Πέμπτη, Ιουλίου 08, 2010

εγκο καταρίσει τζάμια

Έχω εξαιρετικά πάρε δώσε με τον πακιστανο που βλέπω καθε πρωί στη Καβάλας. Είναι εξαιρετικό ατομο. Μου λέει καλημερα κάθε πρωί , δεν επιμένει να μου καθαρίσει το τζάμι , παρά περιμένει νεύμα μου για να το κάνει. Δε του δίνω λεφτά κάθε φορά. Μια στο τόσο κανά πεντάευρο.

Πολλές φορές σκέφτομαι αν ήμουνα πακιστανός που καθαρίζει τζαμια , τι τύπος πακιστανού που καθαρίζει τζάμια θα ήμουνα. Οκ σε καμία περίπτωση δε θα ήμουνα από αυτούς που σου πετάνε το καθαριστήρι μες τα μούτρα , σου σπάνε τα νεύρα , τους λες και κανα γαμωσταυρίδι και μετά τους πιτσιλας με τους υαλοκαθαριστήρες.
Σίγουρα δε θα ημουνα και από αυτούς που ρωτάνε ευγενικά. Ουτε απο αυτούς που μαζεύονται σε πηγαδάκια και μιλάνε αναμεταξύ τους. Ουτε από τους χαμογελαστούς. Ούτε από τους μουρτζούφλιδες.

Θα καθόμουνα ακουμπώντας τη πλάτη στη κολώνα και θα κοίταζα τα αυτοκίνητα ενα ένα. Και θα πήγαινα να καθαρίσω μόνο τα αυτοκίνητα που μου αρέσουν. Αυστηρά και μόνο. Και θα τους τα καθάριζα. Σιγουρα θα τους τα καθαριζα, Και κάθε βράδυ θα μέτραγα τα λεφτά μου και θα τα ξόδευα σε τυρόπιτες κουρού.Ουτε ξέρω πόσες τυρόπιτες κουρού θα έτρωγα.

Ίσως όταν μεγαλωσω να φτιάχνω διαφημίσεις για τυρόπιτες. Ή μάλλον όχι, θα κάνω το μοντέλο στις διαφημισεις στις τυρόπιτες. Αλλά για ενα τέτοιο ρόλο θα έπρεπε να ήμουνα πιο αδύνατη. Ή πιο παχια.

Δεν έχω πολλά θέματα να λύσω. Πολλές φορές σκέφτομαι ότι ο πνευματικός μου κόσμος ειναι εξαιρετικά βαρετός ή ότι η συνείδηση μου είναι πολύ πιο μοχθηρή από ότι την είχα εκπαιδεύσει να γινει. Ίσως αν είχα ένα τσουβάλι με λιρες το μονο που θα εκανα θα ήταν να επαιζα πεντόβολα με τις λίρες ίσως πάλι αν είχα την ικανοτητα να διακρίνω τις αδερφές ψυχές μου να μη διάλεγα τα τσουβάλια με τις λίρες και τους χορούς με τις λύρες.

Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ είμαι ευγνώμων που εχω ότι ονειρεύτηκα. Κάποιες φορές μόνο σκέφτομαι μήπως ονειρεύτηκα κάτι λάθος.


Ετικέτες , , , ,

9 σχόλια:

Τη 10:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Tanila είπε...

Δεν έχει σημασία. Δε θα μπορέσεις να γίνεις ποτέ πακιστανός, αφού είσαι ένα τυφλό και καραφλό χαμστερ με πλατυποδία.

 
Τη 5:11 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Heliotypon είπε...

Ε, ψιτ: Αν αποκτήσεις κανένα τσουβάλι λίρες και δεν ξέρεις τι να τις κάνεις, ρίξε μήνυμα να σε βοηθήσω... :-)

 
Τη 8:54 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
Τη 11:02 π.μ. , Ο χρήστης Blogger lazinio είπε...

εγώ μια φορά έγινα χαλίφης στη θέση του χαλίφη και δεν μου άρεζζζζε οπότε πρόσεχε τι εύχεσαι κολοκύθι

 
Τη 11:19 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous puma pas cher είπε...

il est très agréable sharing.thanks mon cher ami.

 
Τη 11:04 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous converse jack purcell είπε...

Ίσως αν είχα ένα τσουβάλι με λιρες το μονο που θα εκανα θα ήταν να επαιζα πεντόβολα με τις λίρες ίσως πάλι αν είχα την ικανοτητα να διακρίνω τις αδερφές ψυχές μου να μη διάλεγα τα τσουβάλια με τις λίρες και τους χορούς με τις λύρες.

 
Τη 2:39 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous chaussures mbt είπε...

ok.very good.

 
Τη 9:10 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous bottes ugg bailey button 1873 είπε...

nana love you!

 
Τη 2:18 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Είμαι η Κατερίνα Κασκαντίρη, η γνωστή πόρνη της Κορίνθου. Ο μαλάκας άχρηστος προικοθήρας πατέρας μου (Αλέξης Κασκαντίρης) και η κωλόχοντρη σκατομούρα μάνα μου (Νικολέττα Μάρρα) που κατέχουν τους Αλευρόμυλους Μάρρα στην Κόρινθο με εμαθαν από μικρή να τσιμπουκώνω τα στελέχη της επιχείρισής μας και να παρτουζώνομαι με τους άπλυτους εργάτες στη βιομηχανία.

Μου έμεινε συνήθεια λοιπόν και πάντοτε αναζητώ ένα καλό ξεμούνιασμα και ξεκώλιασμα για να ξεμπουκώνουν οι τρύπες μου.

Τα καυτά χύσια στο λαιμό μου είναι σαν τη βότκα που καταναλώνω στα κωλόμπαρα της Αθήνας (είμαι άλλωστε πλέον απόφοιτη Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος της ELSA Athens) προτού καταλήξω να πηδιέμαι στις τουαλέτες!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

adopt your own virtual pet!