Κυριακή, Σεπτεμβρίου 02, 2007

Ζώνη

Να πατάμε πάνω στα πλαστικά πατουσάκια και να πιτσιλάμε καθώς η ζώνη του μπουρνουζιού να τυλίγεται γύρω μας. Και να σε ακουμπάω στον ώμο και να ακούγεται το κρακ καθώς εκείνη σε φέρνει τρυφερά στο στήθος της. Και να είναι τα μάτια του γαλανά , τόσο γαλανά που η άσπρη πούδρα στο δέρμα του μωρού να παφλάζει. Να τρίζουνε τα δόντια καθώς προσπαθώ να σε τραβίξω από τον γκρεμό. Να πιάνω τα πόδια σου λίγο πριν φτάσω το 1. 50 και να κάνω ότι κολυμπάω ενώ με πας εσύ. Δίπλα στο ωραίο να είμαι σίγουρη ότι είμαι κάτι καλύτερο. Να μετράω τις ρυτίδες σου και εσύ να μου σκεπάζεις τα πόδια για να μη κρυώνω. Να κοιτάω τους βαθμούς μου με αγωνία και εσύ να μου κρατάς το χέρι. Τρέχοντας να μη λαχανιάζω όταν ξέρω ότι θα φτάσω. Να περιμένεις και εγώ να σε κοιτάω. Να νιώθω τη ζέστη σου στο μέτωπο μου όταν καίγομαι από τον πυρετό. Να είμαστε κολλημένοι και εσύ να μη βιάζεσαι γιατί εγώ θα ξέρω. Να κλείνεις τα μάτια και να σε οδηγώ. Να μη βλέπεις και να σου μεταφράζω τα γράμματα. Στημένη στην ουρά να ξέρω ότι σε πείθω. Όταν φεύγεις να ξέρω ότι θα γυρίσεις και ας μη ξέρω την ώρα. Αναπνοή στο λαιμό μου σαν να είναι δική μου. Να με σηκώνεις ψηλά στα χέρια σου να πιάσω το μπαλόνι και να μένω εκεί για ώρες. Να κάνεις τσουλήθρα και εγώ να σε περιμένω από κάτω. Και αυτό εγώ το λέω παιχνίδι εμπιστοσύνης.

21 σχόλια:

Τη 12:52 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Άγνωστη είπε...

Μπιουτιφουλ...
:)

 
Τη 6:01 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ευτυχως που δεν υπαρχει σ'ολα τα παιχνίδια νικητής και χαμενος

 
Τη 9:25 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!! Απλά υπέροχο αυτό που περιγράφεις!!!

 
Τη 12:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Fight Back είπε...

το παιχνιδι της εμπιστοσυνης βγαζει νικητη?

 
Τη 2:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

Παιδάκι!

φιλί

 
Τη 8:58 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

:))

 
Τη 10:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

Δε μπορώ θα το πω.....
ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΧΡΙΣΤΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ

 
Τη 9:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Giorugosu είπε...

Ούτε εγώ πολυκατάλαβα, αλλά δεν είναι απλά καταπληκτικό;

 
Τη 9:42 π.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

Μαλλον είναι απ αυτα που εμεις οι αντρες τα γουρουνια και αναισθητοι δεν καταλαβαινουμε.........

 
Τη 2:20 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Όχι Ξίπο. Δηλαδή ναι, είστε, αλλά όχι σ'αυτή την περίπτωση. Απλά η κολοκύθα είναι ακατάληπτη και ανερμάτιστη.

 
Τη 4:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

Δικιο εχεις, αντε ας ηρεμησω το γουρουνι...

 
Τη 5:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#αγνωστη- ευχαριστώ :-)
#κορμπα- υπάρχει αυτός όμως που τα παίζει μέχρι τέλους.
#λαχανούλα- θενκ γιου ντιαρ.
#φαιτ- τσου
#μανταλένα- μπλιαχ, σαλια.
#μπερδεμμενη- :-)))
#χιπακι- εσύ δε κατάλαβες επειδή είσαι χαζός.
#γιορουγκοσου- δε περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα. :-)
#χιπάκι- είπαμε, εσύ δε καταλαβαίνεις επειδή είσαι χαζός.
#τανίλα- και εσύ επίσης.

 
Τη 12:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xipasmenos είπε...

@κολοκύθι. Εσυ δε ξερεις τι σου γίνεται μουχλιασμένο κουνουπίδι....

 
Τη 6:16 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

για πέσε πίσω να δεις αν θα σε πιάσω

 
Τη 4:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

πολύ ωραίο κείμενο κολοκυθάκι

 
Τη 11:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Penelope είπε...

Αυτο μου θυμίζει τη σχέση πατέρα και κόρης θα έλεγα

 
Τη 11:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Penelope είπε...

Αυτο μου θυμίζει τη σχέση πατέρα και κόρης θα έλεγα

 
Τη 1:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Giorugosu είπε...

Ούτε εγώ περίμενα κάτι περισσότερο απο τον εαυτό μου. Χτύπησα κορυφή λέμε...

 
Τη 7:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Να είμαστε τρυφεροί κι ανθρώπινοι. Και να μεθάμε με το λόγο. Και τις εικόνες του. Αυτό διαβάζω σε σένα.

Με φωτίζεις γέλιο όταν γράφεις έτσι.
Είσαι ζωντανό κι αγαπησιάρικο παιδί κολοκυθένια μου.

 
Τη 9:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Κολοκύθι είπε...

#νεόφυτε- δεν είναι για μένα τα τεστς. :-P
#switchblade-σε ευχαριστώ! :-)
#πενέλοπε- σίγουρα και αυτή. Καλως ήρθες.
#γιορουγκουσου- κορυφή ρε σου λέω.
#καπετάνισσα-τι να πω, αυτό ακριβως ήθελα να πω. ευχαριστώ

 
Τη 8:37 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

hello

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!