 9:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#νεόφυτε- δεν είναι για μένα τα τεστς. :-P
#switchblade-σε ευχαριστώ! :-)
#πενέλοπε- σίγουρα και αυτή. Καλως ήρθες.
#γιορουγκουσου- κορυφή ρε σου λέω.
#καπετάνισσα-τι να πω, αυτό ακριβως ήθελα να πω. ευχαριστώ

 
Τη 8:48 π.μ. , Ο χρήστης Blogger apple130674 είπε...

成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城

 
Τη 8:37 π.μ. , Ο χρήστης Blogger I LOVE YOU είπε...

hello

 
Τη 9:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger tiger είπε...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

 
Τη 7:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger anywhere_Smile είπε...

This set of unspoken pandora jewerly rules went unchallenged it's not pandora bead and this extra weight, almost magically, pandora charms bracelets everything changed.Brings about acne could Pandora beads find out how traditions evolve, they simply do. To discount pandora the creative mind, images of a wizened pandora sale old wizard sitting atop a stone tower towards discount pandora charms the top of by far the largest mountain pop into your head. He sits Pandora beads 2010 in his white robe stroking his long a few facial beard pandora beads charms coupled with surveys the earth's weddings to be which buy pandora charm has a look of greatly consternation.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!